תמרוני נשק של לוחם

 

 

תמרונים בסיסיים (דרגות 3-5)

הגנה והתקפה

משופרת

(דרגות 6-8)

תמרוני התקפה

קבוצתית

(דרגות 6-8)

תמרוני התקפה

עם מגן

(דרגות 6-8)

תמרוני

'אסכולת האש'

(דרגות 6-8)

תמרוני

'אסכולת האוויר'

(דרגות 6-8)

תמרוני

'אסכולת הסלע'

(דרגות 6-8)

תמרוני

'אסכולת המים'

(דרגות 6-8)

תמרונים של רמות גבוהות

הגנה והתקפה

משופרת

(דרגות 9-11)

תמרוני התקפה

קבוצתית

(דרגות 9-11)

תמרוני התקפה

עם מגן

(דרגות 9-11)

תמרוני

'אסכולת האש'

(דרגות 9-11)

תמרוני

'אסכולת האוויר'

(דרגות 9-11)

תמרוני

'אסכולת הסלע'

(דרגות 9-11)

תמרוני

'אסכולת המים'

(דרגות 9-11)

 

 

 

תמרוני התקפה קבוצתית

 

אלו תמרונים שניתן לרכוש ב-20 נקודות אימון כל-אחת החל מדרגה 6. הם מבוססים על התמרון הבסיסי של 'מכת מטאטא' מעוצמה ראשונה, ומאופיינות בכך שהן מאפשרות ללוחם לתקוף מספר מטרות בו-זמנית.

 

 

ביקוע (Cleave)

השהיה: 3 סיבובים

בסיס: מכת מטאטא

סגנונות: דו-ידני (חד ידני או אחיזה כפולה, רק אם לדמות כוח 17 ומעלה)

 

התמרון הזה הוא תנועה מהירה שמאפשרת ללוחם לבצע שיסוף פראי בו-זמנית על שני יריבים שניצבים סמוך אחד לשני; כל אחת מההתקפות זוכה ל-2+ ליוזמה ו-150% לנזק.

אי אפשר להפעיל את שתי ההתקפות על אותו יצור, אלא אם כן הוא בגודל שעולה באורח מובהק על גודל של עוג.

 

 

צלב של מוות (X-death)

השהיה: 3 סיבובים (חולק את אותה השהיה עם ביקוע)

בסיס: ביקוע

סגנונות: אחיזה כפולה בלבד.

 

התמרון הזה הוא שכלול קטלני של הביקוע, שמאפשר לבצע את שתי ההתקפות על יריב אחד, ומהווה את התמרון היחיד באסכולה הזו שמיועד לפגוע ביריב אחד ולא בקבוצה של יריבים. התמרון פועל בצורה של שיסוף רב-רושם שנראה כאילו הלוחם מתווה 'צלב' או "איקס" קטלני עם החרבות שלו - ומכאן שמו.

כמו תמרון הבקיע מדובר  תנועה מהירה שמאפשרת ללוחם לבצע שיסוף פראי כפול - אולם הפעם השיסוף נעשה בו-זמנית באמצעות שני כלי הנשק שמוחזקים באחיזה כפולה, ונוחת על יריב אחד - בכל גודל שהוא. כל אחת מההתקפות זוכה ל-2+ לגלגול הפגיעה ו-150% לנזק.

אם שתי ההתקפות פגעו ולא נהדפו, היריב סופג תוספת נזק בסך 20%+ נוסף מסך הנזק הסופי של שתי ההתקפות.

 

 

מכת מגל

השהיה: 4 סיבובים

בסיס: מכת מטאטא

סגנונות: דו-ידני (חד-ידני או אחיזה כפולה, רק אם לדמות כוח 16 ומעלה וזריזות 17 ומעלה).

 

מכה מפורסמת שמאפשרת ללוחם להסתחרר ולהתקיף עד 4 יריבים שניצבים בטווח פנים אל פנים. לא ניתן בשום-אופן להתקיף יריב אחד ביותר מהתקפה אחת.

כל אחת מההתקפות האלו זוכה ב-1+ לפגיעה ומסבה 133% מהנזק הרגיל.

 

 

חומת חרבות (זוטר)

השהיה: 3 סיבובים (חולק את אותה השהיה עם מכת מטאטא)

בסיס: מכת מטאטא

סגנונות: כולם

 

תיאור: הלוחם משפר את 'מכת המטאטא' ויכול להשתמש בה כדי לשפר באורח זמני את ההגנה שלו מול היריבים בשדה הקרב.

כמו במכת מטאטא הדמות מתקיפה במהירות עד 3 יריבים שניצבים מולה, באמצעות שיסוף חצי-מעגלי שמזכיר 'תנועת מטאטא'; הדמות מסוגלת להתקיף כל אחד מהיריבים האלו בבונוס 1+ לפגיעה ו-125% מהנזק הרגיל.

אם הדמות מחזיקה נשק דו-ידני, ועומד מולה יריב בגודל של עוג ומעלה, היא מסוגלת להשקיע בו עד שתיים משלוש ההתקפות של התמרון.

 

היתרון להגנה: על כל יריב שחומת החרבות פגעה בו, הלוחם מקבל 1+ מצטבר לגלגולי ההדיפה ל-2 סיבובי ההתקפה הבאים של היריבים.

 

 

חומת חרבות משופרת

השהיה: 4 סיבובים (חולקת את ההשהיה עם מכת מגל וחומת חרבות זוטרה)

בסיס: חומת חרבות זוטרה, מכת מגל

סגנונות: דו-ידני (חד-ידני או אחיזה כפולה, רק אם לדמות כוח 16 ומעלה וזריזות 17 ומעלה).

 

שיפור של מכת המגל, באורח שמאפשר ללוחם להשתמש בה כדי לשפר את ההגנה שלו מול היריבים בקרב: הלוחם מסתחרר ומתקיף עד 4 יריבים שניצבים בטווח פנים אל פנים. אם הדמות מחזיקה נשק דו-ידני, ועומד מולה יריב בגודל של עוג ומעלה, היא מסוגלת להשקיע בו עד שתיים משלוש ההתקפות של התמרון.

כל אחת מההתקפות האלו זוכה ב-1+ לפגיעה ומסבה 133% מהנזק הרגיל.

 

היתרון להגנה: על כל יריב שחומת החרבות פגעה בו, הלוחם מקבל 1+ מצטבר לגלגולי ההדיפה ל-2 סיבובי ההתקפה הבאים של היריבים; כמו כן, הלוחם מקבל בכל מקרה בונוס 2+ לדירוג השיריון שלו כנגד התקפות פנים אל פנים למשך אותו פרק זמן.

 

 

ריקודה של רסיס-קרח

השהיה: 4 סיבובים (חולק את אותה השהיה עם מכת מגל)

בסיס: מכת מגל

סגנונות: דו-ידני (חד ידני או אחיזה כפולה רק לדמות עם כוח 16 ומעלה וזריזות 17 ומעלה)

 

גרסה משופרת של מכת המגל; שמאפשרת ללוחם להסתחרר ולהתקיף עד 4 יריבים שניצבים בטווח פנים אל פנים. אפשר להשקיע שתי התקפות מתוך ה-4 ביריב גדול מגודל עוג. כל אחת מההתקפות האלו זוכה ב-1+ לפגיעה ומסבה 133% מהנזק הרגיל;

 

מכה מסיימת: השיפור העיקרי של התמרון הזה, נעוץ ביכולת לבצע מכה מסיימת לאחר ביצוע ההסתחררות: הלוחם יכול לבחור את אחד היריבים שנפגעו, ולהנחית עליו מכה נוספת ב-3+ לפגיעה ו-150% לנזק.

 

 

 

בחזרה אל דף האינדקס של דמות הלוחם - לחץ כאן

 

 

הסבר מפורט על כל אחד מחמשת המשתנים הבסיסיים של יצירת הדמות והשפעת הדירוג שלו

בחירת

גזע

בחירת

מקצוע

קביעת מידות

תכונה

רכישת כשרונות

ומיומנויות

מעמד חברתי

והון התחלתי

 

 

מלסטרה_קאבר.png

חזרה אל האינדקס של מלסטרה


כתב וערך: גדעון אורבך, ‏2001 ואילך.
© כל הזכויות שמורות. שימוש מסחרי ו/או למטרת רווח כלשהי אסורים בתכלית, בלא היתר מפורש מהיוצר, בכתב ומראש. צילום והעתקה מכל סוג שהוא מותרים אך ורק למטרת שימוש פרטי שלא בתשלום.