שם
האבן
|
סוג
|
תכונות
(הצלחה רגילה)
|
תכונות
(הצלחה קריטית)
|
ראל'קאליט
|
יוקד
|
3+ לסיכוי לפגיעה קריטית בנשק או לחשים.
|
3+ לסיכוי לפגיעה קריטית בנשק או לחשים.
1- להגנה הקריטית של היריב.
גלגול 20 טבעי בהתקפת נשק יכול
להרוג מיד יריב שהוא 2 דרגות ומטה מהדמות (הצלה ב-3ק12 נגד ממוצע כושר ורצון).
|
מושלם
|
10% לכל גלגולי היצירה
|
12% לכל גלגולי היצירה
20% להספק של דמות עם כשרון יצירה
|
מיסטי
|
5- לנקודות האימון שנדרשות לשם לימוד לחשים ותמרוני נשק.
|
6- לנקודות האימון שנדרשות לשם לימוד לחשים ותמרוני נשק. עלות
לימוד לחש ראשון ממגילה (פעם בדרגה) יורד ל-0.
|
בוהק
|
5+ למידת הכריזמה של הדמות
|
5+ למידת הכריזה של הדמות
2+ למידת החוכמה, התבונה וכח
הרצון
|
טיליט מעמקים
|
יוקד
|
מקנה לקוסם עם כשרון זימון לזמן
לשירותו מפלצת מעמקים אדירה, שנחשבת כיריב קטלני עבור דמויות בדרגה 15.
הסוג המדויק של היצור משתנה מקוסם
לקוסם. הידע אובד אם הקוסם מאבד או מסיר את החפץ עם אבן השיבוץ לטובת חפץ אחר.
|
מקנה לקוסם עם כשרון זימון לזמן
לשירותו מפלצת מעמקים אדירה, שנחשבת כיריב קטלני עבור דמויות בדרגה 18.
הסוג המדויק של היצור משתנה מקוסם
לקוסם. הידע אובד אם הקוסם מאבד או מסיר את החפץ עם אבן השיבוץ לטובת חפץ אחר.
|
מושלם
|
מקנה נשימת מים מושלמת וקבועה
ומכפיל פי שתיים את מהירות התנועה במים.
|
מקנה נשימת מים מושלמת וקבועה
ומכפיל פי שתיים את מהירות התנועה במים.
2+ לגלגולי הפגיעה מכל הסוגים
ו-1+ לסיכוי לגרום פגיעה קריטית בקרבות על ומתחת למים.
|
מיסטי
|
כל לחשי הבריאה, ההתמרה והלחשים
של כוהנת כחולה עולים 33% פחות נקודות אימון.
|
כל לחשי הבריאה, ההתמרה והלחשים
של כוהנת כחולה עולים 33% פחות נקודות אימון.
כל דרגה, אפשר ללמוד לחש אחד
ששייך לאחד הסוגים האלו בעלות של 25% בלבד מנקודות האימון שלו.
|
בוהק
|
מקצר ב-50% את זמן ההטלה של לחשים
ריטואליים שקשורים במים או ברקיע, מוריד 25% מהעלות ומעלה ב-25% את העוצמה
שלהם.
|
מקצר ב-50% את זמן ההטלה של לחשים
ריטואליים שקשורים במים או ברקיע, מוריד 25% מהעלות ומעלה ב-25% את העוצמה
שלהם.
מוסיף 2 נקודות אימון ו-4 נקודות
כשרון כל פעם שהדמות מקבלת נקודות כאלו.
|
ראאמנוט
|
יוקד
|
כל לחש התקפה שהדמות מטילה נחשב
כאילו הוטל בידי קוסם בעל דרגה גבוהה ב-2 משל הדמות, עד ל"דרגה 22".
|
כל לחש התקפה שהדמות מטילה נחשב
כאילו הוטל בידי קוסם בעל דרגה גבוהה ב-2 משל הדמות, עד ל"דרגה 23".
|
מושלם
|
נסיון היצירה שהדמות מקבלת עולה
ב-50%
|
נסיון היצירה שהדמות מקבלת עולה
ב-50%
25%+ להספק של כשרונות יצירה
5%+ לגלגולי האיכות של יצירות.
|
מיסטי
|
10- לנקודות אימון שנדרשות לשם לימוד לחשים.
|
12- לנקודות אימון שנדרשות לשם לימוד לחשים.
אם הדמות ענדה את החפץ עם אבן
השיבוץ ברציפות במשך שלוש הרפתקאות, היא מסוגלת, פעם אחת בלבד בחייה של
הדמות, לפתוח לעצמה בחינם אסכולת קסם נוספת (לא כולל זימון).
|
בוהק
|
מחסן את הדמות מפני שיבוש ריכוז מכל
הסוגים.
|
מחסן את הדמות מפני שיבוש ריכוז
מכל הסוגים.
מקצר בחצי את זמן ההטלה של לחשים.
|
|
סכנה: הראאמנוט היא אבן בלתי צפויה, בעיקר
עבור מי שאינו עוג מכשף שראוי להיות הקיסר של אור נאארום. שיבוץ של האבן הזו
עשוי למשוך אל הדמות תשומת לב של אלי הכישוף הקדומים, ולגרור סכנה לתוצאות פראיות
ולא צפויות.
|
פנינת
שחר
בוער
|
יוקד
|
מעלה ב-25% את הנזק של לחש מטאור;
20+ לנזק של לחשי אש אחרים מכל
הסוגים.
|
מעלה ב-33% את הנזק של לחש מטאור;
25+ לנזק של לחשי אש אחרים מכל
הסוגים.
4- לגלגולי ההצלה של יריבים נגד
לחשי אש.
|
מושלם
|
מעלה ב-50% את הנק"פ של
הדמות.
|
מעלה ב-50% את הנק"פ של
הדמות.
15+ לכוח החיים
|
מיסטי
|
מלמד מטיל לחשים בדרגה 15 ומעלה
באורח זמני לחש קדום מעוצמה 6.
|
מלמד מטיל לחשים בדרגה 15 ומעלה
באורח זמני לחש קדום מעוצמה 6.
מוריד ב-20% את נקודות האימון
ללימוד לחשים מכל סוג.
|
בוהק
|
מאפשר לדמות שנהרגה, 'להיוולד
מחדש מתוך האפר של עצמו'.
הכוח יפעל שלוש פעמים בלבד לכל אבן, ולא יותר מפעם אחת
להרפתקה.
מחסן את הדמות מהשפעה של 'גסיסה'
והופך כל מצב כזה לאובדן הכרה בלבד, אגב שהוא מקיף את הדמות בלהבות מרשימות,
שיכולות להרחיק ממנה יצורים עוינים עד שהיא מתעוררת.
|
אותן השפעות, בתוספת:
פעם ביום, הדמות שנפלה למצב גסיסה
מסוגלת לקום באורח מיידי בהבזק של אש, עם 50% מנקודות הפגיעה המקסימליות שלה.
|
|
סכנה: פנינת השחר הבוער קושרה באגדות לא
פעם לגורל טראגי ולקללות מסוכנות, אולי כאלו שנוצרו בימי האימפריה של הקאהריל
בכבודם ובעצמם. שיבוץ של האבן ושימוש בה יכול להסב אל הדמות את תשומת הלב של
כוחות אפלים קדומים, ולהסב לה (או לפחות לסכן אותה) באבדון וצער נורא.
|