שם
האבן
|
סוג
|
תכונות
(הצלחה רגילה)
|
תכונות
(הצלחה קריטית)
|
קורליד כוכב
|
יוקד
|
12+ לנזק של כל לחש מנטלי
8+ לנזק של כל לחש אש או כוח
|
15+ לנזק של כל לחש מנטלי
10+ לנזק של כל לחש אש או כוח
2- לגלגולי ההצלה של יריבים נגד לחשי
אש, כוח או לחשים מנטליים שהדמות מטילה.
|
מושלם
|
1+ לדרגה של כל כשרונות הידע, קודים
וצפנים, כתיבה תמה, וכל כשרון מבוסס תבונה אחר.
|
1+ לדרגה של כל הכשרונות מבוססי
התבונה; 3%+ לגלגולי יצירה של כל כשרון יצירה.
|
מיסטי
|
4- לנקודות האימון שנדרשות לשם לימוד לחשים ותמרוני נשק.
|
5- לנקודות האימון שנדרשות לשם לימוד לחשים ותמרוני נשק. עלות
לימוד לחש ראשון ממגילה (פעם בדרגה) יורד ל-0.
|
בוהק
|
התחדשות 5 נק"פ/סיבוב
|
התחדשות 5 נק"פ/סיבוב
אם הדמות נופלת למצב 'גסיסה', היא
מתייצבת אוטומטית, ומרפאת 2 נק"פ באורח שמקצר
את זמן ההתאוששות שלה.
|
גארליט ירח
|
יוקד
|
2+ לסיכוי לגלגל פגיעה קריטית בכל התקפה שמסוגלת לפגיעה כזו.
|
2+ לסיכוי לגלגל פגיעה קריטית בכל התקפה שמסוגלת לפגיעה כזו.
1- להגנה הקריטית של היריב, אם יש כזו.
|
מושלם
|
1- להשהיה של כל הלחשים
|
1- להשהיה של כל הלחשים
20%+ להספק של כשרונות יצירה.
|
מיסטי
|
לחשים מאסכולת הירח עולים 20%
פחות נקודות אימון.
|
לחשים מאסכולת הירח עולים 25%
פחות נקודות אימון.
1+ לדרגת הכשרון של כתיבת קודים
וצפנים, גילוי מלכודת, גששות ואבחנה.
|
בוהק
|
הופך הדיפה פסיבית (אם יש) להדיפת
הילה שזוכה ל-2+ לדירוג ההדיפה ויכולה להדוף מגע-רוח
|
הופך הדיפה פסיבית (אם יש) להדיפת
הילה שזוכה ל-2+ לדירוג ההדיפה ויכולה להדוף מגע-רוח.
1+ נוסף לכל גלגולי ההדיפה מכל הסוגים
|
אומתיט בוהק
|
יוקד
|
2+ לדרגה כל כשרון מנהיגות ו-1+
לדרגה של כל כשרון אחר מבוסס כריזמה.
|
2+ לדרגה כל כשרון מנהיגות ו-1+ לדרגה של כל כשרון אחר מבוסס
כריזמה.
10%+ לתוצאת גלגול של קרב המוני
שהדמות מפקדת עליו.
|
מושלם
|
מאפשר ראיית צללים מושלמת, ויכולת
להתגונן מהתקפות שבאות ממימד הצללים כאילו היו
התקפות רגילות.
|
ראיית צללים מושלמת
25%- מנזק של כל התקפה מבוססת צל ו-3+ לגלגולי ההצלה נגדה.
מצטבר עם עמידות לצל, אם יש לדמות כזו.
|
מיסטי
|
3+ למידת התבונה
1+ למידות החוכמה והכריזמה
|
3+ למידת התבונה
2+ למידות החוכמה, הכריזמה והרצון.
|
בוהק
|
20+ לעוצמה של שדות כוח
7+ לריפוי שהדמות מקבלת.
|
25+ לעוצמה של שדות כוח
10+ לריפוי שהדמות מקבלת.
|
פרופאם
מכושף
|
יוקד
|
9+ לנזק של כל לחש שהדמות מטילה.
|
12+ לנזק של כל לחש שהדמות מטילה
3- לנזק של כל לחש שהדמות סופגת.
|
מושלם
|
כל חסכון בנקודות אימון ללימוד
לחשים שיש לדמות ממקור אחר עולה פי 1.5; אם אין כזה, לימוד הלחש מוזל ב-4
נקודות אימון.
|
כל חסכון בנקודות אימון ללימוד לחשים
שיש לדמות ממקור אחר עולה פי 1.66; אם אין כזה, לימוד הלחש מוזל ב-5 נקודות
אימון.
|
מיסטי
|
150% לנק"פ
של יצורים מזומנים ושל אשליות שהדמות יצרה
|
166% לנק"פ של יצורים מזומנים
ושל אשליות שהדמות יצרה.
ההשהיה ללחש זימון לאחר שהיצור
הקודם נהרג מתקצרת ב-50%.
|
בוהק
|
5+ לגלגולי ההצלה נגד כל הלחשים המנטליים ולחשי הכוח.
|
5+ לגלגולי ההצלה נגד כל הלחשים המנטליים ולחשי הכוח.
2+ לגלגולי הצלה נגד כל הלחשים האחרים.
|
ליניט ערב
|
יוקד
|
3+ לקוביית פגיעה של כל לחש כפור
שהדמות מטילה.
|
3+ לקוביית פגיעה של כל לחש כפור שהדמות מטילה ו-4- עונשין
ליריב בכל גלגול הצלה נגד לחשים כפור.
|
מושלם
|
8%+ לחמיקה של גנב
|
8%+ לחמיקה של גנב
מורידה ב-2 את העונשין המצטבר
במצב של חמיקות מרובות באותו סיבוב.
|
מיסטי
|
10+ לכוח החיים ו-5+ לנק"פ
|
12+ לכוח החיים ו-7+ לנק"פ
מאט פי שניים הדרדרות במצב של
דמות גוססת.
|
בוהק
|
150% ללהבה פנימית מכל הסוגים.
|
150% ללהבה פנימית מכל הסוגים.
2+ לקצב ההתחדשות שלה אצל כוהנות אנ'מיריות.
|
טיליט
|
יוקד
|
2- להשהיה של כל תמרוני הנשק
1+ לסיכוי לפגיעה קריטית עם נשק
|
2- להשהיה של כל תמרוני הנשק
2+ לסיכוי לפגיעה קריטית עם נשק
כל פגיעה קריטית מקצרת ב-1 את כל
ההשהיות של תמרוני הנשק (פעם בסיבוב).
|
מושלם
|
מקנה ראיית חושך וראיית צללים
מושלמת; הדמות תופתע רק בגלגול של 1 טבעי.
|
מקנה ראיית חושך וראיית צללים
מושלמת; הדמות תופתע רק בגלגול של 1 טבעי.
בכל פעם שהדמות מצליחה בגלגול
הפתעה, היא מסוגלת לשגר התקפת הזדמנות ב-3+ לפגיעה ו-166% לנזק.
|
מיסטי
|
לחשים מאסכולת ההתמרה ולחשים של כוהנת
כחולה עולים 20% פחות נקודות אימון
|
לחשים מאסכולות ההתמרה והבריאה
ולחשים של כוהנת כחולה עולים 25% לפחות נקודות אימון.
|
בוהק
|
מוריד 50% נזק מהשפעות הילה
מזיקות של יצורים ואיזורים מורעלים מעוצמה 4 ומטה.
|
מוריד 66% נזק מהשפעות הילה
מזיקות של יצורים מעוצמה 4 ומטה.
מקנה התחדשות 3 נק"פ/סיבוב
|
אבן
זריחה
|
יוקד
|
3+ לכל קוביות פגיעה של לחש אש או ברקים שהדמות מטילה.
|
3+ לכל קוביות פגיעה של לחש אש או ברקים שהדמות מטילה.
4- לכל גלגול הצלה של היריבים ללחשים האלו.
|
מושלם
|
אם לדמות יש נזק אש או ברקים על
הנשק, הוא מוכפל ב-1.5.
אם אין, הדמות גורמת עוד 1ק2+8
נקודות נזק אש לפגיעה בנשק (הגבוה מבין השניים)
|
אם לדמות יש נזק אש או ברקים על
הנשק, הוא מוכפל ב-1.5.
אם אין, הדמות גורמת עוד 1ק2+8
נקודות נזק אש לפגיעה בנשק (הגבוה מבין השניים)
כמו כן, הדמות מרפאת את עצמה
ב-1ק2+8 נקודות נזק על כל פגיעה עם הנשק, או 1ק4+10 אם הפגיעה גרמה דימום.
|
מיסטי
|
10+ לכל לחש ריפוי שהדמות מטילה
|
12+ לכל לחש ריפוי שהדמות מטילה. כל לחש ריפוי שמשפיע על מטרה
אחת יכול להסיר השפעה שלילית אחת מעוצמה 3 ומטה.
|
בוהק
|
חסינות לאש לא קסומה
8- לנזק אש שהדמות סופגת.
|
חסינות לאש לא קסומה
10- לנזק אש שהדמות סופגת
4+ לגלגולי הצלה נגד אש.
|