דיאגרמה (חלקית) של יכולות סייר ופארזורג

 

 

 

יכולות בסיס

חיצים מיוחדים

חיצי רוח חיה (פארזורג)

קסמים (פארזורג)

 

 

יכולות סייר ופארזורג- בסיס

 

כל סייר מתחיל זוכה באורח אוטומטי לשתי יכולות: חץ מיוחד ראשון ("חץ דם") בדרגה ראשונה ותמרון הנשק הבסיסי של קרב פנים אל פנים ("שיסוף פראי") בדרגה שלישית. עבור פארזורג (או פארזור) נוספת עוד בדרגה ראשונה יכולת שלישית, שהיא הפעלה בסיסית של כוח רוחות החיה שבתוך הפארזור לקבלת יתרון על מטרה 'לא חושדת', כאילו היה חיה טורפת שמתכננת הסתערות.

שתיים (או שלוש) היכולות האלו מהוות את הבסיס לעצי היכולות המיוחדים של סייר, שנפתחים בדרגות הבאות.

 

 

 

לאחר עליה לדרגה 3 וקבלת 'שיסוף פראי', סייר ופארזור רשאים ללמוד כמעט כל תמרון מעץ תמרוני הנשק של לוחם, אולם רוב

המכות האלו יעלו לו 150% בהשקעת נקודות התקדמות יחסית ללוחם בדרגה שווה.

 

מדרגה 3 ומעלה, סייר ופארזור ראשים "לקנות" יכולות של יריות מיוחדות מעץ היכולות המתאים, שפתוח רק בפניהם (כלומר, לוחם ולעיתים אפילו גנב יכולים להשתמש בקשת באופן בסיסי, אבל לעולם לא יוכלו לרכוש יריות מיוחדות).

 

מדרגה 3 ומעלה, פארזור (ורק הוא!) יכול לרכוש יכולות קסם מיוחדות שמבוססות על הפעלת כוחות של רוחות חיה, כאשר יכולות חזקות יותר מבוססות על יכולות הבסיס ב'עץ היכולות' הזה, וחלקם יכול להפתח רק בדרגה 6 או אפילו 9 ומעלה.

 

מדרגה 6 ומעלה, פארזור (ורק הוא!) יכול לרכוש יריות מכושפות שמבוססות על רוח ועוצמה של חיה שנכנסים אל תוך החץ וגורמים לו לגרום נזק גבוה יותר או שלל אפקטים אחרים. בדרך-כלל, היריה הראשונה שנרכשת היא זו שזהה לרוח החיה הספציפית ששורה על הפארזור מאז שהכוחות שלו הנצו - והיא עולה סך רגיל של נקודות תמרון.

לעומת זאת, רכישת 'חיצי חיה' של רוחות אחרות, תעלה בדרך-כלל 150% מהעלות הרגילה של נקודות תמרון.

 

 

 

חזרה אל האינדקס

של הפרק על התקדמות דמויות

 

                                                                                                                                 

 

מלסטרה_קאבר.png

חזרה אל האינדקס של מלסטרה


כתב וערך: גדעון אורבך, ‏2001 ואילך.
© כל הזכויות שמורות. שימוש מסחרי ו/או למטרת רווח כלשהי אסורים בתכלית, בלא היתר מפורש מהיוצר, בכתב ומראש. צילום והעתקה מכל סוג שהוא מותרים אך ורק למטרת שימוש פרטי שלא בתשלום.