אוגדן המפלצות של מלסטרה

 

 

 

 

מכשפת רמץ (באס-דו'רוק)

 

שרידים של אישה נגועה בחזזית מכושפת, דמויות אנוש מעוותת עד היסוד, או סיוט שקרם עור וגידים ומצויד ביכולות שנראות כחיקוי לעגני ומצחין לכוחות של כוהנות של ההשתקפות הצהובה? מכשפת הרמץ, או תועבה זוחלת, היא שרץ רעבתני, תבוני למחצה ומעוות עד היסוד, שאפשר למצוא עמוק מתחת לפני האדמה, בתוך או בסמיכות למאגרים של מים לוהטים ומזוהמים; ולעיתים אפשר לשמוע את קולה - מעין יבבה שמנונית, מקוטעת, מהדהד מתוך האפלה ומבין עליהם הלחים של שרכים תת-קרקעיים ואדי קיטור מצחין שעולים ממעברים אפלים, הרחק מאור השמש.

 

מכשפת רמץ.jfif

 

 

תיאור חיצוני: מכשפת הרמץ, או באס-דו'רוק, היא מפלצת בגודל אדם, בעלת צורה כללית של אישה חסרת עיניים ובעלת לוע עצום, שכל החלק העליון של פניה, כמו גם הקרקפת שלה וגבה, מכוסים בזלגים שמנוניים שנראים כמו ספק שיער נוזל וספק בשר מתמוסס למחצה ונגוע בחזזיות, וזה יוצר מעין 'רעמת שיער' שמתחילה בראש והופכת למעין 'גלימה' שמכסה את כל הגב וחלקו האחורי של האגן.

הגוף עצמו בעל צורה נשית (כולל זוג שדיים אנושיים להפליא), עם עור לח, בגוונים שונים שנעים מירקרק בהיר עם כתמים חומים, ועד ורוד-צהבהב מטונף, ומכוסה פה ושם (בעיקר על הזרועות והחזה) בזלגים שמזכירים גרסה שקופה ועדינה יותר של 'שיער הראש'; הזרועות דמויות אנוש, אולם מסתיימות בשלוש או ארבע אצבעות ארוכות מאד, דביקות ומצופות לא פעם בשכבה עבה של חזזיות או שכבה צמחית דומה; הרגליים אנושיות עד מעט מתחת לברכיים, ואז הן 'מתמוססות' לרצועות שמנוניות וחסרות צורה - דבר שאינו מאפשר ליצור להתרומם על שתי רגליים, אלא רק לזחול. הגוף חם ולח, מעלה לעיתים קרובות אדים; חלל הפה, ובמידה פחותה יותר קווים מסוימים בגוף,

היצור אינו משתמש בבגדים או כלי נשק; ולא ברור אם יש לו שפה - נראה, שהקולות היחידים שהוא מסוגל להשמיע הינם סוגים של יבבה מקוטעת, שלעיתים נשמעת כמו קטעי הברות חסרות פשר, ולעיתים כמו בכי שמנוני, עולה ויורד עד שהוא מסתיים בהתנשפות או גרגור עמוק.

 

מוצא: המוצא של היצור לוט בערפל (או שמא, בקיטור מבאיש); וכמעט ואין עדויות לקיומו (לפחות לא בבקעת קיירן ואיזורים סמוכים לה) לפני ההתנפצות הגדולה. ישנם הטוענים כי מדובר ביצור-כלאיים שבא לעולם בגלל אנרגיות מכושפות שהשתחררו ממקדשים אנ'מיריים או מדבר-מה אחר שקשור בפולחן האנ'מירי, התפרץ החוצה והתמזג בכוחות מעוותים שהתפשטו לאחר ההתנפצות הגדולה; לפי גרסה אחרת ועגומה יותר, אלו שרידים של כוהנות או שוליות גוססות, שנמלטו עמוק מתחת לפני האדמה, עד שאזוב רעיל ותבוני למחצה הדביק את המוח שלהן, ולמד לעשות שימוש בכמה מהכוחות שלהן כדי להתרבות ולהדביק קורבנות אחרים; ויש הטוענים כי מדובר במעשה-ידיהם של מכשפים או ישויות מרושעות שקשורות במאמיני אל העונג באבוס, אולי בתור לעג אכזרי לכוחות של אור ושל אש.

 

משכן וחברה: את מכשפת הרמץ אפשר למצוא עמוק מתחת לפני האדמה, באיזורים של מעיינות תת-קרקעים לוהטים ומזוהמים. היצור חי בדרך-כלל לבדו, מוקף בכמה שרצים זוטרים יותר (בעיקר 'רמץ צווח'), שמשמשים כזקיפים ומסייעים ליצור בקרב. כמה מכשפות רמץ שחיות יחד זה מחזה נדיר, ומרמז בדרך-כלל על כך כי הן נשלטות בידי פרט חזק ונבון בהרבה מהממוצע, או בידי משהו אפל וחזר יותר. לפי חלק מהשמועות, יש קשר בין היכולת של היצורים לחוש אנרגיות קסומות ולהמשך אליהן, לבין התנהגות מורכבת יותר או כמה פרטים שחיים ביחד - כלומר, ככל שהאיזור רווי יותר באנרגיות קסומות, כך יש סיכוי שמכשפות רמץ ימשכו אליו די הצורך בכדי ליצור קבוצה ולהתנהג באורח תבוני יותר מהרגיל.

כאשר היצור שורץ די זמן במערה או בתא מוצף למחצה, יש סיכוי שהוא יטה 'לקשט' את איזור המגורים שלו, ובעיקר את הצמחים שמשתרגים בו; לקלוע שרכים בכל מיני צורות (כולל אפשרות ליצור מלכודות פשוטות), ולקשט אותן בחלקי עצם, שרידי חרסים ולוחות אנ'מיריים מנותצים, פטריות ורסיסי אבנים זוהרות, באורח שנראה לעיתים כמו חיקוי לעגני של קישוטים נפוצים במקדשים אנ'מיריים. אחת הסיבות שהיצור זכה לשמו, הוא הדרך בה קישוטים שהונחו מסביב לבורות קיטור מעלי אד שהיצור לעיתים צולה עליו חלקים מהמזון שלו או חלקי צמחים, נראו להרפתקנים שנתקלו ביצורים לראשונה כמו סוג גס של קדירת מכשפות, לתוכה הושלכו חלקי צמחים ופרחי מעמקים שיצרו תסיסה והעלו אדים ארסיים - בעוד היצור רוכן על 'הקדרה' ומפליט צרחות עם חלקי מילים שיכולות להזכיר (לאוזן של אדם שאינו מבין בקסם) השבעה אפלה מוזרה.

 

רביה: לפי חלק מהגרסאות, היצורים יודעים להטיל ביצים ולהדביק אותם בין שרכי מערה מזוהמים; אולם לא ברור כיצד הם מפרים את עצמם - כלומר, האם נדרשת לכך התעלסות בין שתי מכשפות רמץ, או שמא הן משתמשות בחזזיות נגועות בקסם אפל כדי להתעבר; יש הטוענים שהשרצים הקטנים שמלווים את מכשפות הרמץ (רמץ צווח - ראה מיד) הם למעשה התוצרים מהביצים האלו, ואלו מהם שלא מתמוססים או מתפוצצים, הופכים בשלב מסוים לגלמים שמחפרים עמוק בקרקעית של בריכות לוהטות, ומהם מתפתחות בהמשך מכשפות רמץ חדשות.

 

תזונה: התפריט הרגיל של מכשפת רמץ הוא אצות ופטריות גדולות שגדלות באיזורים חשוכים, לחים וחמים; אולם היא תשמח מאד להעשיר אותו בבשר, כולל של בני-אדם ודמויי-אדם שנקטלו על-ידה, או של נבלות של יצורים ש'הרמצים הצווחים' שלה איתרו ומשכו של מערת המגורים.

קורבנות לא נאכלים מיד, בדרך-כלל, אלא מונחים בין הצמחים המהבילים מעל לבור קיטור, כדי שיתרככו וירקיבו (ואולי גם יספגו אדי גופרית או אנרגיות קסומות, אם יש).

ישנה טענה, שהיצורים זקוקים לא רק למזון פיזי, אלא גם למצוץ אנרגיות קסומות, אליהן הן נמשכות כאילו החושים שלהם כוללים סוג פשוט של גילוי קסם; או שמא, כדי שמזון יהיה מספק ומשביע באמת, הוא צריך לספוח לתוכו אנרגיות כאלו.

 

ערך למערכה: מכשפת רמץ היא התקלות מסוכנת, בדרך-כלל באיזורים של מנהרות מוצפות במי קיטור (למשל, עמוק מתחת למרחצאות ההרוסים של אנ'מירלור); אי אפשר להידבר עם היצור, והוא כמעט תמיד יתקוף מיד - כאשר לעיתים הוא ערמומי די הצורך כדי לטמון מלכודות או לפתות דמויות להתקרב אליו בעזרת אחת היכולות שלו (ראה בהמשך); היצור נלחם כמעט תמיד עד המוות (אלא אם כן יש מים עכורים עמוקים שאפשר להמלט אליהם בקפיצה כאשר הוא פצוע מאד), ולהוט במיוחד לתקוף מטילי לחשים.

מאחר והן נמשכות להילות מאגיות, לעיתים קרובות לכאלו שקשורים בחורבות אנ'מיריות, התקלות ביצורים כאלו עשויה לרמז על אנרגיות מאגיות חזקות או עתיקות אנ'מיריות קבורות שנמצאות בקרבת מקום.

עובדה זו, כמו גם הכוחות של היצורים האלו, והרסיסים שאפשר למצוא בין השרידים שלהן, מהווה בסיס לסברה שקושרת בין היצורים האלו לבין הסיפורים העגומים מההתנפצות והשנים שאחריה, על המחלה, הדעיכה וההעלמות של כוהנות אנ'מיריות רבות - אולם הקשר המדויק לא ברור עדיין.

 

 

קרב ונתונים

מכשפות רמץ נלחמות באמצעות שילוב בין הטפרים הדביקים שלהן, היכולות דמויות-הלחש שלהן והיצורים הנשלטים שלהן (בדרך-כלל 'רמצים צווחים'), שיקריבו את עצמם למען המכשפה בלא היסוס.

אם אפשר, ואם היצור ערמומי מספיק, הוא ינסה להתחיל את הקרב בהובלה של הדמויות למלכודת עשויה משרכים דביקים ורעילים, לא פעם תוך הפצת עשן מחניק שגורם לעונשין כבד בתחילת הקרב; יצורים חזקים מספיק ישתמשו ביכולת הקול המתעתע שלהם - שיכול להשלות דמויות שנכשלו בגלגול הצלה כאילו אדם חס ישע בוכה וזועק לעזרה.

כאשר מכשפת הרמץ נמצאת במגע עם מים חים, היא חזקה יותר ובעיקר מתחדשת ומרפאת את עצמה במהירות רבה בהרבה מהרגיל.

 

מכשפת רמץ (דרגת עוצמה בסיסית)

 

מכשפת רמץ מדרגת העוצמה הבסיסית יכולה להוות יריב שקול ל-3 דמויות מרמה 5.

 

שריון 7 (9 כשהיא בתוך מים חמים), נקודות פגיעה: 115, דירוג פגיעה בסיסי:9

הגנות: עמידות כפולה לאש; הדיפה פסיבית בדירוג 7, התחדשות: 2 נק"פ/סיבוב

עמידות (4+ לגלגול) נגד התקפות ויכולות מושכות תשומת לב (Taunt).

בתוך מים חמים, ההתחדשות היא 5 נק"פ/סיבוב והיצור מקבל גם קוצץ נזק 2.

פגיעות: התקפות כפור זוכות ל-2+ לפגיעה נגד היצור, גורמות לו 33%+ נזק, ו 2- לכל הצלה שקשורה בכפור.

פגיעה ב-16 ומעלה בהתקפה שקשורה בכפור יכולה לשתק את ההתחדשות וקוצץ הנזק של היצור ל-2 סיבובים.

דירוגי הצלה: פיזי 15, זריזות 14, מנטלי 14.

 

התקפות

התקפה בסיסית: 2 טפרים, נזק: 1ק8+10 כל אחד.

התקפות דמויות לחש:

יריקת חזיז אש (מהפה) - השהיה 3: 3+ לפגיעה, 7ק7+6 נזק (או חצי הנזק, הצלה נגד 3ק12) פגיעה ב-15 ומעלה גורמת להתמוססות שריון שמורידה 1-2 מהדרג"ש עד סוף הקרב.

עור שמש (השהיה: 5 סיבובים)

העור של היצור נדלק בצהוב מטונף אינטנסיבי ומתקשה למשך שני סיבובים, באופן שמקנה לו 2+ לשריון והפחתה של 50% מהנזק של כל ההתקפות מלבד כאלו שמבוססות על כפור או על אור; בסיבוב השלישי, המעטה מתפוצץ במעגל של 'אור שמש' מטונף, שגורם 3ק8+8 נקודות נזק לכל יריב בטווח של עד 10 מטרים, ומרפא את היצור ב-1ק2+8 נקודות נזק על כל יריב שנפגע.

מילת טומאה: רעב לקסם (פעם בקרב).

היצור מפליט צווחה שמזעזעת את כל היריבים בטווח שמיעה ל-3ק6 נקודות נזק הלם, ומקנה להם עונשין 2- לכל הגלגולים לתור הבא שלהם. מיד לאחר מכן, היצור מזנק על מטרה - בדרך-כלל הדמות עם כוח הכשפים החזק ביותר, כשהוא יכול לעבור עד 10 מטרים, ולהמנע מהתקפות הזדמנות (כי היריבים בדרך הלומים רגעית מהצווחה). היצור יתמקד במטרה שלו למשך 3 סיבובים כאשר הוא מקבל נגדה 2+ לגלגולי פגיעה ו-25% לנזק של הטפרים, ובאותו זמן הוא חסין לגמרי לכל יכולת שנועדה להסיח אותו מהקורבן ולאלץ אותו להתקיף מטרה אחרת.

כאשר מצב 'הרעב לקסם' נמשך, כל פגיעה במטרה באחד הטפרים תרפא את היצור ב 1ק2+8 נקודות נזק ותחזק את הנזק של חזיז האש הבא של היצור ב-10% (מצטבר עד 5 פעמים).

 

 

מכשפת רמץ (דרגת עוצמה מתקדמת)

 

מכשפת רמץ מחוזקת ותבונית יותר, יכולה להיות יריב שקול ומסוכן עבור 3-4 דמויות בדרגה 6-7.

 

שריון 9 (11 כשהיא בתוך מים חמים), נקודות פגיעה: 150, דירוג פגיעה בסיסי:10

הגנות: עמידות כפולה לאש; הדיפה פסיבית בדירוג 8, התחדשות: 3 נק"פ/סיבוב

עמידות (4+ לגלגול) נגד התקפות ויכולות מושכות תשומת לב (Taunt).

בתוך מים חמים, ההתחדשות היא 7 נק"פ/סיבוב והיצור מקבל גם קוצץ נזק 3.

פגיעות: התקפות כפור זוכות ל-2+ לפגיעה נגד היצור, גורמות לו 33%+ נזק, ו 2- לכל הצלה שקשורה בכפור.

פגיעה ב-16 ומעלה בהתקפה שקשורה בכפור יכולה לשתק את ההתחדשות וקוצץ הנזק של היצור ל-2 סיבובים.

דירוגי הצלה: פיזי 17, זריזות 15, מנטלי 17.

 

התקפות

התקפה בסיסית: 2 טפרים, נזק: 2ק8+8 כל אחד.

התקפות דמויות לחש:

יריקת חזיז אש (מהפה) - השהיה 3: 3+ לפגיעה, 10ק10+6 נזק (או חצי הנזק, הצלה נגד 3ק12) פגיעה ב-15 ומעלה גורמת להתמוססות שריון שמורידה 1-2 מהדרג"ש עד סוף הקרב.

עור שמש (השהיה: 5 סיבובים)

העור של היצור נדלק בצהוב מטונף אינטנסיבי ומתקשה למשך שני סיבובים, באופן שמקנה לו 2+ לשריון והפחתה של 50% מהנזק של כל ההתקפות מלבד כאלו שמבוססות על כפור או על אור; בסיבוב השלישי, המעטה מתפוצץ במעגל של 'אור שמש' מטונף, שגורם 4ק8+8 נקודות נזק לכל יריב בטווח של עד 10 מטרים, ומרפא את היצור ב-2ק3+6 נקודות נזק על כל יריב שנפגע.

מילת טומאה: רעב לקסם (פעם בקרב).

היצור מפליט צווחה שמזעזעת את כל היריבים בטווח שמיעה ל-4ק6 נקודות נזק הלם, ומקנה להם עונשין 2- לכל הגלגולים לתור הבא שלהם. מיד לאחר מכן, היצור מזנק על מטרה - בדרך-כלל הדמות עם כוח הכשפים החזק ביותר, כשהוא יכול לעבור עד 10 מטרים, ולהמנע מהתקפות הזדמנות (כי היריבים בדרך הלומים רגעית מהצווחה). היצור יתמקד במטרה שלו למשך 3 סיבובים כאשר הוא מקבל נגדה 2+ לגלגולי פגיעה ו-33% לנזק של הטפרים, ובאותו זמן הוא חסין לגמרי לכל יכולת שנועדה להסיח אותו מהקורבן ולאלץ אותו להתקיף מטרה אחרת.

כאשר מצב 'הרעב לקסם' נמשך, כל פגיעה במטרה באחד הטפרים תרפא את היצור ב 2ק3+6 נקודות נזק ותחזק את הנזק של חזיז האש הבא של היצור ב-10% (מצטבר עד 5 פעמים).

נשיפת אור מצחין: השהיה 5, לא יותר מפעמיים בקרב

היצור נושף קונוס מבחיל שנראה כמו חיקוי לעגני לקסם של אור שמש. הקונוס מגיע לאורך של 10 מטרים ורוחב של 4 מטרים (או לחלופין, פוגע בעד 4 מטרות). כל יצור שנפגע סופג 2ק10+10 נזק (אין הצלה), וחייב לגלגל 3ק12 נגד כושר, או שהוא סובל מפגיעות של 20% לכל ההתקפות של היצור במשך 3 סיבובים, ורעל שמוריד 2ק2+6 נזק כל סיבוב, למשך 3 סיבובים.

יבבה מתעתעת: יכולת שהיצור יכול להשתמש בה לפני הקרב, כאשר היריבים שלו טרם הבחינו בו. שה"ם מגלגל עבור כל דמות בסתר גלגול הצלה של 3ק12 נגד ממוצע חוכמה וכוח רצון; מי שנכשל בגלגול, משוכנע שהוא שומע אדם אומלל, לא פעם ילד, בוכה וקורא לעזרה - ועשוי לרוץ בחוסר זהירות הישר אל מלכודות השרכים או אל התקפת ההפתעה של המכשפה.

 

 

רמץ צווח

 

המלווים של מכשפות הרמץ הופכים את ההתקלות עם המכשפה עצמה למסוכנת יותר; רמץ צווח בודד נחשב חזק מעט יותר מיריב "שגרתי" (אבל עדיין חלש יותר מ"מאתגר") עבור דמויות ברמה 5, וחלש מעט יותר מיריב "שגרתי" (אבל עדיין חזק בהרבה מ"אספסוף") עבור דמויות ברמה 7.

כלומר, ברמה 5 כל יצור כזה שנוסף לקרב נחשב בעל עוצמה פחותה במקצת משל דמות אחת; וברמה 7, כל שני יצורים כאלו שנוספים לקרב, נחשבים בעלי עוצמה פחותה במקצת משל דמות אחת.

 

רמץ צווח נראה כמו עיוות אכזרי של ציפור בגודל כלב קטן, עם מקור קרני מלא בשיניים; הראש חסר עיניים; הגוף חסר נוצות, ומכוסה במקום זאת בזלגים מתמוססים שנראים דומים לאלו שעל גבה של המכשפה; ומהכנפיים נותרו רק עצמות מטפטפות טינופת צמיגה, שאינן מאפשרות ליצור לעוף; מצד שני, הרגליים הגמישות שלו מאפשרות לו לקפוץ במהירות וכך לזנק על המטרה.

היצורים הללו נראים חסרי תבונה משל עצמם, כאילו הם קיימים ופועלים אך ורק מכוח הרצון של מכשפת הרמץ; לכן, הם 'יתאבדו' בלא היסוס כדי להגן עליה. כמעט לכל מכשפת רמץ יהיו 2-3 יצורים כאלו מסביבה; ואם היא מצויה במערת מגורים שהיא נמצאת בה זמן רב והשקיעה בקישוט שלה, יהיו בה 3-5 יצורים כאלו.

 

דירוג שריון:6, יוזמה 2+, נקודות פגיעה 40, דירוג פגיעה 6.

הגנות: חמיקה (כמו של גנב) 50%, יורד ב-8% על כל פגיעה מוצלחת, התחדשות 2/סיבוב

בתוך מים חמים, החמיקה עולה ל-60% ויורדת רק ב-6% על כל פגיעה; ההתחדשות הופכת ל-5/סיבוב.

עמידות כפולה לאש, עמידות לרעל (כולל 4+ לכל ההצלות נגד רעל).

פגיעות: התקפות כפור זוכות ל-2+ לפגיעה נגד היצור, גורמות לו 33%+ נזק, ו 2- לכל הצלה שקשורה בכפור.

פגיעה ב-16 ומעלה בהתקפה שקשורה בכפור יכולה לשתק את ההתחדשות של היצור עד לסוף הקרב.

דירוגי הצלה: פיזי 12, זריזות 18, מנטלי 10.

 

התקפות

התקפה בסיסית: מקור משונן, נזק 2ק8+6 + הצלה נ' 3ק10 (או 3ק12 לפגיעה ב-16 ומעלה) או שהדמות מדממת 1ק1+6 נקודות פגיעה כל סיבוב למשך 2 סיבובים.

פגיעה ב-16 ומעלה גורמת גם השפעה של מחלת רקבון שמחלישה ב-50% כל השפעה של ריפוי שהדמות תקבל למשך 3 סיבובים (דמות שמצליחה בגלגול ההצלה לא מושפעת).

 

התקפה מיוחדת: התפוצצות

כאשר היצור יורד ל-10 נקודות פגיעה ומטה, או בכל פעם שהוא מקבל 'הנחיה' כזו באמצעות כוח הרצון של המכשפה, הוא צווח ומתנפח, ובסוף אותו סיבוב מתפוצץ וגורם 1ק10+10 נקודות נזק לכל יריב בטווח של עד 5 מטרים.  המכשפה מתרפאת ב 2-5 נקודות נזק על כל יצור שנפגע, ומקבלת 20%+ לנזק של לחשים ויכולות מיוחדות (לא כולל התקפה בסיסית), למשך 2 סיבובים.

 

 

אוצרות

לפי השמועות, בין השרידים של מכשפות רמץ קטולות אפשר למצוא לעיתים אבן צהובה כהה, נוגהת באור עמום שמכונה "אבן שמש כהה"או "דארניד חשוך", בשווי של 500-310 (1ק20x10 + 300) באן. אבנים כאלו יכולות להיות נגועות בכוח אפל ולהיות מסוכנות למי שישתמש בהן, אלא אם כן הן טוהרו בידי כוהנת אנ'מירית או כוהן של מלכת האור ברמה גבוהה (ואז אפשר להתייחס אליהן כאל דארניד רגיל); מנגד, הן מבוקשות מאד בכל מיני קסמים וריטואלים אפלים.

מלבד זאת, אפשר למצוא על היצורים מטבעות יקרים ישנים, בדרך-כלל מטבעות אנ'מיריים שהוטבעו לפני ההתנפצות הגדולה, אבני חן פשוטות או מרוסקות מעוצמות 1 ו-2, ולעיתים גם חפץ קסם בלוי או פגום שהיה שייך לקורבן קודם, וכעת זרוק בתוך המאורה של היצור, חבוי בין האדים והסחי.

 

החלק הבא מיועד למנחים שמעדיפים לגלגל באקראי את האוצר שאפשר למצוא על מפלצות.

 

 

סוג האוצר

מכשפת רמץ רגילה

מכשפת רמץ חזקה

דארניד אפל (200-500 באן)

33%

1

66%

1

מטבעות כסף ישנים

70%

1ק20+20

85%

1ק30+20

מטבעות זהב ישנים

40%

1ק8+8

50%

1ק12+12

אבני חן מעוצמה 1

33%

1ק1+4

40%

1ק1+4

אבני חן מעוצמה 2

15%

1

25%

1-2

 

אם הדמויות טיהרו מאורה שבה היצור שכן במשך זמן, אפשר להעלות את כמות האוצר ב-25%, וכמו כן לגלגל סיכוי לחפץ קסם אקראי (סביר להניח, כשהוא 'ניזוק' וזקוק לטיפול בשווי של 20%-40% מהערך שלו):

 

סוג האוצר

מכשפת רמץ רגילה

מכשפת רמץ חזקה

חפץ קסם מעוצמה ראשונה

20%

1ק20+20

40%

1ק30+20

חפץ קסם מעוצמה שניה

5%

1ק8+8

10%

1ק12+12

 

הערה: רבים מהחפצים שנמצאים אצל יצורים כאלו נוטים להיות בעלי 'גוון' ואופי אנמ'ירי, מלפני ההתנפצות הגדולה - בין אם משום שהיצורים שמרו עליהם, ובין אם משום שהם נמשכים אליהם ו'מריחים' אותם ממרחק גדול.

 

 

 

מלסטרה_קאבר.png

חזרה אל האינדקס של מלסטרה

 


כתב וערך: גדעון אורבך, ‏2001 ואילך.
© כל הזכויות שמורות. שימוש מסחרי ו/או למטרת רווח כלשהי אסורים בתכלית, בלא היתר מפורש מהיוצר, בכתב ומראש. צילום והעתקה מכל סוג שהוא מותרים אך ורק למטרת שימוש פרטי שלא בתשלום.