ארכיון הביקורות של המגדל הלבן
|
כל הזכויות על הביקורות שמורות לכותביהן,
בכפוף לכל דין. |
תגובות
וביקורות על "צל",
פרי עטה של ג'סי (Sirius)
פרק 11: "נחש בעשב"
או שלח אותה בדואר
אלקטרוני למחברת
Envinyatar:
באופן כללי, כרגיל, נהניתי לקרוא
- המעבר מהרומנטיקה המתקתקה (עם קורטוב ציניות) לסצנה המפחידה בשירותים, ופעם נוספת
לעוגיות המטופשות של אליזבת בהחלט מוסיף.
היה מקום, לדעתי, להדגיש ולהמחיש
קצת את הסצנה של השירותים; קרי,לתאר קצת יותר מהצעקות מרחוק (קטעי משפטים
וכ"ו), להדגיש את ההדים ואת הבכי, ועוד. זה היה בהחלט מוסיף, למרות שגם ככה זה לא רע
בכלל.
הסיום בהחלט מותח (מאידך, אין סיכוי שמדובר בוולדמורט מנסה לשתות
את הדם של החדקרן, משום שאין לו כל סיבה לעשות את זה בשלב הזה - הצורך התעורר רק אחרי
שאיבד את גופו).
מה שבהחלט תורם לפרק הזה, שיש תחושה סוף-סוף שאת
זורקת את הקורא פנימה לתוך העלילה, לאחר מספר פרקים שהם נינוחים מאד יחסית, אפילו קצת
איטיים בקצב ההתרחשות. עכשיו בהחלט מרגישים שקורה משהו סביב - ושהמשהו הזה הוא בהחלט
לא טוב.
יתכן מאד ובשכתוב מאוחר של העלילה היה מקום לחשוב על
לנסות להקדים את ההתרחשות הזו, או לפחות את חלקה.
ובסיכום: נהניתי מאד ואני מצפה
להמשך ![]()