חזור
אלף קשת:

בריאות: 8\\2
מנה: 6\\2
עוצמה: 6\\2
תבונה: 8\\2
מהירות: 8\\2
שריון: 4\\1
כריזמה: 6\\2
יופי: 12\\3

8 התכונות הבסיסיות: 4
מיומנויות נשק: 4
מיומנויות כלליות: 3
צורך לנק"נ דרגה ראשונה: 29




 
 

אלף קשת ניכן כמו כל בני מינו גם ביכולת הזיוונות (היכולת לראות חום, כמו אש או חום גוף של יצורים, בנוסף לראיה הרגילה). כמו כן אלפים זכאים לבונוס שתיים בכל גלגולי ההצלה שמבוססים על האזנה או הבחנה. אלף סייר מתחיל לרוב את המשחק עם פן כל שהוא של אנוכיות, או גאווה יתרה באישיותו.

אלף סייר מתחיל עם מיומנות נשק ראשית בקשת, ומשנית בכלי נשק שיבחר מן הרשימה הבאה: כלי הטלה למיניהם, כלי ירי למיניהם, או כלים קלים ליד אחת. כמו כן יתחיל עם מיומנויות כלליות ב: הבחנה (ראשית), האזנה (ראשית), הסתוות (ראשית). ועוד שתי מיומנויות מהרשימה הבאה: התמצאות ביער, גבעות או חורשות (משנית), התחמקות ביער, גבעות או חורשות (מינורית), התגנבות (משנית), קפיצה (משנית), איזון (משנית), שחיה (משנית), פשיטת עורות (משנית), הכנת ציידות דרך (משנית) או גישוש (משנית). כמו כן הקשת לא יודע כלל הטלת קסמים, אך יזכה לכישור מיוחד כל דרגה וליכולות מיוחדות בדרגות הרגילות. אלפים נחשבים מטבעם לקשתים הטובים ביותר, והאלף קשת, נחשב לקשת הטוב מכל האלפים. אלפים קשתים זכאים לפגיעה בטוחה בכל דמות עומדת שמרחקה ממנה הוא בטווח ה"קרוב" של הקשת אתה מצויד האלף קשת.
 


יכולות הקשת.
 

שם כישור: התמחות
תיאור כישור: הסייר משפר מיומנות או תכונה כלשהי באופן תמידי.
השפעות: 5+ למיומנות או תכונה (אם התכונה היא בריאות או מנה יוסיף רק 3). לא ניתן לקחת סוג של מיומנות שלדמות עדין אין בה כל ניסיון.
מנה: 0
תבונה: 3
השתפרות: 5+ לאותה מיומנות או תכונה (ניתן לחלופין לקחת את הכישור מחדש, כאילו כמו בפעם הראשונה בתכונה או מיומנות אחרת).
התייקרות: 0+ מנה, 3+ תבונה.

שם כישור: דייקנות
תיאור כישור: הקשת שומר על ריכוז גבוהה מאוד לאורך הקרב ובכך משפר את סיכויי פגיעתו.
השפעות: 1+ לסיכוי פגיעה למשך 5 סיבובים.
מנה: 3
תבונה: 6
השתפרות: 1+ נוסף לגלגול פגיעה.
התייקרות: 1+ מנה, 4+ תבונה.

שם כישור: חץ בוער
תיאור כישור: הקשת יורה חץ המסתובב סביב צירו באוויר במהירות אדירה כל כך, שהחום הנוצר מביא להתלקחותו באש.
השפעות: 3+ נזק אש, הנפגע מתחיל לבעור (כל סיבוב יערוך גלגול הצלה של שירון או שיספוג עוד 1 נזק שלא מושפע משריון, עד שפעם אחת יצליח ואז האש תכבה).
מנה: 3
תבונה: 8
השתפרות: 2+ נזק אש, 1+ נזק בערה.
התייקרות: 1+ מנה, 4+ תבונה.

שם כישור: חץ קסם
תיאור כישור: הקשת יורה חץ העשוי אנרגיה טהורה וכך לא מבזבז חץ. (נחשב כקסם לכל דבר)
השפעות: מייצר חץ אנרגיה. 2+ נזק.
מנה: 3
תבונה: 8
השתפרות: 1+ נזק.
התייקרות: 1+ מנה, 4+ תבונה.

שם כישור: הערכת טווח
תיאור כישור: הקשת משקיע יותר כוח בירי שלו, ויותר מחשבה בזווית שלו, ובכך מצליח להגדיל את טווח הקשת שלו.
השפעות: 15+ מטר לטווח כולל (יעיל ולא יעיל).
מנה: 3
תבונה: 6
השתפרות: 10+ מטר לטווח כולל.
התייקרות: 1+ מנה, 4+ תבונה.
הערה: טווח יעיל של קשת קצרה הוא בערך 30 מטר, והטווח הלא יעיל שלה (טווח בו הקשת מקבל מינוסים לנזק ולסיכוי פגיעה), מגיע בדוחק לבערך 70-80 מטרים. מעל 60 מטרים, הפגיעה כבר נחשבת כמעט בלתי אפשרית (8- בערך להטלה).