הקדמה דמויות
שעומדות בקרב אחרי קרב כנגד גלים אינסופיים של אויבים או חוקרות מבוכים עמוקים
ומסועפים שבהם סכנה אורבת מעבר לכל פינה - עלולות להתעייף בהדרגה. דמות מותשת
תהיה חלשה יותר ויותר, עד שתגיע למצב של סף התמוטטות מאפיסת כוחות. דמויות
עייפות יותר נוטות להחטיא בקלות רבה יותר, סובלות מאיטיות גוברת בהפעלת יכולות
מיוחדות, עשויות להתקשות להגיב במהירות לסכנה הדורשת גלגולי הצלה, ועוד כהנה
וכהנה. התשה היא כלי חשוב
במיוחד לשמירת איזון המשחק; היא מאזנת את העובדה שאין לדמויות הגבלה על מספר
הלחשים או היכולות שהן יכולות להטיל ביום, והעובדה כי נקודות הפגיעה של הדמויות
מתחדשות בדרך-כלל לאחר כל קרב. לחוקים המקוריים של התשה, כפי
שהם מופיעים בספר החוקים למתחיל – לחץ כאן לחוקים חלופיים של התשה דינמית
ומסוכנת יותר, כפי שהיא מופיעה בספר החוקים למתקדם – לחץ כאן. |
||||||
כתב
וערך: גדעון
אורבך, 2001 ואילך.
© כל הזכויות שמורות. שימוש מסחרי ו/או למטרת רווח כלשהי אסורים בתכלית, בלא היתר
מפורש מהיוצר, בכתב ומראש. צילום והעתקה מכל סוג שהוא מותרים אך ורק למטרת שימוש
פרטי שלא בתשלום.