מידע עבור פרירליס ענק דו-ראשי של Worldwake

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

מידע עבור פרירליס ענק דו-ראשי של Worldwake

שליחה על ידי Soul » 31/1/2010 , 0:56

פרירליס ענק דו-ראשי מגיע לפריק ב-04/02 והנה כמה דברים שלא יזיק לדעת.

הודעה חשובה
בהודעה הישנה, "מידע על ענק דו-ראשי עבור זנדיקר", הסברתי שכאשר שחקנים צריכים לבצע פעולה מסויימת בו זמנית, קיים סדר קבוע אפילו בין חברי הצוות, אבל זה לא מדויק. להלן ההסבר הנכון:
1) כשלא מדובר בשליפה הסדר הוא כך : קודם הקבוצה הפעילה (שזה התור שלה) מחליטה מה ייעשה, אח"כ הקבוצה הלא פעילה מחליטה מה ייעשה. לבסוף, כל השחקנים מבצעים את הפעולות בו זמנית.
2) כשמדובר בשליפה, יש סדר קבוע: מתחילים מהשחקן שיושב מימין שזהו תורו (השחקן הפעיל הראשי) ומשם שולפים לפי כיוון השעון. כל שחקן שולף את מה שהוא צריך לשלוף ורק אז עוברים לשחקן הבא בסדר.
-ז"א שלשחקנים יש קצת יותר חופש פעולה כשמדובר בבחירה. שימו לב שעדיין הפעולות מתבצעות יחדיו כשלא מדובר בשליפה. כיוון שההודעה הקודמת עדיין רלוונטית היא עודכנה בהתאם.

מידע על הפרירליס בפריק: http://members.pundak.co.il/magic/viewtopic.php?t=43719

ה-FAQ הרשמי של Worldwake: [size=0]א[/size]http://www.wizards.com/dci/downloads/EN ... 100114.rtf

סרטונים שמסבירים על המכניקות של Worldwake:[size=0]א[/size]
Multikicker -
Landfall Revisited -
Animated Lands -

מידע קודם לגבי זנדיקר עבור ענק דו-ראשי ניתן למצוא כאן:
http://members.pundak.co.il/magic/viewtopic.php?t=43075

ועכשיו לקלפים ספציפיים...

Nemesis Trap - ביחד עם זנדיקר יש כבר כמות ניכרת של מלכודות שמקבלות הוזלה כשיצורים תוקפים. שימו לב שהניסוח הוא בהווה. זאת אומרת שתוכלו לקבל את ההוזלה רק ב-combat phase ורק אחרי בחירת התוקפים

Kazuul, Tyrant of the cliffs[size=0]א[/size] - 1) אין דבר כזה "היריב שכח לשלם :3:". לאחר שכל התוקפים נבחרו, השחקן ששולט ב-Kazuul מחוייב לשאול באופן מפורש את השחקנים ביחס לכל כל יצור תוקף האם הוא מעוניין לשלם עליו :3:. 2) אם קבוצה מותקפת, כל השחקנים שבה מוגדרים בתור "השחקנים המגנים" ולכן היכולת של Kazuul תעשה טריגר לכל יצור שתוקף את הקבוצה שבה הוא נמצא.

Refraction Trap - המלכודת יכולה להיות פחות אפקטיבית אם המקור הנבחר הוא יצור שצפוי לפגוע ע"י תקיפה. כשמגיעים לחלק של חלוקת הנזק, תמיד אפשר לחלק את הנזק של היצור לשחקן האחר שלא מוגן ע"י המלכודת. אז כדי שההמלכודת תהיה יעילה יותר מומלץ שלשחקן שהטיל אותה יהיה יצור בשליטתו שיכול לחסום ולקיים את התנאי של אפקט ההחלפה (שנזק ייעשה לשחקן או לפרמננטים בשליטתו).

Abyssal Persecutor - אם לשחקן אחד יש את היצור הזה במגרש, שני חברי הצוות לא יכולים לנצח. ושני היריבים לא יכולים להפסיד.

Anowon, the Ruin Sage[size=0]א[/size] - 1) היכולת עושה טריגר רק פעם אחת בתחילת כל אפקיפ. 2) כל שחקן צריך להקריב רק יצורים בשליטתו, הוא לא יכול לבחור יצורים של היריב שלו. 3) קודם הקבוצה שזה התור שלה בוחרת אילו יצורים להקריב מהצד שלהם ואח"כ הקבוצה שזה לא התור שלה בוחרת אילו יצורים להקריב מהצד שלה. לאחר שכולם סיימו לבחור מקריבים את כולם באותו הזמן.

Death's Shadow - קחו את סכום החיים המשותף, חלקו בחצי. אם יש שבר, עגלו למעלה. זה החיים שיש לכל שחקן בנפרד וזה המספר שצריך להחסיר מה-P/T של האווטאר.

Pulse Tracker - כל יריב מפסיד 1 חיים = כל ענק מפסיד 2 חיים.

Quest for the Nihil Stone[size=0]א[/size] - 1) היכולת עושה טריגר פעמיים עבור כל יריב. 2) עד כמה שזה משנה, היריבים יכולים לסדר את היכולות על הסטאק באיזה סדר שירצו.

Ruthless Cullblade - כדי לקבל את הבונוס, צריך שליריבים יחדיו יהיה 20 חיים ומטה.

Bazaar Trader - אל תשכחו שמותר לכם לתרום דברים לחבר שלכם

Claws of valakut - כנ"ל. והבונוס מגיע עדיין מהאדמות של מי שהטיל את הקסם.

Arbor Elf - יש לחבר forest? למה לא לתת לו יד?

Omnath, Locus of Mana - רק מאנה ירוקה שלך נשמרת ורק מאנה ירוקה שלך מחזקת את האלמנטל.

Quest for Renewal - רק אתה זוכה לעשות עוד untap ואילו החבר שלך לא.

Tectonic edge - צריך שליריב אחד לפחות יהיו 4 או יותר אדמות. לא סופרים את האדמות של שני היריבים יחדיו אלא כל אחד בנפרד. אבל אפשר להרוס איזו אדמה שרוצים.

יצורים עם יכולת שעושה טריגר כשהם עושים נזק לשחקן
ליצורים מסויימים ב-Worldwake יש יכולת שעולה על הסטאק כשהם פוגעים בשחקן:
1) במשחק של ענק דו-ראשי, כשצריך לחלק את הנזק, עבור כל יצור בוחרים רק את אחד השחקנים. אי-אפשר לפצל. לכן, אי-אפשר לקבל אפקט כפול מהיצורים בהתקפה בודדת
2) אם האפקט משפיע על השחקן שנפגע, רק אותו שחקן שנפגע מושפע ולא השני.
3) בשביל יצורים כאלה, למנוע נזק משחקן יכול להיות דבר מועיל כיוון שהוא משפיע על ההחלטה של חלוקת הנזק. (רוצה להשתמש בקלף שבבית הקברות של שחקן הודות ל-Wrexial? אין בעיה, אבל תתכונן לחטוף 3 נזק בגלל Refraction Trap שהוא הטיל מקודם")

היצורים בעלי יכולת כזו ב-Worldwake הם:
Thada Adel, Acquisitor
Shoreline Salvager
Mordant Dragon
Wrexial, the Risen Deep
Slavering Nulls

בהצלחה בפרירליס! :D

שלח תגובה