Peel from reality

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Peel from reality

שליחה על ידי sinithar » 24/7/2014 , 23:46

האם [card]Peel from reality[/card] עדיין יפתר אם בתגובה לזה שהטלתי אותו הורגים את המטרה שבבעלותי?

תודה מראש
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Re: Peel from reality

שליחה על ידי stav brener » 25/7/2014 , 6:15

כן.כל עוד יש מטרה חוקית לקסם הוא ייפתר.

tnvsh
מארגן טורנירים
הודעות: 755
הצטרף: 19/1/2005 , 15:41
מיקום: אפרת
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Re: Peel from reality

שליחה על ידי tnvsh » 27/7/2014 , 8:26

אבל זה לא אפקט אחד?

daking1234
מארגן טורנירים
הודעות: 572
הצטרף: 01/10/2011 , 16:16
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Re: Peel from reality

שליחה על ידי daking1234 » 27/7/2014 , 9:27

אני מאמין שאם יש אפקט שיש בו כמה מטרות. האפקט מנסה לעשות ריסולב למקסימום מטרות חוקיות. אם יש 0 מטרות חוקיות אז אני מאמין שאי אפשר בכלל לעשות קאסט לקלף.

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Re: Peel from reality

שליחה על ידי Soul » 27/7/2014 , 13:33

כמו שנאמר, אם יש לקסם לפחות מטרה אחת חוקית, הוא ייפתר והחלק שמתייחס למטרות ישפיע רק על המטרות החוקיות.
אם לקסם אין מטרות חוקיות, אז החוקים עושים לו counter במקום לפתור אותו.
608. Resolving Spells and Abilities
...
608.2b If the spell or ability specifies targets, it checks whether the targets are still legal. A target
that’s no longer in the zone it was in when it was targeted is illegal. Other changes to the game
state may cause a target to no longer be legal; for example, its characteristics may have changed
or an effect may have changed the text of the spell. If the source of an ability has left the zone it
was in, its last known information is used during this process. The spell or ability is countered if
all its targets, for every instance of the word “target,” are now illegal. If the spell or ability is not
countered, it will resolve normally. However, if any of its targets are illegal, the part of the spell
or ability’s effect for which it is an illegal target can’t perform any actions on that target, make
another object or player perform any actions on that target, or make that target perform any
actions.
If the spell or ability creates a continuous effect that affects game rules (see rule
613.10), that effect doesn’t apply to illegal targets. The effect may still determine information
about illegal targets, though, and other parts of the effect for which those targets are not illegal
may still affect them.
אם יש 0 מטרות חוקיות אז אני מאמין שאי אפשר בכלל לעשות קאסט לקלף.
יש להבדיל בין קסם שאי-אפשר להטיל אותו כי חסרה לו מטרה חוקית לבין קסם שהוטל וכל המטרות שלו הפכו ללא חוקיות:
אי-אפשר להטיל קסם אם חסרה אפילו מטרה אחת חוקית, למשל אי-אפשר להטיל [card]Hex[/card] אפילו עם חמש מטרות אפשריות, לא רק כשיש אפס מטרות אפשריות.
לעומת זאת, קסם שכבר הוטל יכול להגיע למצב שאין לו מטרות חוקיות, אבל אז ,כאמור, החוקים עושים לו counter.

שלח תגובה