Street Wraith

בין אם זה קלף בודד או הקומבו הלוהט בשוק, חבילה תחרותית או משחק בין חברים זה המקום

מנהלים: Navidshi, kabanist

DeathCrush
Pure Darkness
הודעות: 720
הצטרף: 28/3/2006 , 16:13

Street Wraith

שליחה על ידי DeathCrush » 29/5/2007 , 23:20

מישהו יכול להסביר לי מה כל כך שבור בו חוץ מזה שהוא מביא שליפה?

Street Wraith
בן אומר/ת:
מה רע?
מאור אומר/ת:
נחש
בן אומר/ת:
איפה נחש?!?!
שיניתי שם, הייתי Inkka

אילון
MTGil Wizard
הודעות: 1171
הצטרף: 10/4/2005 , 21:02
מיקום: ירושלים

שליחה על ידי אילון » 29/5/2007 , 23:27

dredge
"I feel like I just attacked with everything, and it's too late to take it back."
- Chris Pikula, shortly after getting married on December 29th, 2001.

Itay Winkler
MTGil Wizard
הודעות: 3529
הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
מיקום: Tel aviv
יצירת קשר:

שליחה על ידי Itay Winkler » 30/5/2007 , 4:23

מה דרדג'?
בכ"מ, להרבה דקים אין בעיה לשחק 56 קלפים ולהיות על 12 חיים...
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."

עידו גיא
Legendary Guy
הודעות: 8851
הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
מיקום: הוד השרון
יצירת קשר:

שליחה על ידי עידו גיא » 30/5/2007 , 12:30

Itay Winkler כתב:מה דרדג'?
הוא נותן לעשות דרדג' במהירות אינסטנט ובתשלום של 2 חיים בלבד. זה די שבור.
Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
So true...

דופלי
MTGil Apprentice
הודעות: 21
הצטרף: 29/4/2007 , 18:39

שליחה על ידי דופלי » 30/5/2007 , 12:41

יש לו דרדג'

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה

שליחה על ידי Shefer » 30/5/2007 , 12:42

הוא נותן cycling, מה הקשר ל-dredge?! זה לא שהוא חוזר מה-GY.
הקשר היחיד שלו ל-dredge הוא שזה יצור טוב ל-Ichorid.
מלבד זה הוא טוב גם ל-combo decks, אבל זה כבר חוצמייסה.

שפר :}

Sir Bagelus
Sesame Street Lord
הודעות: 2161
הצטרף: 07/12/2004 , 18:36
מיקום: גבעת שמואל
יצירת קשר:

שליחה על ידי Sir Bagelus » 30/5/2007 , 12:49

הוא טריגר לדרדג' ב0מאנה ואינסטנט

TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks » 30/5/2007 , 12:52

he's a free cycler pretty much for most decks..

and ya free cycler(at instant)=free dredge at instant=very good
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm

אילון
MTGil Wizard
הודעות: 1171
הצטרף: 10/4/2005 , 21:02
מיקום: ירושלים

שליחה על ידי אילון » 30/5/2007 , 12:53

טוב...לא באמת חשבתי שאאלץ להסביר מדוע האינטרקציה שלו עם דרד'ג כה חזקה אבל מסתבר שאפילו שחקנים מנוסים יחסית זקוקים להסבר, אז הסיבה לכך היא שבדק dredge ולא זה לא רק איקוריד זה גם למשל דק הdredge בטייפ2, קלף כזה מאפשר לעשות dredge בחינם למעשה וזאת כמובן יכולת שבורה מאד בדקים מהסוג הזה, אם יש צורך בפירוט מדוע ולמה זה חזק מאד בשימוש הזה תודיעו. וסתם בדרך אגב אני ממש לא מסכים שהוא מתאים לקומבו דקס או סתם לדקים אחרות משום שלהפסיד חיים בהחלט לא שווה לדק 56 קלפים, משום שבקומבו למשל הפסד של 2 או יותר חיים עלול לעלות בתור שלם מול אגרו.
נערך לאחרונה על ידי אילון ב 30/5/2007 , 12:55, נערך פעם 1 בסך הכל.
"I feel like I just attacked with everything, and it's too late to take it back."
- Chris Pikula, shortly after getting married on December 29th, 2001.

wake lord
Knight of the Black Lotus
הודעות: 4847
הצטרף: 21/6/2003 , 14:34
מיקום: ת"א מקום מרוחק מכל צוויליזציה
יצירת קשר:

שליחה על ידי wake lord » 30/5/2007 , 12:54

איתי,לשחק 56 קלפים ולהתחיל על 12 חיים זה בןזונה,חבל רק שזה ממש לא מה שהוא עושה.
דרג' זה הדבר העיקרי,הוא מאפשר לך דרג' במהירות אינסטנט ובחינם,זה ממש חזק.
do the kirby dance with me!
(>")> <("<)

offer
MTGil Wizard
הודעות: 496
הצטרף: 07/2/2005 , 10:24

שליחה על ידי offer » 30/5/2007 , 14:26

הוא משוחק כרגע רק שם, אבל הוא לא טוב רק לדרדג'..
בשביל חבילת קומבו שצריכה למצוא קלפים מסויימים וברגע שתמצא אותם תנצח, להקטין את הדק ל 56 קלפים שווה 2 נזק, אם היא באמת מספיק מהירה כדי להספיק לנצח גם עם היא מתחילה ב 16 חיים (מה הסיכוי שיצאו כל ה 4 ?)

כרגע אולי אין חבילות קומבו כזו אבל בהחלט יכול להיות שיופיעו מתישהוא.. (..כשאני חושב על זה, אני מניח שאת הטיעון הזה אפשר להגיד על הרבה קלפים שהם טובים בפוטנציאל, פשוט לא בשימוש כרגע, אז זה לא ממש חוכמה..אבל בהחלט יש לו פוטנציאל..)

היתרון הגדול שלו בחבילת דרדג' זה ששם שליפה שמוחלפת בדרג' זה הרבה יותר טוב מסתם שליפה (כי זה עוד קלפים לגרייביארד, ואתה בוחר איזה קלף לקחת..) לכן הוא משתלב שם כל כך טוב, אבל אם לדוגמא, בסט הבא יצאו קלפי DELVE, אז למשוך קלף+להכניס קלף לגרייביארד כדי לאפשר גם שימוש מהיר יותר ב DELVE , יכול להיות חזק שם, ושווה 2 חיים..

TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks » 30/5/2007 , 14:32

לא ממש ראיתי קלף אם delve ששווה משחק...

ואםם dragonstorm? נראה לי עונה על הקרטריון של "הדק קומבו" אבל לא נראה לי שהוא ישחק את זה, נראה אולי
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm

אילון
MTGil Wizard
הודעות: 1171
הצטרף: 10/4/2005 , 21:02
מיקום: ירושלים

שליחה על ידי אילון » 30/5/2007 , 15:06

בשביל חבילת קומבו שצריכה למצוא קלפים מסויימים וברגע שתמצא אותם תנצח, להקטין את הדק ל 56 קלפים שווה 2 נזק, אם היא באמת מספיק מהירה כדי להספיק לנצח גם עם היא מתחילה ב 16 חיים (מה הסיכוי שיצאו כל ה 4 ?)
פה בדיוק הטעות שלך, זה לא שווה לחבילת קומבו להתחיל את המשחק ב16 משום שכפי שציינתי העקרון המנחה בחבילת קומבו זה the critical turn ואובדן חיים בהחלט יכול לגרום לאותו תור להיות מוקדם יותר ובכך לגרום להפסד, זאת מכיוון שלהפוך את החבילה ל56 מהווה שיפור מועט וקטן יחסית באיכות השליפות ואילו אובדן חיים מהווה משאב משמעותי שפעמים רבות עלול לשנות את הצורה שבה תוכל החבילה לשחק את המשחק. והטעות הנוספת שלך היא עניין הזמן, אם לשחק קומבו היה גולדפיש אז היית יכול לבדוק באיזה תור הקומבו מתבצע בד"כ ולהשוות את זה למהירות האגרסיה בפורמאט ובכך לקבוע האם ניתן לאבד חיים ללא השפעה ושווה את שיפור השליפות, אך בעולם האמיתי אינך יכול לחשב כך משום שבעולם האמיתי ניתן להפריע לך לקומבו, אינך יודע אם חבילות אגרסיביות מריצות איזה spell snare או castigate או rise/fall
או trickbind, בקיצור בעולם האמיתי לא ניתן להסתמך על שום מהדברים שאמרת ולטעמי כל טענותיך אינן מחזיקות מים.
"I feel like I just attacked with everything, and it's too late to take it back."
- Chris Pikula, shortly after getting married on December 29th, 2001.

offer
MTGil Wizard
הודעות: 496
הצטרף: 07/2/2005 , 10:24

שליחה על ידי offer » 30/5/2007 , 15:53

תודה על התגובה המפורטת, ואני מניח שאתה צודק במה שאתה אומר..

אבל, רציתי לציין, כפי שאמרתי בסוף, שהסיבה שלדעתי יש לקלף פוטנציאל היא שבעוד שעכשיו אין לו שימוש מעבר לדרג' (והבהרת למה הוא לא טוב לכל חבילת קומבו), הוא כן יוכל להשתלב טוב עם DELVE או מכניקה אחרת שנעזרת בקלפים בבית הקברות (כגון THRESEHOLD) אם תצא אחת כזו בהוצאה הבא..או לחילופין לחבילה שלא מפחדת לאבד חיים (כגון הקומבו MARTYR OF SANDS שהיה) ואולי גם בפורמטים אחרים בהם חבילות קומבו מסוגלות לנצח בתור ראשון או שני (אבל אני לא ממש מתמצא בפורמטים האלו, אולי גם שם 2 חיים זה יותר מדי לשלם..)

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 30/5/2007 , 15:59

באמת שלא הבנתי את הקשר לדרדג'. דרדג' מחזירה קלף מהגרייביארד במקום שליפה וזורקת על הדרך קלפים אחרים. הקלף הזה הולך ולא חוזר.
שמישהו יסביר לי את הקשר, תודה.

TV-R-US
MTGil Wizard
הודעות: 3010
הצטרף: 10/12/2006 , 1:33
יצירת קשר:

שליחה על ידי TV-R-US » 30/5/2007 , 16:07

kabanist כתב:באמת שלא הבנתי את הקשר לדרדג'. דרדג' מחזירה קלף מהגרייביארד במקום שליפה וזורקת על הדרך קלפים אחרים. הקלף הזה הולך ולא חוזר.
שמישהו יסביר לי את הקשר, תודה.
בדרדג' במקום לשלוף קלף כרגיל אתה מחזיר יצור, הקלף הזה כשאתה עושה לו סייקל נותן לך לשלוף קלף, במקום לקלוף את הקלף אתה עושה דרדג' למשהו שאתה צריך יותר. הרווחת דרדג' בתור אינסטנט שעולה רק 2 חיים.
My first girlfriend turned into the moon
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank

offer
MTGil Wizard
הודעות: 496
הצטרף: 07/2/2005 , 10:24

שליחה על ידי offer » 30/5/2007 , 16:09

דרג' נותן לך אפשרות להחליף משיכה רגילה של קלף בלקחת קלף דרג' מבית הקברות (ולזרוק קלפים מהסיפריה כמובן).
היתרון של הקלף הזה הוא שהוא נותן לך למשוך קלף בלי לשלם מנה באינסטנט. אתה יכול לעשות לו דיסקארד ואז להחליף את המשיכה שלך בדרג'.
ככה אתה תקבל את הקלף שאתה רוצה ליד מבית הקברות, ותוסיף עוד קלפים לבית הקברות, שזה נותן לך יותר אופציות לתור הבא, של דברים שתוכל לקחת משם (ובדק קומבו זה משמש גם כדי לתת לך אפשרות לעשות פלשבק ל DREAD RETURN, ולהכניס לבית הקברות BRIDGE FROM BELOW)

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 30/5/2007 , 16:55

זאת אומרת שהוא נותן לעשות דרדג' בחינם (בעלות 2 חיים) ולהחזיר ליד קלף שכבר נמצא בבית הקברות בלי לזרוק קלף מהחבילה ובלי טמפו ? ואם לקלף שאתה רוצה להחזיר יש דרדג' 2 או יותר , עדיין תצטרך לזרוק קלפים או לא ?

עידו גיא
Legendary Guy
הודעות: 8851
הצטרף: 13/4/2004 , 16:25
מיקום: הוד השרון
יצירת קשר:

שליחה על ידי עידו גיא » 30/5/2007 , 17:01

אתה עדיין תצטרך לעשות לעצמך מילינג, אבל זה כל הרעיון של חבילות דרדג'. :-?
Banuni כתב:מותר לעשות פרסה כל עוד לא אסור!
So true...

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 30/5/2007 , 17:17

אז היתרון היותר משמעותי הוא היכולת לעשות את זה כאינסטנט ?

שלח תגובה