חידון חוקים 6

פורום זה מיועד למארגנים, שופטים, מתנדבים בטורנירים, ולכל המתעניינים בנושאים הללו.

מנהל: sliver

פרסם תגובה
סמל אישי של המשתמש
sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5939
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
יצירת קשר:

חידון חוקים 6

הודעה על ידי sliver » 19/1/2014 , 16:16

יש לי דק עם השם הכי מגניב ששמעתם – Fusion deck, משמעה קלפים עם יכולת ה Fuze שבעצם נותנים לי card advantage של שניים על קלף אחד. נגיד. יש לה גם חיסרון שהקלפים לא מוצגים ישירות במעבר העכבר על השמות שלהם בפורום, אבל אני בטוח שתתגברו על זה. בכל מקרה...
היריב שם על הדב שלי [card]Runner's Bane[/card]. האם אני יכול לעשות Fuse ל [card]Give // Take[/card] ולהציל אותו?
ליריב שלי יש יצור אחד, אבל עם אאורה של [card]Erebos's Emissary[/card] (שוב הקלף הזה! אי אפשר להיפתר ממנו). האם אני יכול לעשות Fuse ל [card]Far // Away[/card] וככה להיפתר משניהם?
ואם אנחנו כבר עם Far // Away, האם אני יכול לעשות Fuse ולבחור ב [card]Paladin en-Vec[/card] כמטרה לחלק של ה Far?
אם אני משחק [card]Flesh // Blood[/card] ובוחר להגלות [card]Spellheart Chimera[/card] בשביל ה [card]Grizzly Bears[/card] שלי, ויש לי בבית הקברות Give // Take ו Far // Away, כמה נזק הדב יגרום ב Blood?
היריב עשה Monstrosity ל [card]Ember Swallower[/card]. עכשיו כשהיצור מפלצתי אני מגלה שיש טריגר שעומד לעשות עוד משהו לא נעים... אם אני עושה Fuze ל [card]Turn // Burn[/card] בתגובה לטריגר (כלומר כשהוא כבר על הסטאק), האם היצור ימות ואני אנצל?
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52

Re: חידון חוקים 6

הודעה על ידי Navidshi » 19/1/2014 , 23:42

1. לא. Give שם על היצור counter ו-Take מסיר אותם ומשאיר לנו 2/2 ואנחנו בודקים האם המטרה של Runner's Bane חוקית רק אחרי הקסם נפתר (בזמן בדיקת SBE, לפני מתן קדימות).

2. כן, חוקי bestow מציינים שהאפקט שהופך את היצור ל-aura מסתיים ברגע שהוא unattached; בדוגמא שניתנה, Far מחזיר את היצור ליד, Emissary חוזר להיות יצור והיריב צריך להקריב אותו.

3. לא, Fuse הופך את שני החלקים לקסם אחד, בעל שני הצבעים. Far/Away fused הוא שחור-כחול ולכן לא יכול לציין יצור עם הגנה משחור בתור מטרה.

4. היכולת שמגדירה את עוצמת ה-Chimera מתפקדת גם בבית הקברות, משמע העוצמה שלה עם שני קסמים בבית הקברות היא 2, ה-Bear יקבל שני קאונטרים והעוצמה הסופית שלו לצורך Blood היא 4, משמע 4 נזק.

5. הא-הא, שאלה מכשילה! Turn אמנם הופך את ה-Swallower ל-0/1 אבל אתמהא, יש עליו עדיין 3 קאונטרים שהופכים אותו ל-3/4 ו-Burn לא מספיק כדי להרוג אותו! מה שלא היה משפיע על ה-trigger שנמצא על ה-stack בכל מקרה.

Ib halfheart
goblin tactician
הודעות: 235
הצטרף: 08/9/2011 , 19:52

Re: חידון חוקים 6

הודעה על ידי Ib halfheart » 21/1/2014 , 6:44

שאלה ראשונה: כמו נאבידשי(לא תוכל להציל את היצור, כיוון ש-take מסתיים להיפתר לפני שבודקים אם היצור עדיין מטרה חוקית.)
שאלה 2: לדעתי היריב לא יצטרך להקריב את האאורה, כיוון שהיא תהפוך ליצור רק אחרי ש-away יפתר.
3: לדעתי כן, כיוון שהחלק השחור, away, לא מטרגט שום יצור אלא את השחקן, מה שלא מפריע ל-far לטרגט את הפאלאדין
4: חוששני שהיכולת שמגדירה את הכוח של הכימרה לא מתפקדת בבית הקברות, כיוון שערך של משתנה בפרמננט, במקום שאינננו שדה הקרב, שווה לאפס, לכן דובי לא יקבל קאונטרים וייגרום רק 2 נזק עם blood
5: בין אם היצור מת ל-burn ובין אם לא, (והוא לא, כיוון שיש עליו שלושה +1/+1 קאונטרים), הטריגר ייקרה כך או כך.
שינתי שם משתמש - הייתי charge

Everybody but me - CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGE!!!!

Arthas
MTGil Wizard
הודעות: 194
הצטרף: 23/6/2008 , 18:50

Re: חידון חוקים 6

הודעה על ידי Arthas » 21/1/2014 , 18:45

מהgatherer:
The ability that defines Spellheart Chimera’s power functions in all zones, not just the battlefield.

סמל אישי של המשתמש
sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5939
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
יצירת קשר:

Re: חידון חוקים 6

הודעה על ידי sliver » 22/1/2014 , 16:25

ובלי ממש הגרלה, הזוכה הוא Navidshi.
עדכן אותי אם אתה רוצה את קוד הפרס.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד