ת'רד יצירת קלפים החדש

בפורום זה ניתן לדון בנושאים הקשורים למג'יק שלא מכוסים על ידי אחד הפורומים האחרים. לדוגמה: שמועות על סטים עתידיים, דיון במוצרי מג'יק חדשים, דיונים על נציגים ישראליים בטורנירים בין לאומיים וכולי.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

שלח תגובה
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 18/7/2012 , 22:20

ממתי damage marked הוא ניסוח קביל?




תמונה
עריכה: טעות בניסוח. הטירגוט שלו מתעלם מכל היכולות שעל היצור.
נערך לאחרונה על ידי Kroen ב 18/7/2012 , 23:05, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה תמונה

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 18/7/2012 , 22:55

ממתי damage marked הוא ניסוח קביל?
מאז M10. המושג נועד להפריד בין נזק שיש על היצור לבין נזק שעומד להעשות ושיכול לגרום לכל מיני תוצאות אחרות. הוא גם מופיע על שני קלפים, Ogre Enforcer ו-Pyramids.

@The True Death:
אל תשכח את shroud

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 18/7/2012 , 23:04

וואלה.

וידעתי ששכחתי משהו. נראה לי כבר היה יותר אלגנטי
the true death can target a creature as though though that creature had no abilities
תמונה תמונה

אוריאל
MTGil Wizard
הודעות: 947
הצטרף: 09/5/2008 , 12:41
מיקום: ירושלים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אוריאל » 19/7/2012 , 0:10

Kroen כתב:וואלה.

וידעתי ששכחתי משהו. נראה לי כבר היה יותר אלגנטי
the true death can target a creature as though though that creature had no abilities
choose a creature, destroy that creature.
Kroen כתב:אנשים חכמים משתמשים באופרה כי הם טיפשים.
Kroen כתב:הלוואי שהיו קובעים את השפה הרשמית של מדינת ישראל (כשהקימו אותה) בתור סינית מנדרינית... הרבה יותר שימושי מעברית

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 19/7/2012 , 0:25

זה לא עוקף indestructible
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

liger
מארגן טורנירים
הודעות: 933
הצטרף: 06/10/2011 , 20:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי liger » 19/7/2012 , 1:20

YOU CANT HAVE IT ALL

fix

choose a creature, Exile that creature
תמונה

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 19/7/2012 , 1:26

אקסייל לא ת'מטי, וצ'וז זה המילה שהשתמשו לפי טארגט, אז זה לא לעניין. אין מה לשנות בחלק השני של הקלף. החלק הראשון צריך להיות
The True Death can target a creature as though that creature had no abilities.
וזהו.
תמונה תמונה

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 19/7/2012 , 1:36

A creature of your choice becomes loses all abilities until end of turn, destroy that creature.
אבל זה ממש ממש טיפשי, חשבתי שהכוונה היא לעשות פה או קלפים מפגרים לגמרי או קלפים אפשריים!
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

אוריאל
MTGil Wizard
הודעות: 947
הצטרף: 09/5/2008 , 12:41
מיקום: ירושלים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אוריאל » 19/7/2012 , 3:06

ryoga כתב:A creature of your choice loses all abilities until end of turn, destroy that creature.
אבל זה ממש ממש טיפשי, חשבתי שהכוונה היא לעשות פה או קלפים מפגרים לגמרי או קלפים אפשריים!
ומה עם זומבים או קלפים שחוזרים מבית הקברות?
Kroen כתב:אנשים חכמים משתמשים באופרה כי הם טיפשים.
Kroen כתב:הלוואי שהיו קובעים את השפה הרשמית של מדינת ישראל (כשהקימו אותה) בתור סינית מנדרינית... הרבה יותר שימושי מעברית

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 19/7/2012 , 13:32

קיצר תפסיקו לנסות לשכתב את הטקסט שלי, בינתיים הוא היה היחידי שמושלם, וגם אם יש עוד דרך לכתוב את זה- אז מה?
תמונה תמונה

Sir Psycho Sexy
Moderator
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy » 19/7/2012 , 17:38

Kroen כתב:קיצר תפסיקו לנסות לשכתב את הטקסט שלי, בינתיים הוא היה היחידי שמושלם, וגם אם יש עוד דרך לכתוב את זה- אז מה?
אבל הוא לא מושלם- הוא לא מטפל בShroud, ובלי שום קשר, ברגע שהוא בgraveyard הוא מפסיק להיות יצור והופך להיות creature card. בניסוח הנוכחי שלך (אם נתעלם לרגע מזה)- אני גם לא יכול לעשות לו Exile עם Grim Lavamancer (למשל). גם לזה כיוונת?

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 19/7/2012 , 17:54

פספסת את ה
The True Death can target a creature as though that creature had no abilities.
? כי זה יכול לטרגט הכל.
בקשר לסעיף האחרון אתה צודק. צריך לשנות אותו ל
That creature card can't leave the graveyard for the rest of the game.
וככה אין שום אפקט במשחק שיכול להוציא אותו מבית הקברות.



תמונה
תמונה תמונה

liger
מארגן טורנירים
הודעות: 933
הצטרף: 06/10/2011 , 20:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי liger » 19/7/2012 , 19:12

הלנד הזאת צריכה להיות מטיק יותר מדי חזק
תמונה

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 19/7/2012 , 22:56

לכבוד ראבניקה, קלפים מארבעת הגידלות האהובות עלי:


תמונה
(שאלה: השליפה תלויה בזה שהיריב מדסקרד?)

תמונה

תמונה

תמונה
תמונה תמונה

חבוב
Mr. Dude
הודעות: 1381
הצטרף: 20/11/2006 , 0:32
מיקום: רעננה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי חבוב » 19/7/2012 , 23:04

אהבתי מאוד את thievery האמת אני מתפלא שאין עדיין קלף כזה. הייתי עושה אותו סורסרי אני חושב, דיסקארד באינסטנט זה דבר שהם מנסים להימנע ממנו
It’s practically a rule that a ssason is awesome in Limited - LSV, Avacyn set review

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 19/7/2012 , 23:32

גם אני התפלאתי, זה למה עשיתי את זה. ונראה לי שבתור סורסרי זה יהיה חלש מדי. וגם אם לא- אני חושב שזה לא מוגזם בתור אינסטאנט בהתחשב בעלות.

אגב, מישהו יודע אם אתה שולף קלף אפילו אם ליריב אין קלפים ביד כשאתה משחק את זה? ניסיתי לראות אם כתבו על זה ברולינג של Dimir Cutpurse, אבל לא כתוב כלום.
תמונה תמונה

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 20/7/2012 , 0:02

דרך איפה אתה מעלה?
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 20/7/2012 , 0:12

אתה עדיין תשלוף קלף גם אם היריב לא מדסקרד.
זה לא בדיוק Syphon Mind, אבל להגיד שזה משהו שלא עשו זה לא נכון.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 20/7/2012 , 0:16

jooleeboolee כתב:דרך איפה אתה מעלה?
http://imageshack.us/
תמונה תמונה

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 20/7/2012 , 0:28

תמונה

Uploaded with ImageShack.us

סתם כדי להשוויץ
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

שלח תגובה