תגובות השופטים על האתגרים - אתגר III פורסם

זה המקום לכל נושא שאינו מתאים לאף פורום אחר, כולל דיונים בנושאים שאינם קשורים למג'יק.

מנהלים: kabanist, Sir Psycho Sexy

troynightstar
SWAMP MASTER
הודעות: 674
הצטרף: 04/7/2006 , 5:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי troynightstar » 01/2/2007 , 22:15

it's been very long since the last cards were sent...
what about the rest of us?
:eek:
"Give a man a fire, he is warm for a day. Set a man on fire, he is warm for the rest of his life."

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 01/2/2007 , 23:10

יש כבר ציונים ושיפוטים להכל, צריך רק לחכות ששפר יסדר את זה לפוסט. רחמו עלינו, זאת תקופת בחינות עכשיו, כולם עסוקים.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 02/2/2007 , 17:47

אני מצטער על העיכובים הבלתי צפויים - אני עסוק מעל הראש ואני משתדל מאוד לפרסם הכול כמה שיותר מהר.
מאחר וקיבלנו קלפים לאתגר השלישי, מחר אני אפרסם את כל מה שנסגר.
הזמן לאתגר הרביעי מוארך ליום שלישי - אני אכתוב גם הודעה ב-thread הראשי.

שפר :}

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 02/2/2007 , 22:51

הסתכלתי לי בcard creation בMTGSALVATION, והופ, אחד מהקלפים שפורסמו פה פורסם שם, יכול להיות שזה אותו משתמש, לא יודע, אבל זה דיי ישן...

http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=19826

אילון
MTGil Wizard
הודעות: 1171
הצטרף: 10/4/2005 , 21:02
מיקום: ירושלים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי אילון » 02/2/2007 , 23:08

nice find...now up to the judges
"I feel like I just attacked with everything, and it's too late to take it back."
- Chris Pikula, shortly after getting married on December 29th, 2001.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 03/2/2007 , 14:33

העניין יטופל ובזאת נא להסיר דאגה...

בכל מקרה - אני אתחיל עם לסיים את אתגר II (נשאר רק אחד :-? ) ואמשיך לאתגר III, שאני מבטיח שהוא מעניין.

hbar שלח את זה:
Dark Sliver - 2B
Creature - Zombie Sliver - Uncommon
All Slivers get -1/-1.
2/2
והנימוקים שלו:
הקלף הזה הוא הגירסא שלי ל- timeshifted Muscle Sliver.
ב-TS לימיטד יש לו פוטנציאל גבוה, כי יש הרבה סליברים שהוא יכול לדפוק.
בקונסטרקטד יכול להיות לו שימוש בסייד נגד חבילות סליברים (אם יצליחו לבנות אחת טובה).
הוא עולה מאנה אחת יותר מהסליבר עליו הוא מבוסס, כי אם שניהם יהיו במשחק, אז הסליבר שלי יהיה 2/2 ואילו הסליבר המקורי יהיה 1/1.
תגובתו של זינגר -
הרעיון נחמד, אבל הוא מחוויר ביחס לEngineered Plague. הייתי עושה את זה 1B כדי להפוך אותו לטיפה יותר ויאבילי. גם ככה הוא לא כוכב גדול כי רוב הסליברים הממש מציקים הם 2/2, כך שהוא לא עושה מספיק. כמו שהוא כרגע לדעתי הוא לא יראה משחק בלימיטד (וחבל, כי אם הוא היה 3/3 אז הוא כן היה רואה משחק כנראה) וגם כנראה לא בקונסטרקטד. בטח לא פיק גבוה. אה, ועוד הערה אחרונה, השם לא לגמרי מתאים, אני חושב שמשהו סטייל plagued sliver היה יותר מתאים, כאילו הוא מדביק את כולם.
סה"כ: הרעיון נחמד, הביצוע קצת חלש מדי.
תגובתו של שפר -
ה-PT כאן מתאים ל-common, כי מדובר ב-Scathe Zombies עם Nausea ל-Slivers והוא 1/1 בכלל. הרמה הנכונה ל-Sliver כזה לדעתי היא 3/3 ב-2B, כדי שהוא יהיה יעיל (ב-B 2/2 וב-1B 2/3). הסיבה היא שמדובר ביצור Side נגד Slivers שכדי שהוא יהיה Uncommon הוא צריך להיות יותר מעוד Nausea ל-Slivers.
מה שכן, סינרגית הוא טוב ל-SB וקצת מוגבל משחקית ל-limited, אבל כ-uncommon הוא טוב ומעניין.
השם Plagued Sliver לא מתאים פה, כי קיים Plague Sliver, כש-Dark מתאים לי, אבל לעומת Muscle דווקא Weakening או משהו בסגנון היה יותר מתאים לי.

תגובתו של זוהר -
סליברים הם יצורים תבונתיים שחיים במושבה וחולקים תכונות, בדר"כ חיוביות. אם באמת היה סליבר כזה שפוגם בכולם הוא היה נקטל באכזריות על ידי שאר הסליברים. נכון שיש לנו את Plague Sliver אבל ההשפעה השלילית שלו היא כלפי השחקנים ולא כלפי הסליברים האחרים, ככה שאני חושב שהסליברים "ירשו זאת", וגם במידה שהם היו מנסים לחסל אותו הוא מספיק גדול להגן על עצמו ויכול להישאר.

תגובתו של דני -
יצור 1/1 תמורת 2B? סיידבורד נגד חבילות סליברים?
הוא צריך להיות 3/3 או אפילו 4/4 עם drawback נוסף (למשל, כשסליבר נכנס למשחק, השחקן ששולט בו מאבד 2 חיים). להגיד שהוא שימושי בלימיטד זו בדיחה, גם אם היריב משחק דק עם 20 סליברים הקלף הזה טוב ולא יותר מזה. בעניין השם- שפר לשלטון.

ממוצע הציון של השופטים - 4.75 מ-10.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 03/2/2007 , 14:39

אתגר III - קלף יחיד - מה שתרצו -

נתחיל עם מישהו שלא השתתף עד כה - Ergil
Ergil כתב:
Glory of Days Past WWW
Instant
Choose one - remove target creature from the game; or search your library for up to 2 Plains cards and put them into your hand, then shuffle your library; or target player can't play spells this turn and creatures can't attack this turn.
Rare
תגובתו של שפר -

שילוב של בחירה בין StP, Tithe and Orim's Chant משופרים - ה-StP לא נותן חיים, ה-Tithe נותן ישר שני Plains ו-Chant כולל את ה-kicker. מבחינת מקוריות - אין פה אפקט חדש, אבל יש כאן שילוב מצוין, המאפשר בחירת מודולרית ב-Charm שהשם שלו מתאים לי.
סינרגטית, יש לי בעיה עם קלפים שעולים 3 מאנות צבועות מאותו צבע. זה מיד אומר שהחבילה היא mainly באותו צבע וכל צבע אחר הוא, כעיקרון, ספלאש. עם כל הכבוד ל-duallands, painlands ואדמות אחרות, הוא עדיין מכביד על האופן בו תראה החבילה לה ישתייך הקלף. אם הוא היה 2WW היה מתאים לי יותר מהבחינה הזו.
ה-rarity בהחלט מתאים לי, אבל שוב יש כאן color-pie-wise, שכבר עבר זמנו מהעולם - לבן לא אמור "סתם" להעיף יצור או "סתם" לחפש אדמות.
סה"כ - קלף מעניין, שהייתי רוצה לראות בסט, אבל בעלות 2WW ועדיין כ-Rare ולמרות שהוא לא בדיוק שייך ל-color-pie, הרעיון בהחלט ראוי.

תגובתו של זינגר -

קלף מגניב, צ'ארם שאף פעם לא ישב ביד בלי לעשות כלום. מבחינת flavor טיפה כואב לי שהוא הלך על plow ולא על remove target attacking creature, כי לדעתי זאת יכולת יותר לבנה (כלומר, swords היה טעות). אבל, הרעיון ממש נחמד, לקחת סטייפלים ישנים של לבן ולשלב אותם. העלות לדעתי היא ממש נכונה, כי מבחינת flavor הקלף הזה הוא שילוב של שלושה לבנים קלאסיים באחד, ולכן לא רוצים שזה יהיה נגיש לצבעים שהם לא לבן.

תגובתו של זוהר -

בניגוד לעמיתי המכובדים אני לא השתכנעתי, ולדעתי הקלף מקבל אצלם ציונים גבוהים בעיקר על נוסטלגיה. הרעיון לצ'ארם באיכות של rare הוא אכן מגניב, הקלפים המקוריים אכן חזקים ואהובים, ואין ויכוח שהקלף יעיל שימושי, אבל בעיני יש פה ניסיון שצורם לי לפרוט על מיתרי העבר.

תגובתו של דני -
אהבתי. הבעיה היחידה שיש לי עם הקלף היא Double Tithe ב-3 מנה לבנה, אין כמעט מצב שזה יהיה שימושי. Gifts of Estate חזר בתשיעית, כולם ציפו שהוא ישוחק כדי להביא דואלים ועניינים, אבל אף אחד לא נגע בו. בקיצור, החלק שמביא אדמות מיותר/לא במקום.

ממוצע הציון של השופטים - 8 מ-10.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 03/2/2007 , 14:42

הבא בתור - troynightstar
nature's love
enchantment - uncommon
2GG
Whenever you tap a land for mana, if it is not a basic forest, add another 1 green mana to your mana pool.
"We can get what we need from any forest, and trust me: the forest is everywhere" - Sorina, Elven farmlord
כשהנימוק:
הרעיון הוא מגביר מנה לירוק שיעודד לשחק צבעים נוספים, ובנוסף יתן לירוק את הפוש שהוא בדר"כ צריך...
תגובתו של זינגר -
שוב, הקלף הזה חלש מדי. מגבירי מנה אחרים, למרות שרובם עובדים על שני היריבים, עושים יותר באותו מחיר. הוא בבירור נזהר שלא יהיה אפשר לבנות עם זה קומבו דקים יעילים מדי, אבל המחיר נראה קשה מנשוא -- אני לא רואה מישהו משחק את הקלף הזה בכלל.
מבחינת ניסוח, הדקדוק האנגלי פה לא משהו. ניסוח עדיף:
"whenever you tap a land for mana, if that land is not a basic forest, add G to your mana pool".
המילה "another" מיותרת ומבלבלת פה.
סה"כ - הקלף הזה לא רע, אבל הוא ממש לא טוב.
תגובתו של זוהר -
הקלף המשלים (בערך) של Vernal Bloom ?
דבר ראשון אפקטים של הוספת מאנה נוטים להיות ררים. אולי הקלף מאוזן מהבחינה של נדירות כי צריך לשלם עליו GG בעוד שעל הרר היה צריך לשלם רק G אחד, ומהבחינה של הביצוע כי הוא מושפע רק מ non basic forests, אבל האפקט עצמו הוא בכל זאת ברמה של רר.
דבר שני כמו שכבר נאמר כאן, אפקטים כאלו עובדים על שני השחקנים. בשביל אפקט שעובד רק לטובתך אני מצפה שהכישוף יעלה הרבה יותר (להשוואה Wrath of God לעומת Plague Wind)

תגובתו של שפר -
אני לא מבין משהו... אז הוא עולה GG, הוא עדיין Vernal Bloom בתחפושת. כמו שכבר אמרתי, זה כמו לקחת עכשיו את Mahamoti Djinn ולהפוך אותו ל-Stratozeppelid... זה לא מקורי, לא ישים ואם היינו רוצים קלפים ממוחזרים ברמת Uncommon, נראה לי שהיינו מבקשים. סינרגטית זה פשוט כמו Vernal Bloom וזה שצריך GG לא עושה לי את זה. צר לי, הוא עדיין צריך להיות rare.

תגובתו של דני -
מסכים עם כולם- קלף חלש מידי, לא מעניין מספיק ולא שימושי בכלל.

ממוצע הציון של השופטים - 3.75 מ-10.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 03/2/2007 , 14:46

וממשיך בשלו - rif-raf -
rif-raf כתב:Restless Anger R
enchantment (Common)
enchant creature- aura
whenever enchanted creature untaps it gets +5+0 until end of turn
החלטתי על קומון כי אם הסט גדול אז יש לי הכי הרבה סיכוי להשיג קומון (:
הקלף מעודד התקפה או יכולות של טאפ שמתייחסות לpower (מישהו זוכר את spikeshot goblin?). הוא פשוט, והמחיר המאוד זול שלו הגיוני כי הוא לא עושה כלום לכאורה עד האפקיפ הבא. גם טוב לחבילות שעושות הרבה אנטאפ ליצורים.[/quote]
תגובתו של זוהר -
הקלף יותר מעניין משהוא נראה במבט ראשון.
להשוואה ניקח את Taste for Mayhem - אנצנטמנט קומון באותה עלות, שנותן +0/+2 או +0/+4, בממוצע +0/+3. האם +0/+5 זה חזק מידי? לא בהכרח - זה לא אפקט סטטי מתמשך, אלא אפקט שהוא טריגר כשהיצור עושה untap. זה אומר שבתור שישחקו את האנצנטמנט היצור (כנראה) עדיין לא יקבל את הבונוס, ככה שיהיה אפשר להתכונן אליו. האיזון מבחינתי בסדר. אפשר בתנאים מסויימים לעשות אנטאפ ליצור התוקף, ואז הוא יקבל בונוס כפול, אבל הוא יהיה כבר באנטאפ ככה שהוא לא יקבל את הבונוס בתחילת הסיבוב הבא. שוב יש לנו איזון.
הניסוח הנכון אגב:
Whenever enchanted creature becomes untapped, it gets +5+0 until end of turn
פלייבור: ב WoW קוראים לאנטאפ בשם Ready. כשהיצור הופך להיות Ready הוא גם מוכן יותר טוב לקרב הסיבוב בזכות האנצנטמנט האדום, במקום יתרון קבוע. זה פשוט וזה מוצא חן, אם כי האינטואיציה אומרת לי ש +5 זה באמת כן קצת חזק מידי והיה אפשר להסתפק גם ב 4+.
תגובתו של שפר -

הבחור ממשיך בעבודה הטובה - ההערה היחידה שלי היא ש-5 גדול מדי ב-2 בשבילי, כי גם Taste of Mayhem היה גבולי מבחינתי. Khamal's Desire, Tahngarth's Rage, Errantry - נתנו +3 לכח, אחד עם חיסרון, אחד מ-threshold ואחד תלוי מצב היצור... מלבד Rage השניים האחרים עוד עלו 1R, כך ש-Taste of Mayhem היה יוצא דופן סה"כ.
מלבד זה - קלף יצירתי, שמשתלם לשחק ב-limited, מעניין מבחינת השפעה (Spikeshot Goblin anyone?) ואינו "עוד common לאוסף".
עוד בעיית עוצמה - זה נותן ליצור תוקף רנדומלי +5 בתחילת כל תור...

תגובתו של זינגר -

הקלף הזה חזק מדי - מנה אחת ל0+/5+? השתגענו? ז"א כן, זה סבבה שזה משפיע מקסימום מתור 3, אבל פאק, הדבר הזה יהיה מבוקש בלימיטד רק בתור מקל הרבצות, כקומון הוא קצת יותר מדי, למרות כל החסרונות של Aura. קשה לי להעריך כי לא שיחקתי הרבה זמן, אבל נראה לי שאפילו בקונסטרקטד הוא ישוחק, למרות ששם זה פחות ברור.

תגובתו של דני -

בהחלט קלף חזק מידי. יש קלפים כמו Battered Golem והPhyrexian משהו מקולדסנאפ שעושים אנטאפ כמה שאתה רוצה. יש קלפים כמו Threaten שעושים דברים די מטורפים עם הקלף הזה.
אני מאמין שאני מסכים עם זינגר בקשר לשחיקות בקונסטרקטד, אם Lava Spike ראה משחק, זה יראה גם.

ממוצע הציון של השופטים - 7.5 מ-10.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 03/2/2007 , 14:51

מכאן לאילון -
אילון כתב:
revange of the meek ww2-rare
instant

creatures with power 2 or less get +x/+x untill end of turn where x is the number of creatures with power 2 or less in play,
creatures with power 3 or more get -x/-x untill end of turn where x is the number of creatures with power 3 or more in play.

"when all hope is gone, unity is all that remains"

I would like to explain this card a bit since I assume you may not think it fits the color pie, my reasoning is that white is the color of order and thus when big giant creatures come to devour and destroy the world, white's forces must respond to keep the order and balance, also to note is that while mechanic wise this effect doesn't really belong to white I still think it's white since just like wrath of god white gets a big rare which sort of breaks it's rules.
תגובתו של זוהר -

החלק הראשון בכישוף מצויין. לגבי החלק השני צר לי, אבל לא השתכנעתי. לבן שעושה -x/-x?
אולי X- רק בהתקפה היה יותר מתאים כאן, כדי שהכישוף לא ישר יהרוג אותם, וגם זה בספק כי זה יותר מתאים לכחול. נראה לי שהחלק הראשון היה מספיק, והבחורים הקטנים היו מצליחים בתקווה להרוג את הגדולים.
יש גם בעיה עם הניסוח של הקלף - קודם היצורים הקטנים יקבלו את הבונוס, ואז נבדוק את החלק השני ונגלה שהם כבר עונים עליו. נקטין אותם, הם כנראה ימותו (אולי עם כל המגרש) והלכה הנקמה. שיהיה other creatures get ואני אשאיר לזינגר/שפר לנסח את זה יותר טוב.

תגובתו של שפר -

יש בעיה גדולה בלנסח את זה כמו שצריך, כדי שהקלף יובן מיידית, אז הלכתי על גרסה בטוחה.
Put a Meek counter on all creatures with power 2 or less in play.
Creatures with Meek counters get +x/+x until end of turn, where X is the number of creatures with Meek counters on them.
Creatures without Meek counters get -x/-x until end of turn, where X is the number of creatures without Meek counters on them.
Remove all Meek counters from all creatures.
יאללה, לקלף:
color pie - לבן לא נותן מינוסים, כשיוצא הדופן (היחיד שמצאתי) הוא Holy Light, שראה את ימיו האחרונים ב-The Dark (עברו תריסר שנים מאז). זה גם אם מדובר בתקיפה, הגנה או כל מצב אחר - מדובר ביכולת ששמורה כיום לשחור בלבד.
הייתה לי התלבטות לגבי ה-rarity, כי מדובר פה בחתיכת Overrun ללבן בלי Trample, שמורידה את ההגנה למינימום... אבל זה לא הכל. אני הופך פה 4 Saprolings טפשים לארבעה יצורים 5/5 בתור רביעי... זה "קצת" חזק כ-game finisher, כשמדובר בלבן שהבונוסים שלו הם 1+/1+ ומקסימום פר "משהו" (מאנה, plains שהוחזרו ליד וכו'). כך, שהוא ממש חזק אפילו יחסית ל-rare.
סינרגטית אני אפילו לא צריך להתחיל - לבן משתמש בטונות של יצורים 2/2 ו-2/1 בשביל ה-aggro שלו ועם ירוק ו-saprolings זו הופכת להיות חגיגה בתוך זמן קצר ועוד לא התחלתי לדבר על הקצה של היכולות שלו.
מהירות הקלף בעייתית עוד יותר - כי אפילו sorcery פה היה חזק יותר מ-overrun לדעתי.
לסיכום - קלף חזק מדי, אבל הרעיון ממש טוב - אולי הייתי מציב אותו כ-4WB ו-Sorcery כדי להתאים לרעיון הטמון בו.
לסיכום - קלף לא הגיוני, אבל כמו שאמרתי - הייתי מווסת אותו בכיף בשביל סט ;)

תגובתו של זינגר -

הקלף הזה שוב יותר מדי חזק. אני מקבל את הנימוקים של אילון לגבי החריגה כביכול מהcolor pie, והוא מספיק דומה לretribution of the meek כדי שאי אפשר יהיה לבוא אליו בטענות.
אבל.
העובדה שהוא instant הופכת אותו לyou win the game כמעט אוטומטי בלימיטד. הוא או Wrath חד-צדדי או Overrun משולב עם outmaneuver. הוא כל כך חזק שאני מאמין שהוא ישוחק בWhite Weenie פשוט כדרך לנצח תור חמישי. אפילו כסורסרי הוא היה ממש חזק, למרות שאז הכוח שלו היה בעיקר בלימיטד. במילים אחרות, הוא צריך להיות סורסרי והוא צריך לעלות יותר, כמו שהוא כרגע הוא יותר מדי חזק, לדעתי.

תגובתו של דני -

זה באמת ניצחון כמעט ודאי תור חמישי אם הורדת יצור כל תור, וזה מוריד את השמנים של היריב במקרים מסוימים. קלף שבור בטירוף שמנצח משחקים לבד בלימיטד (יותר טוב מHex אפילו) ושווה משחק בקונסטרקטד. אני מעריך שאם זה היה Sorcery הקלף יכל לקבל ציון גבוה יותר בקשר לסטייה מהקולור פיי, אני מקבל את זה גם- למרות שאולי עדיף היה לעשות את הקלף הזה אדום.

ממוצע הציון של השופטים - 6.5 מ-10.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 03/2/2007 , 14:56

יש עוד - amir_be שלח לנו את זה:
http://www.upapic.org/images/187708a.bmp
Kumunuta the Guider :2::manau:
Creature - Wizard
Flying
Whenever you play a spell, if you have 2 or less cards in your hand, draw a card.
"May the gods light your way"
2/1
תגובתו של זוהר -

בפירוש חזק מדי. בעלות של :2::manau: הוא גם 2/1, גם מעופף, וגם מנוע שליפה מטורף?
דבר ראשון אני רוצה להתייחס דווקא לעניין של Flying - חוץ מה Moonfolk, ויזארדים במג'יק הם לא מעופפים. להנחית אותו לאלתר.

עכשיו בואו נשים מולו את Vedalken Archmage
:2::manau::manau:
Whenever you play an artifact spell, draw a card.
0/2
רר לעומת אנקומון, עולה יותר, בעל אפקט מוגבל יותר (אפילו שמדובר ב2 או פחות קלפים, היצור שלך אומר תכלס שהכחול כמעט ולא צריך לדאוג שיגמרו לו הקלפים ביד), חלש אבל עמיד יותר.
אפשר לראות עד כמה הקלף שלך Over-Powered ולא מאוזן.

תגובתו של שפר -
דווקא הייתי אומר שזה יצור דמוי Recycle בכחול. גם עם העובדה שהוא 3 מאנות בשביל 2/1 מעופף, הוא פשוט overpowered ל-Uncommon. כ-rare הייתי מקבל אותו יותר בחמימות.
מלבד העובדה שב-limited הוא יהיה פיק ראשון (אולי גם כ-counterdraft או splash), אז מה שהוא נותן הוא לשמור על כמות קלפים ביד כל הזמן. כלומר, הוא ילך ל-aggro control וישלוף כמו מטורף וזאת החל מתור שלישי-רביעי לעומת חמישי-שישי (תלוי בהאצה ממוצעת).
ועכשיו בלי ציניות - אפילו כיצור הוא יותר מדי מבחינת עוצמה.
מה שכן, ללא ספק שילוב מעניין, את השאר זוהר אמר.

תגובתו של זינגר -
הרעיון חמוד, אבל רמת הכוח מאד בעייתית. צריך להשוות לRecycle שהיה פחות ניתן להספלשה, וגם היה יותר יקר, והגביל אותך יותר. העובדה שזה יותר פגיע כי זה יצור לא ממש מאזנת את הענין הזה. לפחות אין לו פלאש.
לא ברור לי ממתי 2U ל2/1 מעופף זה כזה להיט עולם - הודפסו מספיק כאלה (לי עלה לראש Tower Drake) כך שזה לא כזה מטורף. רק היכולת חזקה מדי, למרות הנסיון לאזן אותה.

תגובתו של דני -
הוא כמעט פגע, הייתי משנה את היכולת ל-1 ומטה ואז זה היה קלף ממש מגניב. הוא גם היה טוב בלימיטד כי הוא פשוט מעופף זול וגם עלול לתת Card Advantage די מטורף, אבל צריך לשלם על זה בMana Curve די גרוע, מה שמתאזן. בקנסטרקטד יכול להיות שהוא היה רואה משחק בUW וויני בתפקיד מיני Confidant שמרביץ יותר טוב.

ממוצע הציון של השופטים - 5 מ-10.

Ergil
Single Star
הודעות: 2572
הצטרף: 27/9/2002 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Ergil » 03/2/2007 , 22:55

אם הוא היה 2WW היה מתאים לי יותר מהבחינה הזו
יש שתי סיבות לזה שהוא עולה WWW - אחת זינגר ציין והשניה היא שזה סכום העלויות של הקלפים שהוא מתבסס עליהם.
בעיני יש פה ניסיון שצורם לי לפרוט על מיתרי העבר
היי, אנחנו באמצע בלוק שכל הרעיון שלו הוא פריטה על מיתרי העבר. אי אפשר להיות קדוש יותר מהאפיפיור :)
בקיצור, החלק שמביא אדמות מיותר/לא במקום
זה החלק הכי פחות שימושי, מוסכם, אבל להשוות אותו לGift of Estates לא נראה לי נכון, 1) כי הוא אינסטנט ו2) כי הוא תמיד מביא 2 אדמות, בניגוד לGifts שלא עושה כלום חצי מהזמן.
Not even Elminster would like to see a volcano appearing under his ass

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 04/2/2007 , 8:42

לגבי העלות - זו דעה... אני מבין מאיפה WWW מגיע.
לגבי TS Block - אם בקשנו לשמור על color-pie, כנראה שהייתה סיבה. הסיבה הייתה שתתעלמו מהבלוק הזה. זה נכון גם לגבי מקוריות, מה של-wizards כרגע אין... זה לא להיות קדוש יותר מהאפיפיור, אלא להיות מקורי ;)

שפר :}

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 18/2/2007 , 10:42

הודעה -
בהמשך היום (בתקווה שלא יגלוש למחר) - יפורסמו כל האתגרים III עד V שנמצאים אצלנו, על-פי סדרם, עם חוות הדעת שיש לנו.

במקרה וחוות הדעת מורכבת מדעה של 3 אנשים, העיגול יהיה כך:
0.16 ו-0.33 - יעוגלו ל-0.25;
0.67 ו-0.83 - יעוגלו ל-0.75;

המשך יום מעולה לכולם,
שפר :}

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 19/2/2007 , 18:31

עדיין באתגר III - קבלו את hbar:
Sacred Life - 3
Artifact - Rare
Artifacts and creatures can't be sacrificed.
הנימוק:
הקלף מבוסס על Damping Matrix. הוא עושה משהו שעוד לא ראינו במג'יק (מניעת הקרבות) ונראה לי מגניב מספיק בשביל גם להלהיב שחקנים מסט חדש וגם להיות שחיק בקונסטרקטד בחלק מהפורמטים (בהתאם למטה-גיים).
[/quote]
תגובתו של זינגר -
שוב רעיון נחמד (למעשה זהה לקלף מהסט שלי, שדופק את חוקי המשחק), אבל שוב חלש מדי. כמו שהוא כרגע הוא יכול להיות סיידבורד נגד Phyrexian Ghoul וזהו בערך. לא עושה מספיק כדי להצדיק את המחיר, גם כמקום בדק וגם מבחינת מנה. היה עדיף אילו מנע הקרבות של כל דבר (ואז היה טיפה יותר שימושי נגד עוד דברים, כמו wildfire והדק ביצים), וגם אז שלוש מנה זה הרבה לשלם למשהו שהוא לא ממש hoser נגד שום דבר.

תגובתו של שפר -
מאחר ו-Sacrifice היא Activated Ability זה Damping Matrix מוחלש, ככה שמקוריות אין פה מבחינתי. לא התלהבתי, כי זה כמו לקחת את Wrath of God ולומר שכ-uncommon הוא הורג את כל היצורים שהם בעלי תכונה X...
מלבד זה אין ממש בעיות, אבל הקלף לא עושה לי את זה, בכלל. למנוע Fling, Eggs ו-Husk זה לא מספיק בשבילי (ע"ע גם למשל diabolic edict, the abyss, drop of honey, wing shards ועוד מספיק).
לסיכום - יש לו שימושים, אבל שוב - לדעתי מדובר יותר ב-SB Card נ' חלק מה-combos.
יוחזר Damping Matrix! :P

תגובתו של זוהר -
גם אני חשבתי פעם על קלף כזה, רק ששלי אמר שאי אפשר להקריב פרמננטים. אז נכון שהיכולת מעניינת, אבל אם אנחנו מדברים רק על יצורים וארטיקפטים הוא לא כל כך שימושי במטא-גיים כרגע. אין לי מה לחדש על מה שכבר נאמר.

תגובתו של דני -
אהבתי מאוד. אמנם הוא פחות טוב מMatrix, אבל זה קלף סיידבורד טוב מאוד גם בקונסטרקטד וגם בלימיטד. מאוזן מבחינת עלות, עוצמה וRarity פחות או יותר, למרות שאם הוא היה עולה 2 זה היה הגיוני גם וכנראה לא חזק מידי.

ממוצע הציון של השופטים - 6.5 מ-10

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 19/2/2007 , 18:35

וסוף סוף נסיים עם אתגר III - נקנח עם יובל -
Hangover WB
Enchantment - Rare
Whenever a creature becomes
the target of a spell or ability, choose one -
that creature get -1/-1 until end of turn;
or that creature get +1/+1 until end of turn.
תגובתו של זינגר -
לצבעים הוא בהחלט מתאים. מבחינת פלייבור לא ברור לי איזו חמרמורת נותנת בונוס ליצורים, אבל שיהיה. בקונסטרקטד הוא נחמד לאנשים שאוהבים fun decks אבל חסר ערך לדקים רציניים. בלימיטד הוא מוגבל בגלל שהוא rare, וגם דרישות המנה לא להיט גדול. מה שכן, מי שיוכל לשחק אותו בלימיטד יהיה מאד שמח. אין בעיות ניסוח. הרעיון חמוד.

תגובתו של זוהר -
במבט ראשון הקלף הזה מאד מוצא חן בעיני (רק השם קצת חורה לי). יש כאן קלף שצועק מפוטנציאל לחזק או להרוג, ואני בהחלט יכול לראות אותו כפיק ראשון שהייתי בונה סביבו. הצבעים יושבים לי כאן בצורה מושלמת, לבן בשביל פלוסים ושחור בשביל מינוסים, שני צידי המתרס באחד. הוא מחזק את היצורים שעובדים איתו (Plagued Rusalka) ומהווה בעיה עבור היריב שחושב לטרגט את היצורים שלו. אפשר לשבור את הקלף הזה בתאוריה (מישהו אמר Outrider en-Kor ?) אבל בקונסטרקטד הפוטנציאל שלו כנראה ישאר בלתי ממומש.

תגובתו של שפר -
בכל מקרה - בקיצור ולעניין - קודם כל - זה Pontiff מהלך. עכשיו, כשמסתכלים על Pontiff ורואים אפקט גלובלי ומסתכלים על ה-enchantment הזה ורואים שהוא per creature ו-per spell - יש הבדלים גדולים בין האפקטים, אבל אם Pontiff הוא rare (ובצדק) - גם זה צריך להיות Rare. אני לא בטוח ש-1WB היא עלות שהייתה מתאימה לו יותר.
על יצורים שלי - מציל יצורים X/4 מ-Char למשל ויצורים X/3 מ-Gasp גם כל Giant Growth למינהו הופך לטוב יותר.
על יצורים של היריב - זה מוסיף להם נזק, זה מוריד להם פלוסים וכו'. יותר מזה - זה הופך יצורים X/1 של היריב למתים אם ליריב אין Stifle בצורותיו השונות מרגע שהם נעשים target.
לגבי en-Kor - יש אמנם בעיה עם זה שעל-ידי היכולת אפשר להפוך יצור ל-"infinite/infinite", אבל זה דורש את שני הקלפים הללו פלוס שולחן נקי.
לסיכום - rare שהוא פיק ראשון, בעל איזה שהוא פוטנציאל ל-constructed שעשוי טוב ויכול להתאים לסט. כמה שהוא פשוט ככה הוא טוב.

ממוצע הציון של השופטים - 8.5 מ-10

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 19/2/2007 , 18:42

נעבור לאתגר ה-IV - יצירת common שמשתלב עם rare וששניהם יהיו מסוגי קלפים שונים

נתחיל הפעם עם אילון -
אילון כתב:
Believer of Hope - 1W - Common
T: you gain 1 life
At the beginning of your upkeep if you have 30 or more life you may search your library for a card named "Hope, the Channeling of Life" and put that card into play under your control (if there are no targets put it in the graveyard instead).
1/1
"Prayer is the best form of fighting"

Hope, the Channeling of Life - 4WWW - Rare
Legendary Enchantment - Aura
Enchant creature.
Enchanted creature gains flying and gets +x/+x where is x is half your life total rounded up.
"It is never the strong nor the brave, but the weak and the feeble that trully have hope in their hearts"
תגובתו של זוהר -
סורי אילון, אבל פיספסת את האתגר. המטרה היתה ליצור 2 קלפים שמתפקדים טוב ביחד, ולא 2 קלפים שמהווים קומבו פנימי במשחק בסגנון של the unspeakable שמגיע עם Sift Through Sands.

בוא נשנה טיפה את ה believer שלך שיתאים יותר טוב לאתגר:
at the beginning of your upkeep if you have 30 or more life you may search your library for an Aura card and put it into play
עכשיו לתכלס: הקומון סולידי, הרר מעניין כי יש בו מכניקה שמתייחסת לחיים שלך, ובדק של Life Gain או אפילו סתם קונטרול לבן, אני יכול לראות אותם משוחקים.

תגובתו של שפר -
מעבר לפספוס האתגר, ה-aura עולה יותר מדי מכדי להיות שחיק בלי fetchers מתאימים (השווה Empyrial Armor and Empyrial Plate), למשל דוגמת Retherer. ה-cost מתאים לי בסה"כ, אבל נראה כאילו הוא יכול היה לעלות פחות.
ה-common סביר והאפקט שלו מתאים ל-rarity שלו (לעומת נגיד Auratouched Mage) ומוצא חן בעיני יצור שעושה קצת יותר מסתם להרוויח חיים והייתי גם מגדיל לו קצת את ה-PT כדי שיהיה יותר viable ב-limited.
סה"כ - רעיון שקצת פוספס, אבל מלבד זאת מבוצע טוב.

תגובתו של זינגר -
היצור לא מדהים, ולא רע. כמדומני שכבר יש ללבן כמה קלפים כמעט זהים, פרט לחיפוש הרייר שהוא קיבל.
מבחינת ניסוח, הקלף הזה לא עובד כמו שהיוצר חשב. כבר יש חוק במג'יק שמטפל במצב שבו אובייקט אמור לעבור מאיזור אחד לשני אבל לא יכול לעבור לשני - והוא נשאר בראשון, ולא הולך לקבר. כלומר, לא ברור לי לגמרי מה יקרה עם הקלף הזה עקב הקטע בסוגריים, אני חושד שחוקי המשחק לא מגדירים מה יקרה אם באמת אין לך מטרות. אולי זה מקרה משונה של הGolden Rule. בכל מקרה, אני בספק שזו הייתה הכוונה. (ואגב, הקטע "under your control" מיותר)

ההקסמה מנוסחת כמו קלפים ישנים - מה זה Enchant Creature? אני מכיר רק Aura.
בכל מקרה, במחיר הזה אפשר כבר לקבל סרה אווטר, שאמנם אי אפשר לחפש אותו בספריה, אבל יש לו יתרונות אחרים. מבחינת פלייבור, לא ברור לי למה הקלף הזה הוא Legendary, וגם לא כמנגנון לאזן את הכוח שלו - הוא די חלש. זה אפילו מפריע לי מבחינת פלייבור כמה הוא חלש, הייתי מצפה שסתם Naturalize מעפן לא ייגע בו, אם הוא כזה אגדי.

ממוצע הציון של השופטים - 7.25 מ-10

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 19/2/2007 , 18:45

ולמישהו שעוד לא ראינו - מרווין -
מרווין כתב:הנה הקלפים שלי:
Amoral Glee :3::manab::manab:
Enchantment (Rare)
Whenever a card is put into an opponent's graveyard from anywhere, you may untap target creature you control.
The mere sight of his rival's defeat made Nezzim's mind fill with joy.

Knowledge Plucker :3::manau:
Creature - Cephalid Wizard
:1::manau:: Target player reveals the top card of his or her library.
:tap:: Target player puts the top card of his or her library into his or her graveyard.
1/3
You don't need all these thoughts - let's dipose of them.
אני חושב שהשילוב די ברור.
Amoral Glee -מתבסס בעיקר על הרעיון ששחור נהנה מההפסד של היריבים שלו, ונותן ליצורים של שחור תמורה על כך שהם שמחים לאידו של היריב. המחיר שלו היה לי קצת בעייתי, בגלל שהוא לא קלף חזק בפני עצמו, אבל יכול להיות חזק מאוד עם כל מיני קומבואים מטופשים, כמו זה הנ"ל.
Knowledge Plucker- הרעיון פה הוא שילוב סינרגטי בין היכולות של Vedalken Entrancer ו-Aven Windreader.[/quote]
תגובתו של שפר -
אז ככה - ה-common הוא באמת שילוב חביב של הקלפים שהוא דיבר עליהם והוא splashy ושמיש. חבל שב-constructed לא הייתי רוצה אותו בגלל האיטיות שלו.
ה-rare טוב כשלעצמו, אבל off color pie, כי untap הוא יכולת כחולה, גג לבנה בחלק מהמקרים.
מה שכן, לשחור גם אין הרבה יצורים שב-tap עושים משהו ולכן אדום (נזק) או ירוק (מאנות) היה מתאים לי יותר [ירוק היה גם Off color שהייתי מקבל בשמחה].
השילוב ביניהם ברור ויוצר milling machine בעלות 1U לקלף אחד (השוו ל-Ambassador Laquatus).
לסיכום - הקלף הכחול מתאים לי ל-common slot והוא יראה כנראה משחק ב-limited.
הקלף השחור בוודאי בעל שימושים, בעיקר כשיש מספיק activated abilities שמופעלות ב-tap.
השילוב סביר, כשלעצמו משעמם, אבל שני הקלפים הללו יכולים לראות משחק... אולי קצת בדוחק אבל יש להם את הפוטנציאל לכך, לדעתי.

תגובתו של זוהר -
פשוט ולעניין. יש לא מעט יצורים שעושים מיל, אבל מה שטוב בקומון כאן יחסית לחברה של דימיר זה שהוא לא דורש תשלום מאנה.
אני רק תוהה למה מרווין לא עשה את האנצנטמנט . אם הוא היה עושה את זה הוא היה מקבל ציון מושלם מבחינתי.
אישית יש כמה סליברים ב TS שהייתי משתמש בהם איתו, וגם בצבעים אחרים לא חסרים יצורים שעובדים טוב מאד עם הרר הזה. אבל מילינג זה משהו שעובד איתו טוב במיוחד.

תגובתו של זינגר -
ההקסמה: אני לא חובב גדול של הקסמות שעושות Target. זה נראה לי קצת מיותר. (אגב, אין איזה צפליד שמשתלב טוב עם הדבר הזה?). קצת יקר מדי בהתחשב בעובדה שהוא עושה די מעט, אבל סה"כ הרעיון נחמד.
היצור: אותו אני אוהב מאד. קצת חבל לי שאין לו תחת קצת יותר גדול, כי כמו שהוא הוא טיפה לא שווה את המחיר.

ממוצע הציון של השופטים - 7.75 מ-10

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 19/2/2007 , 18:53

נעבור לעוד בחור חדש שהצטרף - TV-R-US
TV-R-US כתב:
Common:
Dariel's Scout :manag:
Creature - Elf
:1: Remove Dariel's Scout in your hand from the game: Search your library for a land card and put it into play. then shuffle your library.

1/1
"Even in exile, Dariel's Elves never forget where they came from"

Rare:
Land of Dariel
Legendary Land
:tap::add :1: to your mana pool. Land of Dariel deals 1 damage to you.
When Land of Dariel comes into play, if you played it from your library you may search your library for up to 2 basic land cards and put one into play tapped and one in your hand. If you do, shuffle your library.

"When Dariel created his land, he used his past as a guide."

I think that this has great sinergy with the usuall green land seeking cards and also its a great mana accelerator.
אני מקווה שאין קלפים כאלה דומים במג'יק, אני לא מכיר מספיק קלפים כדי לדעת אם זה שאול מאיפשהו.
(בהתחלה האדמה נתנה מאנה ירוקה אחת אבל שמתי לב שעם בופ או ליאנוור זה נותן timbermare בתור שלישי עם אקו, אז הורדתי את זה לקולורלס (למרות שעדיין אפשר לשחק טימבר בתור שני..))
תגובתו של שפר -
מגיעה לך נקודת זכות על השימוש ברעיון מקורי יחסית (Panglacial Wurm), למרות הניסוח שאפשר לתקן אותו.
מבחינת rarity זה גבולי - ההשוואה צריכה להיות בין הקלף ל-Sakura Tribe-Elder ו-Sylvan Scrying. במקרה הזה מדובר ביצור חוסם שמביא כל אדמה... אם הוא היה עולה 1G הייתי יותר רגוע עם ה-rarity (עם יכולת שעולה מאנה).
האדמה חזקה ומגיעה לה rarity של rare כשהיא משתלבת גם עם reap and sow, עם future sight ועוד.
סה"כ - שני קלפים פשוטים, טובים למשחק והגיוניים, עם בעיית rarity וניסוח קלים.

תגובתו של זוהר -
חובה לתקן את הניסוח, כי אם הלנד מגיעה בזכות האלף אז היא put it into play ולא played from your library, ככה שאת הבונוס היא לא תיתן. מעבר לזה יש גם קוריוזים כמו אם מחפשים רק לנד אחת אז יוצא שחייבים לשים אותה במשחק כי זאת הפעולה הראשונה ואין אפשרות לבחירה.

אבל בגדול הרעיון נחמד. אלף שהוא מקור מאנה בדרך אחרת, באופן שקשה יותר לכחול לקנטר. עלות כזאת צריכה לעלות יותר דווקא בגלל שהקלף ורסטילי ומביא כל לנד.
האדמה באמת חזקה, אבל מאוזנת. היה רצוי לאזן אותה עוד יותר. אז מה אם היא אגדית? לא נראה לי שיהיה לי אכפת לשחק 4 כאלו ולהרוס אותן מהלג'נד-רול בשביל האפקט שלהן.
יהיה עדיף בעיני שהיא תביא רק לנד בסיסית אחת שאני אוכל לבחור אם היא תלך ליד או למשחק, ושאם הלנד האגדית הזאת תגיע לגרייביארד משהו רע יקרה לי.
לסיכום אני מרגיש שמשהו נפל בין הרעיון לביצוע.

תגובתו של זינגר -
האלף: חמוד מאד, אבל קצת חזק מדי. אני לא אוהב את זה שהיכולת יכולה להיות משוחקת כאינסטנט, וגם הניסוח קצת מכאיב לי (ואת שניהם אפשר לתקן באבחה אחת באמצעות playing restriction), ולדעתי הוא היה צריך להביא אדמה בסיסית (מה שהיה דופק את הסינרגיה באתגר, למרבה הצער) או שהיכולת שלו הייתה עולה יותר. אבל סה"כ אני אוהב את האלף הזה מאד.
הלנד: בתור סתם לנד היא קקה מוחלט. לקלף הזה אין שום זכות קיום פרט לאלף ולאפקטים דומים (בהנחה שהניסוח יתוקן, כי לא עושים Play מהספריה חוץ מבמקרים נדירים). כשילוב עם האלף, זה די חמוד.

ממוצע הציון של השופטים - 7.75 מ-10[/rtl]

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 19/2/2007 , 18:59

נחזור לאחד ממיודעינו - troynightstar
troynightstar כתב:
Dragon tome
Enchantment - common
2G
Dragons cost 1 less to play as long as you control a lair.
"Knowing where to find a dragon is the first step to successful breeding."
- Guide to dragon breeding, Vol I.

Nest of Ages
land - rare
Nest of ages counts as a lair.
When you play Nest of Ages, return two land lands you control to owner's hand.
T: add BGW to your mana pool.
T: search your library for a dragon card and put that card into your hand.
then, shuffle your library.
"The nest reeks of death, vibrates life and is blessed by the light itself."
- Guide to dragon breeding, Vol II
תגובתו של זינגר -
ההקסמה היא סוג של Chaff ששמים בסטים בשביל הפלייבור. אין יותר מה להגיד עליה.
הלנד מנוסח לא משהו (מה רע בלתת לאדמה Subtype של Lair?), וגם העובדה שאפשר להוציא איתו 3 מנה בתור ראשון הופכת אותה לסוג של reusable black lotus. לא נעים. דרוש פה אפקט החלפה, ובהחלט כדאי להחליף כל ביאה של זה למשחק ולא רק לשחק מהיד, כי יש מספיק Harrow בעולם, וקומבואים זה לא נעים.
היכולת של להביא דרקון ליד מחווירה לעומת הכוח של הקלף (שנובע מטעויות ניסוח), אבל אם נניח שהניסוח היה בסדר, אז הקלף הזה בסדר (למרות שזה card advantage, אני באמת לא רואה שום דרך לנצל את הדרקונים המטופשים) ולא יותר.
השילוב בין השניים די עלוב, במיוחד כי דרקונים עולים הרבה colored mana, לפחות אלה מביניהם שרואים משחק. אלה שלא הם אדומים, והאדמה לא נותנת מנה אדומה.

תגובתו של זוהר -
אנצנטמנט שטיפה מוזיל דרקונים בתנאים מסויימים והוא משום מה בצבע בירוק? עכשיו ראיתי הכל, וזה לא מראה יפה.
אני באמת לא מבין את המאורה הזאת. מבחינת פלייבור אני עוד יכול לקבל שיש מאורה ובתוכה יש דרקונים, אבל א' - למה היא צריכה לתת כל כך הרבה צבעים, וב' - למה לא עולה טונה של מאנה להשתמש בה בשביל להביא את הדרקון ליד?
עוד דבר שמעניין אותי - לפי מה היוצר בחר דווקא בצבעים הללו? אם כבר הייתי הולך על אדום שהוא הצבע של רב הדרקונים.

תגובתו של שפר -
אם מישהו הסתכל על Lotus Vale - הוא לא נכנס למשחק בכלל עד שמקריבים שתי אדמות. האדמה הזו קצת יותר מוגבלת, אבל שלושה צבעים? זה פיקסר טוב, אבל לחפש דרקון מתוך אדמה?! יותר מזה, ה-ability מאפשרת להכניס 3 מאנות לפול ולהחזיר את עצמה עם עוד אדמה... זה "די" טוב, למרות ההאטה גם לתור ראשון (אין שתיים? תחזיר אחד).
קיצר - האדמה טובה מדי בכמה רמות.
ה-enchantment משעמם אותי יותר מ-Krosan Drover והאלף עוד היה עם רעיון מאחוריו מעבר לקיצוצי המאנות.
קיצר - היה צריך כאן common שמסתנכרן עם rare ולא שניים שצריך קלף שלישי בשבילם (ע"ע דרקון). אז Teneb יעלה 2BGW ועם שניהם בחוץ זה יעלה בדיוק את שלוש האדמות בתור שלישי.
לסיכום - אין פה ממש קומבו, את האדמה הייתי רוצה עם התנאי של Lotus Vale ואת ה-enchantment ביצור מגניב... אין פה שום התאמה של rarity/pie/synergy מבחינתי וכל הציון נובע מהרעיון של האדמה.

ממוצע הציון של השופטים - 3.25 מ-10

שלח תגובה