שאלה בנוגע ל-enchantment

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
daniel-ka
MTGil Apprentice
הודעות: 11
הצטרף: 28/8/2014 , 19:48

שאלה בנוגע ל-enchantment

שליחה על ידי daniel-ka » 30/8/2014 , 9:58

אם יש קלף enchantment על גבי קלף של ייצור עם regenerat והיצור מקבל נזק שאמור להמית אותו.
היות ויש לו regenerat הייצור ניצל (במידה ומשלמים את העלות).
האם קלף ה enchantment נשאר אליו?

Sir Bagelus
Sesame Street Lord
הודעות: 2161
הצטרף: 07/12/2004 , 18:36
מיקום: גבעת שמואל
יצירת קשר:

Re: שאלה בנוגע ל-enchantment

שליחה על ידי Sir Bagelus » 30/8/2014 , 15:43

כן

tnvsh
מארגן טורנירים
הודעות: 755
הצטרף: 19/1/2005 , 15:41
מיקום: אפרת

Re: שאלה בנוגע ל-enchantment

שליחה על ידי tnvsh » 30/8/2014 , 20:48

כן, כי רג'נרייט לא אומרת שהיצור מת, הולך לגרייביארד וחוזר, אלא שהמוות שלו נמנע

daniel-ka
MTGil Apprentice
הודעות: 11
הצטרף: 28/8/2014 , 19:48

Re: שאלה בנוגע ל-enchantment

שליחה על ידי daniel-ka » 30/8/2014 , 21:28

תודה

שלח תגובה