שאלה לגבי טרמפל

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
gash
MTGil Apprentice
הודעות: 22
הצטרף: 24/7/2012 , 10:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שאלה לגבי טרמפל

שליחה על ידי gash » 06/8/2013 , 21:50

אם למשל יש לי יצור 10/10 עם טרמפל שתוקף והיריב מגן עם יצור 3/3 שמוריד כל נזק שנעשה לו לאפס, האם אני יכל להעביר את שארית הנזק ליריב? (בקלף כתוב שהוא מוריד את הנזק לאפס, לא כתוב שהוא מונע כל נזק שנעשה לו)

xlniar
MTGil Wizard
הודעות: 828
הצטרף: 30/4/2007 , 20:53
מיקום: נשר
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי xlniar » 06/8/2013 , 21:53

כן אתה צריך להקצות ליצור מספיק נזק שאמור להרוג אותו והשאר יכול ללכת ליריב

gash
MTGil Apprentice
הודעות: 22
הצטרף: 24/7/2012 , 10:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי gash » 06/8/2013 , 22:04

אבל כל נזק שנעשה לו מורד לאפס אז אני לא עושה מספיק נזק כדי להרוג אותו

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 06/8/2013 , 22:12

זה לא משנה שאתה לא הורג אותו. מה שמשנה זה שמוקצה לו מספיק נזק שאמור להרוג אותו, גם אם הוא עושה regenerate, או שיש לו indestructible, או שיש לו protection, וכו'. לכל הדברים האחרים הללו שמשנים את גרימת הנזק, המשחק דואג בעת גרימת הנזק עצמה, ולא לפני כן בשלב שאתה מחליט איך לחלק את הנזק.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

gash
MTGil Apprentice
הודעות: 22
הצטרף: 24/7/2012 , 10:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי gash » 06/8/2013 , 22:20

תודה רבה (ניצחתי בהתערבות)

שלח תגובה