wording של Lion's Eye Diamond

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

wording של Lion's Eye Diamond

שליחה על ידי Kroen » 02/8/2013 , 14:15

לא מבין למה בLion's Eye Diamond כתוב (באורקל) Activate this ability only any time you could cast an instant. הרי תמיד אפשר לשחק אינסטנט, אז מה הקטע של הסעיף הזה? קראתי גם את הרולינג של זה וגם אותו לא הבנתי:
The ability is a mana ability, so it is activated and resolves as a mana ability, but it can only be activated at times when you can cast an Instant. Yes, this is a bit weird.
אז סבבה, זו יכולת מנה. אחלה. אבל שוב, למה צריך את הסעיף הזה?
נערך לאחרונה על ידי Kroen ב 02/8/2013 , 14:46, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה תמונה

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 02/8/2013 , 14:19

זה בכדי שלא תוכל להיפתר מהיד שלך בזמנים שבדרך כלל לא תוכל לעשות את זה, כמו תוך כדי שאתה משלם על קסם.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 02/8/2013 , 14:44

כמו שבועז אמר אבל עם הרחבה:
יכולות מאנה ניתן להפעיל גם כשאתה מטיל קסם וגם לפני שאפקט מאפשר לך לשלם מאנה (לדוגמה :3: בשביל Mana Leak) אפילו שלמעשה אין לך קדימות (priority) בזמנים האלה.

אם יכולת מאנה מוגבלת לתזמון של instant אתה חייב קדימות ולכן לא תוכל להפעיל אותה בזמנים האלה.

Lion's Eye Diamond הודפס במקור לפני שהחוקים איפשרו לשלם מאנה תוך כדי הטלת קסמים, ולכן הוא קיבל errata כדי למנוע ממנו לאפשר זאת.
נערך לאחרונה על ידי Soul ב 02/8/2013 , 14:45, נערך פעם 1 בסך הכל.

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 02/8/2013 , 14:45

ryoga כתב:זה בכדי שלא תוכל להיפתר מהיד שלך בזמנים שבדרך כלל לא תוכל לעשות את זה, כמו תוך כדי שאתה משלם על קסם.
לא הבנתי.

עריכה: אוקי הבנתי. אבל לא הבנתי למה צריך את הסעיף הזה. איזה קומבו אני מפספס פה?
תמונה תמונה

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 02/8/2013 , 14:51

Kroen כתב:עריכה: אוקי הבנתי. אבל לא הבנתי למה צריך את הסעיף הזה. איזה קומבו אני מפספס פה?
בלי הסעיף הזה יכולת להגיד שאתה מטיל קלף מהיד ולהשים אותו על הסטאק, ואז להפעיל את היכולת של היהלום בתהליך ולזרוק את שאר הקלפים שנשארו ביד.

בגלל הסעיף הזה תצטרך להפעיל את היכולת לפני שאתה מטיל כל קלף מהיד ואז זה כבר לא תוכל להטיל שום דבר מהיד כי זרקת את כל הקלפים.

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 02/8/2013 , 15:04

אהההההההההההההההההההההההה חבל שאין פה כפתור like
תמונה תמונה

שלח תגובה