אנדיינג, השתלטות, והקרבה

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

אנדיינג, השתלטות, והקרבה

שליחה על ידי Kroen » 25/7/2013 , 13:20

זה קרה לי עכשיו באונליין ואני רוצה לוודא אם זה נכון: השתלטתי על יצור עם אנדיינג (בעזרת Act of Treason) והקרבתי אותו. הוא אמור לחזור תחת שליטת היריב או שלי? (הוא חזר ליריב.)
תמונה תמונה

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 25/7/2013 , 13:24

Undying (When this creature dies, if it had no +1/+1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a +1/+1 counter on it.)
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 25/7/2013 , 13:32

אופס, תודה :oops:
תמונה תמונה

שלח תגובה