פוד + פרסיסט

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
demonic sengir
I Am Tutor
הודעות: 1943
הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
מיקום: מעונות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

פוד + פרסיסט

שליחה על ידי demonic sengir » 22/7/2013 , 18:09

נניח והקרבתי לבירת'ינג פוד יצור עם פרסיס או אנדיינג, איזה יצור נכנס למשחק קודם? זה עם הפרסיסט שהקרבתי או היצור שהפוד מביא?
How is my whisky cup doing?

יאירכהן
MTGil Wizard
הודעות: 671
הצטרף: 17/2/2011 , 14:06
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי יאירכהן » 22/7/2013 , 18:25

אני 90% לטובת זה שאתה בוחר איזה יכולת תעלה קודם....... יענו אתה מחליט

< 90% זה גבוה, אבל לא מספיק והתשובה הזאת לא נכונה. sliver >

מרווין
מארגן טורנירים
הודעות: 3918
הצטרף: 12/7/2005 , 14:16
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי מרווין » 22/7/2013 , 18:31

לא, אתה לא תוכל להחליט... היכולת של ה- Undying או ה- Persist תיפתר קודם.
ההגיון הוא כזה: אתה מקריב את היצור והיכולת של הפוד עולה על הסטאק. כשהיא על הסטאק, הטריגר מהמוות של היצור קופץ ולכן הוא יפתר והיצור יחזור לשדה הקרב עם קאונטר לפני שתוכל לחפש בחבילה.
נערך לאחרונה על ידי מרווין ב 22/7/2013 , 18:34, נערך פעם 1 בסך הכל.

demonic sengir
I Am Tutor
הודעות: 1943
הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
מיקום: מעונות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי demonic sengir » 22/7/2013 , 20:35

מרווין כתב:לא, אתה לא תוכל להחליט... היכולת של ה- Undying או ה- Persist תיפתר קודם.
ההגיון הוא כזה: אתה מקריב את היצור והיכולת של הפוד עולה על הסטאק. כשהיא על הסטאק, הטריגר מהמוות של היצור קופץ ולכן הוא יפתר והיצור יחזור לשדה הקרב עם קאונטר לפני שתוכל לחפש בחבילה.
זהו, שנראה לי שהטריגר קופץ ראשון, ונפתר אחרון כי הוא קודם על הסטאק, הרי קודם משלמים עלויות (מקריבים את היצור), הטריגר עולה לסטאק ומייד אחריו היכולת של הפוד. לא?
How is my whisky cup doing?

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 22/7/2013 , 20:56

יניב צודק. triggered abilities נוספות ל-stack לא ברגע שהן triggered אלא בפעם הבאה ששחקן מקבל קדימות.
603.2. Whenever a game event or game state matches a triggered ability’s trigger event, that ability
automatically triggers. The ability doesn’t do anything at this point.

603.3. Once an ability has triggered, its controller puts it on the stack as an object that’s not a card the
next time a player would receive priority.
See rule 116, “Timing and Priority.” The ability becomes
the topmost object on the stack. It has the text of the ability that created it, and no other
characteristics. It remains on the stack until it’s countered, it resolves, a rule causes it to be removed
from the stack, or an effect moves it elsewhere.

שלח תגובה