יכולות (כמו morbid) של spells על הstaek

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
agentnoh
MTGil Apprentice
הודעות: 36
הצטרף: 21/6/2012 , 20:49
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

יכולות (כמו morbid) של spells על הstaek

שליחה על ידי agentnoh » 10/5/2013 , 22:13

אוקיי, אז נניח שאני עושה את tragic slip על falkernath aristocrat...
היריב שלי יכול בתגובה להקריב human, עכשיו השאלה היא, האם הטריגר של הslip יקבל את יכולת הmorbid, או שיישאר כמו שהוטל מההתחלה?[/cn]

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 10/5/2013 , 22:20

האפקט של Tragic Slip נקבע כאשר הקסם נפתר, לא כאשר הוא מוטל. אם שיחקת אותו על Falkenrath Aristocrat והיריב בתגובה הקריב יצור, כש-Slip יפתר הוא יראה יצור מת ויתן 13-/13-.

agentnoh
MTGil Apprentice
הודעות: 36
הצטרף: 21/6/2012 , 20:49
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי agentnoh » 10/5/2013 , 22:34

תודה רבה :green:

שלח תגובה