Flash back Fuse card

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Flash back Fuse card

שליחה על ידי stav brener » 10/5/2013 , 20:13

עניין אותי אם אפשר לעשות פלאש בק לפיוז קארד.
אני משער שלא בגלל שכתוב you may cast 1 or 2 sides of the card from your hand אשמח אם מישהו יוכל לאמת את השערתי.
תודה

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 10/5/2013 , 21:44

אני דווקא משער שאפשר לעשות, אבל אתה יכול לבחור רק חלק אחד ממנו בפלאש בק. ה-fuse לא אומר שאפשר להטיל רק מהיד אלא שאפשר להשתמש ביכולת פיוז רק מהיד שזה אומר להטיל את שני החלקים. בקיצור פלאש בק רק על אחד מהם.
אני הדורבן שקולע בזמן !

chaosblack
מארגן טורנירים
הודעות: 889
הצטרף: 26/11/2003 , 15:17
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי chaosblack » 10/5/2013 , 21:59

ואני חושב שעדיף שלא תיתן תשובות מוטעות.

אתה לא יכול. אתה יכול לעשות fuse רק מהיד.

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 10/5/2013 , 23:00

אבל הוא לא שאל אם אתה יכול לעשות פיוז...
שאלתי בתמיכה של מג'יק אונליין וזו התשובה שניתנה לי:
11:58 PM ORC_Tomorrow: [@P]kabanist, you can flash back either side, but you can't Fuse it as Fuse requires the card be cast from your hand.[/@]

אתה עדיין בטוח שאי אפשר לשחק צד אחד של הקלף?
אני הדורבן שקולע בזמן !

TrUnks
Solemn master
הודעות: 10683
הצטרף: 18/1/2004 , 17:22
מיקום: הוד השרון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TrUnks » 10/5/2013 , 23:05

בלי קשר, orc's אין להם קשר לחוקים לפעמים(הם לא שופטים) אומנם חלקם כן אולי אבל חלקם גם לא.....ככה שלא הייתי לוקח אותם בתור דוגמא לפתרון של שאלת חוקים.
אני משדר משחקים מכל הפורמטים בmagic online בלינק הבא למי שמעוניין-
http://www.twitch.tv/nivshm

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 10/5/2013 , 23:18

Kabanist צודק; אפשר לתת Flashback לכל צד של קלף עם fuse כמו כל split card אחר.
אי אפשר להשתמש ביכולת ה-fuse ולהטיל את שני החלקים בבת אחת, אלא אם הקלף משוחק מהיד.

ובתור בונוס, ציטוט מה-FAQ:
If you're casting a split card with fuse from any zone other than your hand, you can't cast both halves. You'll only be able to cast one half or the other.

stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener » 10/5/2013 , 23:28

תודה!

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 11/5/2013 , 6:41

chaosblack כתב:ואני חושב שעדיף שלא תיתן תשובות מוטעות.

אתה לא יכול. אתה יכול לעשות fuse רק מהיד.
POWNED! :cool:
אני הדורבן שקולע בזמן !

שלח תגובה