שינוי חוקים(Dragon's Maze): ציון שמות של Split Cards

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שינוי חוקים(Dragon's Maze): ציון שמות של Split Cards

שליחה על ידי Soul » 30/4/2013 , 16:48

כשרוצים לציין שם של קלף מפוצל (split card), יש לציין רק שם אחד. (לפני השינוי היה צריך ואפשרי לציין את שני השמות)
דוגמה: שחקן רוצה לציין את השם של הקלף Fire & Ice בשביל Nevermore. השחקן יכול לציין רק שם אחד, או "Fire" או "Ice" אבל לא את שניהם. כעת אי-אפשר להטיל את הצד שיש לו השם שנבחר, אבל מותר להטיל את הצד השני.

אינטראקציה עם קלפי Fuse: קלף מפוצל (split card) שיש לו את היכולת Fuse ניתן להטיל כקסם עם התכונות של שני הצדדים. אם אפקט מתייחס לשמו של צד אחד, הוא יהיה תקף גם לקסם שהוטל עם שני הצדדים. (כי השמות לא מתחברים לשם אחד, אלא כל שם הוא בפני עצמו)
דוגמה: שחקן מטיל Council of the Absolute, ובוחר את השם "Down" (של אחד הצדדים בקלף Down & Dirty). כעת היריב לא יוכל להטיל את הצד Down והוא גם לא יוכל להטיל Down & Dirty ביחד עם fuse, כי אחד השמות של הקסם הוא "Down" . היריב כן יכול להטיל את הצד Dirty לבדו.

מקורות:
ה-FAQ של Dragon's Maze - בהסבר על Council of the Absolute:
You can name either half of a split card, but not both. If you name half of a split card, your opponents can cast the other half. (This is a recent rules change.) If that split card has fuse, your opponents can’t cast that card as a fused split card.
Dargon's Maze Update Bulletin (חוק 708)

שלח תגובה