להקריב Saproling Burst בתגובה ליכולת

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
TheCheat
MTGil Wizard
הודעות: 1685
הצטרף: 01/1/2007 , 20:22
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

להקריב Saproling Burst בתגובה ליכולת

שליחה על ידי TheCheat » 16/4/2013 , 20:59

שיחקתי Saproling Burst, הפעלתי את היכולת 3 פעמים ובלי לתת לאף אחת להפתר הקרבתי את ה-Burst. מה אני מקבל כשהיכולת נפתרות? טוקנים 0/0 כי יש להם Characteristic Defining Ability שלא יכול לקבל את האינפורמציה שלו?
"You had a window of opportunity, but you threw the latter out of the former."

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 17/4/2013 , 13:04

אתה צודק, הם יהיו 0/0 אלא אם יש השפעה אחרת עליהם.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 18/4/2013 , 2:04

כי יש להם Characteristic Defining Ability שלא יכול לקבל את האינפורמציה שלו?
למה לא להשתמש ב-last known? זה עדיין יהיה 0/0.

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 18/4/2013 , 2:29

כמו כל השאלות של טל, התשובה קצת מסובכת ולא בשלוף, מה שאומר שהייתי צריך לבדוק בחוקים כדי לוודא.
power/toughness מהסוג הזה הם characteristic-defining abilities שהם סוג של Static abilities, ו
604.7. Unlike spells and other kinds of abilities, static abilities can’t use an object’s last known information for purposes of determining how their effects are applied.
או במילים אחרות, ה "This creature's power and toughness are each equal to the number of fade counters on Saproling Burst" כל הזמן נבדק.
חוץ מזה שאם היינו משתמשים ב LKI אז היו לנו 4 קאונטרים בפעם האחרונה שבדקנו.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

שלח תגובה