Nightveil Specter + Hands of Binding

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Nightveil Specter + Hands of Binding

שליחה על ידי stav brener » 19/2/2013 , 16:02

אז ככה היה וויכוח בין כמה חברה אם אפשר לעשות CAST ל HANDS OF BINDING כשהוא ENCODED על ה SPECTER .
אני טוען שכן ( גם MTGO טוען שכן , אבל יש אנשים שחושבים שזה bug ).
הם אכן אפשר ?
תודה

demonic sengir
I Am Tutor
הודעות: 1943
הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
מיקום: מעונות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי demonic sengir » 19/2/2013 , 16:06

להלן ת'רד עם שאלה שגם דנה ב*העתק* של קסם עם סייפר. שזה בדיוק מה שהספטר עושה: מייצר העתקים.

http://members.pundak.co.il/magic/viewtopic.php?t=48705
How is my whisky cup doing?

stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener » 19/2/2013 , 16:09

לא ענית על שאלתי...

demonic sengir
I Am Tutor
הודעות: 1943
הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
מיקום: מעונות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי demonic sengir » 19/2/2013 , 16:10

"אפקטיבית, לקסם המועתק יש cipher. אבל היכולת מחפשת קלף שמקודד על היצור, וברגע שהעותק עוזב את ה-stack הוא נעלם, כלומר ה-cipher לא יחזיק."

זה ציטוט של התשובה המלאה עוד יותר:

"Cipher" means "If this spell is represented by a card, you may exile this card encoded on a creature you control" and "As long as this card is encoded on that creature, that creature has 'Whenever this creature deals combat damage to a player, you may copy this card and you may cast the copy without paying its mana cost.'"
How is my whisky cup doing?

stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener » 19/2/2013 , 16:13

אז זה אכן באג .
תודה

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 19/2/2013 , 18:22

זה לא תשובה, כי מה שקרה זה שhands הוטל ע"י היכולת של הספקטר, ולא של הסייפר, ולכן זה הגיוני שהוא יכול לקודד אותו כל פעם, כי זה קלף אמיתי שהוא מטיל, ולא העתק. השאלה היא האם הספקטר יכול להשתמש ביכולת שלו על קלפים שמקודדים עליו אם סייפר
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

demonic sengir
I Am Tutor
הודעות: 1943
הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
מיקום: מעונות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי demonic sengir » 19/2/2013 , 18:29

jooleeboolee כתב:זה לא תשובה, כי מה שקרה זה שhands הוטל ע"י היכולת של הספקטר, ולא של הסייפר, ולכן זה הגיוני שהוא יכול לקודד אותו כל פעם, כי זה קלף אמיתי שהוא מטיל, ולא העתק. השאלה היא האם הספקטר יכול להשתמש ביכולת שלו על קלפים שמקודדים עליו אם סייפר
נא לקרוא את היכולת של הספטר בבקשה:
You may copy the exiled card. If you do, you may cast the copy without paying its mana cost.

ושל סייפר:
its controller may cast a copy of the encoded card without paying its mana cost

או בקיצור - הספטר עושה *בדיוק* את מה שעושה הסייפר. copy the card.
How is my whisky cup doing?

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 19/2/2013 , 19:07

אתה מתבלבל בין Nightveil Specter ל-Isochron Scepter.


ל-Nightveil Specter יש את היכולת הבאה:
You may play cards exiled with Nightveil Specter.
ו-Cipher בין היתר, גורם לך להעיף ל-exile את הקסם ולהגדיר אותו כ-encoded על יצור מסויים:
"If this spell is represented by a card, you may exile this card encoded on a creature you control"
והשאלה, אם הבנתי נכון, היא האם ניתן להשתמש ביכולת האחרונה של Nightveil Specter כדי להטיל את קלף ה-cipher שב-exile שמקודד על ה-specter הזה. הכוונה לקלף עצמו ולא לעותק שנוצר דרך ה-triggered ability ש-cipher מעניקה. ז"א, האם זה נחשב לקלף שה-specter העיף לשם ("exiled with Nightveil Specter").

והתשובה לזה היא לא. הקלף לא עף לשם בגלל היכולת של ה-specter אלא בגלל היכולות של קסם ה-cipher עצמו.

demonic sengir
I Am Tutor
הודעות: 1943
הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
מיקום: מעונות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי demonic sengir » 19/2/2013 , 19:47

כן טוב, נו. ככה זה כשרגילים לשחק רק מודרן. סורי על הבלבול.
How is my whisky cup doing?

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 19/2/2013 , 20:09

זה מה שחשבנו. זה אומר שזה באג באונליין
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

demonic sengir
I Am Tutor
הודעות: 1943
הצטרף: 21/2/2006 , 21:28
מיקום: מעונות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי demonic sengir » 19/2/2013 , 20:23

בגדול כמו שאני מבין את זה, הקלף יוצא מהמשחק עם היכולת של הספקטר, ואז כשאתה משחק אותו הוא חוזר למשחק, ואז מוצא שוב מהמשחק ע"י הסייפר. בשלב הזה הוא כבר לא עונה להגדרה של cards exiled with Nightveil Specter, ולכן אי-אפשר לשחק אותו שוב.

התוכנה של האונליין לא יודעת כנראה לעשות את ההבחנה הזו, ורק בודקת אם הקלף הוא בexiled.
How is my whisky cup doing?

מרווין
מארגן טורנירים
הודעות: 3918
הצטרף: 12/7/2005 , 14:16
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי מרווין » 19/2/2013 , 23:13

העניין הוא שהקלף אף פעם לא יצא מהמשחק עם היכולת של של הSpecter (שהוא בהחלט לא Scepter), אלא השחקן השולט בו שיחק את הקסם עם הCipher ובחר את הSpecter בתור היצור שהוא יהיה מקודד עליו.
מכאן והלאה זה היה רק עניין של לזהות שהקלף המקודד "מסומן בצהוב" כשיש לך priority ולהבין שבעצם אונליין טועה או שהחוקים ממש מוזרים :P

שלח תגובה