ancestral visions+ flashback

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

ancestral visions+ flashback

שליחה על ידי jooleeboolee » 06/2/2013 , 22:41

אם אני נתן לvisions פלאשבק, נגיד אם סנפקסטר, מה יהיה העלות של הפלאשבק?
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 06/2/2013 , 22:44

לא תהיה עלות, ולכן לא תוכל לשלם אותה.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

RocketLauncher
Dead On Craft
הודעות: 979
הצטרף: 14/12/2007 , 17:36
מיקום: תל אביב
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי RocketLauncher » 06/2/2013 , 23:03

מתוך ה-Official Rulings של Ancestral visions:
This has no mana cost, which means it can't be cast with the Replicate ability of Djinn Illuminatus or by somehow giving it Flashback.
kabanist כתב:אתה נוהג בזמנך הפנוי לקרוא את דפי זהב? אם כן, אל תספר לי את הסוף!

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 06/2/2013 , 23:29

תודה :(
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 07/2/2013 , 2:05

יש פורום לדברים האלה, וההודעה מועברת לשם
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 07/2/2013 , 21:17

עוד שאלה לדבי הפלאשבק.
snapcaster+beacon of tomorrows
מה קורה? זה מתערבב או יוצא מהמשחק?
זה הרגע להזכיר שפורום המג'יק הישראלי מתנגד לכל צורה של עבדות.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 07/2/2013 , 21:54

flashback אומר "כשהקלף הזה מנסה לעזוב את ה-stack, הוא הולך ל-exile במקום לכל מקום אחר". כשה-Beacon מנסה להתערבב לחבילה, הוא הולך במקום ל-exile.

שלח תגובה