שתי שאלות לגבי gatecrash

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שתי שאלות לגבי gatecrash

שליחה על ידי kabanist » 22/1/2013 , 8:37

לגבי biomass mutation , היצורים הופכים לx/x אבל עדיין מקבלים תוספת כוח וקשיחות אם יש עליהם קאונטרים נכון?
לגבי המכניקה extort , נניח שיש לי שני יצורים כאלה על הלוח, האם אני יכול לשלם על אקסטורט של אחד, לתת לזה להיפתר, ואז לשלם על השני? או שאני חייב להכריז על השימוש באקסטורט של שניהם יחד?
נערך לאחרונה על ידי kabanist ב 22/1/2013 , 10:22, נערך 2 פעמים בסך הכל.
אני הדורבן שקולע בזמן !

arch-angel
MTGil Wizard
הודעות: 709
הצטרף: 13/5/2004 , 18:51
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי arch-angel » 22/1/2013 , 9:19

כן וכן
Antrax כתב:אתה אמור למות כי עברת על חוקי המשחק
תמונה

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

Re: שתי שאלות לגבי gatecrash

שליחה על ידי sliver » 22/1/2013 , 15:13

kabanist כתב:לגבי biomass mutation , היצורים הופכים לx/x אבל עדיין מקבלים תוספת כוח וקשיחות אם יש עליהם קאונטרים נכון?
כן. לא רק קאונטרים, אלא גם דברים כמו giant growth או glorious anthem שהוטלו לפני ה biomass mutation עדיין ישפיעו.
kabanist כתב:לגבי המכניקה extort , נניח שיש לי שני יצורים כאלה על הלוח, האם אני יכול לשלם על אקסטורט של אחד, לתת לזה להיפתר, ואז לשלם על השני? או שאני חייב להכריז על השימוש באקסטורט של שניהם יחד?
האפשרות הראשונה - אלו שתי יכולות נפרדות.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

שלח תגובה