היכולת -2 של צאנדרה

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
liger
מארגן טורנירים
הודעות: 933
הצטרף: 06/10/2011 , 20:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

היכולת -2 של צאנדרה

שליחה על ידי liger » 29/10/2012 , 14:51

אם ליריב יש פראגטסק ולי יש צאנדרה והפעלתי את המינוס שתיים שלה ושיחקתי קלף שמוחק את המגרש האם פארגטסק וגם הטוקן שלו מתים?
לדוגמא woj
נערך לאחרונה על ידי liger ב 29/10/2012 , 14:55, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener » 29/10/2012 , 14:53

לא.
כי כאשר אתה עושה את הקסם אתה מתרגת את פראגטסק ולפני שהקסם נפתר אתה בוחר טרגט לקופי.

Krosan
מארגן טורנירים
הודעות: 2808
הצטרף: 26/7/2004 , 15:31
מיקום: מזכרת בתיה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Krosan » 29/10/2012 , 14:56

הוא שאל עם הוא עושה WOG עם היכולת השניה של צנדרה אז עם התוקן הולך גם
ואני חושב שכן כי הם לא קורים ביחד הם קורים אחד אחרי השני
מה?

stav brener
מארגן טורנירים
הודעות: 1225
הצטרף: 21/9/2011 , 17:50
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי stav brener » 29/10/2012 , 14:58

אם אתה משחק WOG אז כן.
אם לדוגמא searing spear אז לא

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 29/10/2012 , 20:38

כשאתה מפעיל את היכולת השניה של Chandra ומשחק קסם, עולה על ה-stack עותק של הקסם (שיפתר לפני הקסם המקורי). אם כשהוא נפתר הוא הורג Thragtusk (או כל יצור אחר שמפעיל יכולת כשהוא עוזב את שדה הקרב, כמו לדוגמא Fiend Hunter) היכולת תעלה על ה-stack ותפתר לפני הקסם המקורי. כך שאם מדובר בקסם כגון Supreme Verdict או Magmaquake (שאין לו מטרות) או בקסם שאינו דורש יצור כמטרה כגון Tribute to Hunger תוכל להיפטר גם מ-Thragtusk וגם מה-token שלו.

liger
מארגן טורנירים
הודעות: 933
הצטרף: 06/10/2011 , 20:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי liger » 29/10/2012 , 20:52

תודה לאורי וסתיו וגם NAV
תמונה

שלח תגובה