Dredge

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Dredge

שליחה על ידי HedgeKnight » 23/10/2012 , 15:20

אם יש לי שלושה קלפים עם dredgeבבית הקברות אני יכול להפעיל אחד מהם בתחילת התור מקום לשלוף קלף.
האם אני יכול להפעיל את השניים האחרים בתגובה לשליפה גם כן? אם כן. האם שלושתם יפעלו או שרק האחרון שעלה על הstack?


תודה מראש על התשובות[/b]
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 23/10/2012 , 15:51

אתה לא "מפעיל" דרדג', או "מגיב" איתו למשהו.
זה אפקט החלפה שקורה ברגע שאתה אמור לשלוף - אתה מחליט "במקום לשלוף עכשיו אני אעשה דרדג' לקלף A/B/C" ופשוט עושה את זה.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 23/10/2012 , 21:36

במקרה שזה לא היה ברור מהתשובה של זוהר - לא, אתה לא יכול. ברגע שהחלפת שליפה ב-dredge אין לך יותר שליפה שתוכל להחליף בשביל dredge לקלף אחר.

HedgeKnight
Phyrexian Praetor
הודעות: 347
הצטרף: 16/4/2010 , 13:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי HedgeKnight » 23/10/2012 , 22:23

תודה על ההבהרה.
The band: Loyalty
The lead singer: Holy Shit
Copyright: Metamind,HedgeKnight.Cold Hellfire

שלח תגובה