Archaeomancer שמועתק על ידי Rite of Replication

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

Archaeomancer שמועתק על ידי Rite of Replication

שליחה על ידי Antrax » 19/10/2012 , 5:43

שמועות טוענות שהRite יכול להיות המטרה של הArchaeomancer ? מה קרה לצמד המהולל "קסם הולך לקבר כשלב האחרון בפתירה" ו"מטרה של יכולת נקבעת כחלק מלהעלות אותה לסטאק"?
נא לא לשלוח לי יותר מה"פ אחת בכל פעם. לפני השליחה, מומלץ לעיין בחוקי הפורום ובשיטת האימות אם עוד לא קראתם אותם.

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 19/10/2012 , 6:31

השמועות נכונות: ה Rite נפתר, מכניס את ה Archaeomancer ואז הולך לבית הקברות.
רק עכשיו אחרי שסיימנו איתו יכולת הכניסה של ה Archaeomancer נזכרת לעלות על הסטאק (היא הרי לא תעלה באמצע הפתירה של משהו אחר) וה Rite כבר נמצא בבית הקברות בשביל להוות מטרה.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

שלח תגובה