Preator's Grasp

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Almogsorin
MTGil Apprentice
הודעות: 22
הצטרף: 31/8/2012 , 17:31
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Preator's Grasp

שליחה על ידי Almogsorin » 15/10/2012 , 18:18

כש-Praetor's Grasp לוקח יצור מהדק של היריב ואז שם אותו הפוך, אז כשהופכים אותו, צריך לעשות לו cost?
תמונה

!Magic it's my precious

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 15/10/2012 , 18:51

הקלף לא אומר שזה בלי לשלם ("without paying its mana cost") אז אתה צריך לשלם כדי לשחק אותו.

שים לב שהוא לא סתם קלף עם הפנים כלפי מטה שאתה הופך, הוא נמצא באזור שנקרא ה-Exile Zone ומשם אתה משחק אותו כלפי מעלה כמו קלפים מהיד שלך. זה אומר שיהיה אפשר לקנטר אותו אם הוא קסם, וכשהוא נכנס לשדה-הקרב הוא יכול לגרום ליכולות מסויימות לעשות trigger. כמו"כ יש מצב שלא תהפוך את הקלף בכלל- אם יש לו morph תוכל להטיל אותו כלפי מטה בתור 2\2 ב-:3:.

Almogsorin
MTGil Apprentice
הודעות: 22
הצטרף: 31/8/2012 , 17:31
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

תודה

שליחה על ידי Almogsorin » 19/10/2012 , 7:44

תודה רבה.
תמונה

!Magic it's my precious

שלח תגובה