משהו שקרה בקוקאטריס

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
artillery
MTGil Wizard
הודעות: 276
הצטרף: 07/10/2012 , 11:21
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

משהו שקרה בקוקאטריס

שליחה על ידי artillery » 14/10/2012 , 20:14

שיחקתי מול מישהו והיו לו 13 טוקנים גובלינים.
הוא הטיל burn at the stake ואני הטלתי בתגובה supreme verdict (היה לי הייפרסוניק דראגון על הזירה) הוא אמר שאני עדיין אחטוף את הנזק והגובלינים נכנסו לטאפ. אני אמרתי שהגובלינים נכנסו לטאפ בגלל שזה היה קוסט אבל מבחינת סטאק אני לא אמור לחטוף את הנזק.
מי צדק?

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 14/10/2012 , 20:17

הוא צדק. זה שהגובלינים מתו לא משנה את העובדה שהם עדיין נחשבים tapped this way.
נערך לאחרונה על ידי Kroen ב 14/10/2012 , 20:17, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה תמונה

TV-R-US
MTGil Wizard
הודעות: 3010
הצטרף: 10/12/2006 , 1:33
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TV-R-US » 14/10/2012 , 20:17

5/1/2012 The amount of damage Burn at the Stake deals won't change if any creatures tapped to cast it become untapped or leave the battlefield before it resolves
בגלל שביצוע הטאפ הוא חלק מהעלות, ברגע שמטילים את הקסם ועושים טאפ ליצורים כמות הנזק נקבעת ולא משנה אם היצורים עדיין במגרש או לא
My first girlfriend turned into the moon
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank

שלח תגובה