הקרבות

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
pokemaniac
MTGil Apprentice
הודעות: 4
הצטרף: 10/10/2012 , 17:19
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

הקרבות

שליחה על ידי pokemaniac » 10/10/2012 , 17:29

שלום!
דבר ראשון אני חדש פה בפורום (וגם במאג'יק) =)

השאלה שלי היא כזו:
אני עובד עם חבילה שבנוייה על הקרבות (Sacrifice), יש לי יצורים שהיכולת שלהם פועלת כשמקריבים אותם, כמו ה- brain weevil ויצורים שדורשים מאנה+ הקרבה של יצור כלשהוא כמו ה- golgari rotwurm.
השאלה שלי היא כזו, אם אני משתמש ביכולת של ה- golgari rotwurm והיצור שאני בוחר להקריב ביכולת זו הוא ה- brain weevil, האם שתי היכולות מופעלות או רק של אחת מהם, אחרי הכל אני גם הקרבתי יצור אחר וששילמתי את המאנה בשימוש של תולעת הגולגארי שלי וגם הקרבתי את היצור שהיכולת שלו פועלת אם מקריבים אותו.

תודה מראש, pokemaniac

Orb
Moderator
הודעות: 3566
הצטרף: 23/7/2007 , 11:57
מיקום: ת"א
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Orb » 10/10/2012 , 18:07

לא יפעלו שניהם, אתה לא יכול להקריב יצור ל-2 אפקטים שונים.
מוזמנים להשתתף במכירת החיסול שלי:
http://mtgil.co.il/viewtopic.php?f=18&t=50335" target="_blank

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 10/10/2012 , 18:11

לא.
בשני הקלפים שציינת ההקרבה היא חלק מהתשלום על הפעלת היכולת, ולכן אין אפשרות להקריב בדרך שציינת ו״לזכות״ בשתי היכולות.
אם היה כתוב על הקלף משהו כמו when x goes in to your graveyard, draw a card אז היית מקבל את האפקט כי לא צריך ״לשלם״ בהקרבה כדי להפעיל את היכולת.
אני הדורבן שקולע בזמן !

pokemaniac
MTGil Apprentice
הודעות: 4
הצטרף: 10/10/2012 , 17:19
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי pokemaniac » 10/10/2012 , 18:14

הבנתי, תודה רבה לכם.

שלח תגובה