Silent Arbiter ו-Courtly Provocateur

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Silent Arbiter ו-Courtly Provocateur

שליחה על ידי Kroen » 10/9/2012 , 23:30

יש לי בשדה הקרב Silent Arbiter וCourtly Provocateur. ב-Begin Combat Step של היריב אני משתמש בתכונה של הפרובוקטורית כדי לגרום ליצור X לתקוף. האם היריב יוכל לתקוף עם יצור Y? לפי הטקסט if able אפשר להסיק מכך שהיריב יכול לתקוף עם יצור Y, ובגלל שהארביטר עושה שרק יצור אחד יכול לתקוף אז יצור X לא יהיה able לתקוף. זה נכון? מותר ליריב לעשות את זה? או שהוא חייב לתקוף עם יצור X?
תמונה תמונה

Krosan
מארגן טורנירים
הודעות: 2808
הצטרף: 26/7/2004 , 15:31
מיקום: מזכרת בתיה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Krosan » 10/9/2012 , 23:41

הוא חייב לתקוף עם מי שאמרו לו לתקוף ורק איתו עם יש 2 יצורים שחייבים לתקוף אני חושב שהוא בוחר רק אחד מהם. כי הם מאבדים את היכולת של if able
מה?

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 11/9/2012 , 0:10

אורי צודק:
508.1d The active player checks each creature he or she controls to see whether it's affected by any requirements (effects that say a creature must attack, or that it must attack if some condition is met). If the number of requirements that are being obeyed is fewer than the maximum possible number of requirements that could be obeyed without disobeying any restrictions, the declaration of attackers is illegal. If a creature can't attack unless a player pays a cost, that player is not required to pay that cost, even if attacking with that creature would increase the number of requirements being obeyed.

Example: A player controls two creatures: one that "attacks if able" and one with no abilities. An effect states "No more than one creature can attack each turn." The only legal attack is for just the creature that "attacks if able" to attack. It's illegal to attack with the other creature, attack with both, or attack with neither.

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 11/9/2012 , 0:16

תודה. הדוגמה עונה בדיוק על השאלה שלי.
תמונה תמונה

שלח תגובה