Restoration angel ומאס רימובל

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

Restoration angel ומאס רימובל

שליחה על ידי kabanist » 23/8/2012 , 7:47

אם יש לי במשחק oblivion stone וליריב יש יצור במגרש, אני מפעיל את היכולת שמנקה את הלוח.
היריב בתגובה משחק restoration angel ועושה פליקר ליצור שלו.
האם היצור שלו ימות כשהיכולת של הסטון תיפתר? האם גם המלאכית תמות?
התשובה תהיה זהה גם אם זה תגובה לקלף כמו day of judgement?
אני הדורבן שקולע בזמן !

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 23/8/2012 , 8:00

כן, WoG על ה-stack, המלאכית נכנסת לשדה הקרב כתגובה, בוחרת יצור כמטרה, הוא עוזב את שדה הקרב, חוזר לשדה הקרב, WoG נפתר והורס את המלאכית והיצור.

board sweepers מסתכלים לרוב על מצב הלוח כשהם נפתרים, לא כשהם מוטלים.

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 23/8/2012 , 10:15

אחלה, תודה.
אני הדורבן שקולע בזמן !

שלח תגובה