מספר שאלות

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
גאלאן
MTGil Apprentice
הודעות: 4
הצטרף: 20/9/2010 , 18:20
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

מספר שאלות

שליחה על ידי גאלאן » 22/8/2012 , 21:02

1. בקלף wall of fire (לדוגמא, יש לי עוד מפלצות עם היכולת הזאת או יכולת כמעט זהה) רשום שאם אני משתמש במאנה אדומה, הקלף מקבל 0\1+ עד סוף התור. האם אני יכול להפעיל את היכולת פעמיים (במחיר שתי מאנות) בשביל 0\2+?

2. לקלף Guardian Lions יש יכולת שאומרת שאם הוא תוקף, לא צריך לעשות לו TAP. האם זה אומר שהוא יכול לתקוף יותר מפעם אחת בתור?

3. אם יש לי יכולת שאומרת Exile target creature card from a graveyard, האם אני יכול exile (אין לי מושג איך לתרגם. להעלים? להגלות? למחוק?) קלף מבית הקברות של שחקן אחר? ולצורך העניין, אם לא היה רשום שהקלף צריך להיות בבית הקברות, התשובה הייתה משתנה?

תודה רבה לעונים, זה יעזור לי מאוד (זאת הבעיה שכל השחקנים חולקים רק שלוש חבילות)

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 22/8/2012 , 21:12

1. אתה יכול להשתמש ביכולות שלא דורשות tap כמה פעמים שאתה רוצה בתור (כל עוד יש לך מאנה לשלם כמובן).
2. לא. יש רק combat phase אחד בתור. אחרי שגמרת לתקוף אתה עובר לsecond main phase.
3. כן. כל עוד לא רשום from your graveyard או you control אתה יכול להגלות איזה יצור שאתה רוצה.
תמונה תמונה

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 22/8/2012 , 22:30

ולצורך העניין, אם לא היה רשום שהקלף צריך להיות בבית הקברות, התשובה הייתה משתנה?
אם רשום "Exile target creature" וזהו, הכוונה ליצור שנמצא בשדה-הקרב (ולא היית יכול להשתמש בזה כדי להעיף קלף מבית קברות)
האם אני יכול exile (אין לי מושג איך לתרגם. להעלים? להגלות? למחוק?)
"להגלות" זו המילה שראיתי שמשתמשים בה, יש גם את "לגרש" אבל אני לא בטוח עד כמה זה מתאים במשמעות. אבל תשתמש במה שנח לך כל עוד זה מובן. אני בד"כ משתמש ב"לשלוח\להעיף ל-exile" או רק "להעיף" אם זה מובן מההקשר.

Itay Winkler
MTGil Wizard
הודעות: 3529
הצטרף: 26/1/2003 , 12:46
מיקום: Tel aviv
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Itay Winkler » 24/8/2012 , 8:59

1. אלא אם יש הגבלה מפורשת על היכולת, או מאפקט אחר, כל עוד אתה יכול לשלם על יכולת מהסוג של (תשלום : אפקט) אתה יכול להשתמש בה.
2. אם אפקט ייתן לך שלב תקיפה נוסף אז היצור יוכל לתקוף גם בו.
"Mori’s fourth-turn play was handshake, targeting Peleg."

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 24/8/2012 , 10:16

Itay Winkler כתב: 2. אם אפקט ייתן לך שלב תקיפה נוסף אז היצור יוכל לתקוף גם בו.
לא רלוונטי, כי לא קיים קלף שנותן שלב תקיפה נוסף ולא עושה untap ליצורים שתקפו.
תמונה תמונה

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 24/8/2012 , 11:39

אה, אז בגלל זה לא ציינת את זה בתשובה שלך.

עם זאת, מצאתי קלף אחד שעבורו זה כן יכול להיות רלוונטי: Godo, Bandit Warlord

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 24/8/2012 , 12:59

טוב, אבל הוא לא שאל על קלפים שנותנים עוד combat phase. הוא שאל על הcombat phase הרגיל. התשובה שלי לא מטעה; באמת אין יותר מcombat phase אחד בתור. ואם הוא שיחק קלף שנותן לו עוד אחד, אז מן הסתם שהוא יקבל עוד אחד כי זה כתוב על הקלף. אז אני לא רואה איך התשובה שלי יכולה להטעות.
תמונה תמונה

שלח תגובה