Heartless summoning

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
liger
מארגן טורנירים
הודעות: 933
הצטרף: 06/10/2011 , 20:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Heartless summoning

שליחה על ידי liger » 20/8/2012 , 17:58

יש לי שאלה אם אני רוצה לזמן יצור שבעלות שלו יש X לדוגמא PRIMORDIAL HYDRA
האם ה2 פחות נחשבות לX או לא?(יש לי 4 מנה משלם 2 ועוד 2 לX ואומר עוד 2 לX מההארטלס)
האם זה אפשרי או לא
תמונה

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 20/8/2012 , 18:01

*כאן היתה פאדיחה*
נערך לאחרונה על ידי kabanist ב 20/8/2012 , 19:47, נערך פעם 1 בסך הכל.
אני הדורבן שקולע בזמן !

liger
מארגן טורנירים
הודעות: 933
הצטרף: 06/10/2011 , 20:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי liger » 20/8/2012 , 18:01

תודה על תשובה מהירה
תמונה

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 20/8/2012 , 18:15

kabanist כתב:זה לא אפשרי.
אתה בטוח? כי אני משחק בfree trial בMTGO ויש שם דק לבנה אחת עם Pearl Medallion ו-White Sun's Zenith ואם אני משחק את הזנית' כשהמדליון במשחק הוא אוטומטית נותן לי 1+ לX שאני משלם.
תמונה תמונה

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 20/8/2012 , 18:21

התשובה של בן אכן שגויה, זה אפשרי לחלוטין. אתה בוחר לשלם X (נגיד 4) ו-Heartless Summoning אומר "תוריד מזה 2" כך שהמחיר הסופי של ההידרה יהיה GG2 והיא תכנס עם 4 קאונטרים (ותהיה 3/3 בגלל ה-Heartless).

liger
מארגן טורנירים
הודעות: 933
הצטרף: 06/10/2011 , 20:47
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי liger » 20/8/2012 , 19:00

אוקי שוב תודה
תמונה

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 20/8/2012 , 19:46

העיקרון לא אומר שהקונברטד מאנה קוסט של x הוא אפס? איך זה מתחבר?
אני הדורבן שקולע בזמן !

Kroen
 
הודעות: 9500
הצטרף: 15/6/2005 , 18:32
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Kroen » 20/8/2012 , 20:39

הקונברטד מנה קוסם של X היא אכן אפס בכל מקום למעט הסטאק
תמונה תמונה

שלח תגובה