zealous

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
daking1234
מארגן טורנירים
הודעות: 572
הצטרף: 01/10/2011 , 16:16
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

zealous

שליחה על ידי daking1234 » 05/8/2012 , 23:16

אם יש לי יצור שמחובר אליו חרב

והיריב מזמן זילוס מטרגט את היצור שלי

האם החרב עוברת יחד עם היצור? זאת אומרת הוא מקבל את היצור מצויד?

kabanist
Moderator
הודעות: 4442
הצטרף: 22/5/2003 , 9:47
מיקום: קרית חיים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי kabanist » 05/8/2012 , 23:28

כן
אני הדורבן שקולע בזמן !

TV-R-US
MTGil Wizard
הודעות: 3010
הצטרף: 10/12/2006 , 1:33
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי TV-R-US » 05/8/2012 , 23:36

רק תזכור שאתה עדיין שולט בחרב, בתורך תוכל להזיז אותה ליצור אחר (אם יש לך)
My first girlfriend turned into the moon
ליגת הטכניון בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/1659351194292050/" target="_blank

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 06/8/2012 , 3:11

הוא יוכל להזיז את החרב אם באופן כלשהו זה קרה במהלך תורו בזמן ה-main phase. לרוב, Zealous Conscripts נכנסים לשדה הקרב בתורו של היריב ואז אין לו אפשרות להעביר את הציוד ליצור אחר.

מה שלדעתי חשוב (וקשה יותר) לזכור הוא שאתה עדיין שולט בחרב ולכן You שנזכר ביכולות שלהן הוא עדיין אתה; מה שאומר לדוגמא שאם לקחו לך יצור מצויד ב-Sword of Feast and Famine והרביצו לך איתו אתה תצטרך לזרוק קלף, אבל אתה גם זה שהאדמות שלו יעשו untap ולא היריב. כנ"ל Sword of War and Peace - אתה סופג את הנזק, אבל גם מקבל חיים - ו-Sword of Body and Mind - אתה עושה לעצמך mill, אבל גם מקבל זאב וכן הלאה.

שלח תגובה