undying/persist

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
MegaTron
MTGil Apprentice
הודעות: 7
הצטרף: 28/12/2011 , 21:32
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

undying/persist

שליחה על ידי MegaTron » 30/7/2012 , 20:02

1. מה קורה כאשר ליצור יש גם undying וגם persist?
2. האם יתכן ש vexing devil יקבל undying/persist לאחר/לפני שאחד מהיריבים החליט לקבל נזק?

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 30/7/2012 , 21:59

1. אם ליצור יש undying ו-persist כשהוא מת אתה בוחר האם להחזיר אותו עם מונה 1+\1+ או להחזיר אותו עם מונה 1-\1- אבל לא עם שניהם.
כשהיצור מת קופצות שתי היכולות ואתה בוחר איך לסדר אותן על הסטאק, זו שלמעלה נפתרת קודם ומחזירה את הקלף למגרש. כשהיכולת השנייה נפתרת היא לא תעשה כלום כי הקלף נעלם, מבחינתה היצור במגרש הוא יצור חדש שלא קשור לקודם.

2. רק לפני.
הבחירה של היריב זה חלק מהפתירה של היכולת. כשאתה פותר יכולות אתה מבצע את כל מה שרשום ואין הזדמנות לשחק קסם או יכולת באמצע. אז אם את נותן ליריב שלך לבחור מה לעשות זה אומר שאתה נותן ליכולת להיפתר עד הסוף.

MegaTron
MTGil Apprentice
הודעות: 7
הצטרף: 28/12/2011 , 21:32
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי MegaTron » 31/7/2012 , 19:20

ומה קורה כאשר יש ליצור קאונטר אחד [ (-1/1-) או (+1/+1) ] וכשהוא נכנס לgraveyard יש לו את שתי היכולות(undying ו persist) ?

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Soul » 31/7/2012 , 20:07

לשתי היכולות יש תנאי באמצע שבודק שלא היה על היצור את המונה שהיא רוצה להשים עליו, מה שנקרא 'intevening "if" clause', אם התנאי לא מתקיים היכולת לא עולה על הסטאק.

אם זה מונה 1-\1-, persist לא תעלה על הסטאק ואילו undying כן. היצור יחזור עם מונה 1+\1+.
אם זה מונה 1+\1+ אז ההיפך. undying לא תעלה על הסטאק ואילו persist כן. היצור יחזור עם מונה 1-\1-.
702.77a ... "Persist" means "When this permanent is put into a graveyard from the battlefield, if it had no -1/-1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a -1/-1 counter on it."

702.91a ... "Undying" means "When this permanent is put into a graveyard from the battlefield, if it had no +1/+1 counters on it, return it to the battlefield under its owner's control with a +1/+1 counter on it."

שלח תגובה