Sigil Catain and Cathar's crusade

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
Lord_Ouriel
The man for which no god waits
הודעות: 539
הצטרף: 22/8/2010 , 21:53
מיקום: ערד

Sigil Catain and Cathar's crusade

שליחה על ידי Lord_Ouriel » 18/5/2012 , 13:01

רציתי לדעת אם אני יכול להעלות את היכולות על הסטאק כרצוני. כלומר כאשר יש לי גם sigil captain וגם cathar's crusade על המגרש ונכנס לי 1/1, אני יכול להעלות קודם את היכולת של הcrusade על הסטאק כדי שהיכולת של הcaptain תיפטר ראשונה והיצור יקבל את כל הקאונטרים משני היכולות.
תודה מראש,
אוריאל.
"The door can see into your mind!!! The door can see into your soul!!!"

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57

שליחה על ידי Soul » 18/5/2012 , 13:12

כן,
כשהיכולות של שניהם עולות על הסטאק באותו הזמן, אתה בוחר איזה סדר יהיה להן על הסטאק.
603.3b If multiple abilities have triggered since the last time a player received priority, each player, in APNAP order, puts triggered abilities he or she controls on the stack in any order he or she chooses. ...

tnvsh
מארגן טורנירים
הודעות: 755
הצטרף: 19/1/2005 , 15:41
מיקום: אפרת

שליחה על ידי tnvsh » 18/5/2012 , 13:47

אם כבר מדברים על סידור של יכולות-אם יש כמה טריגרד אביליטיס של שני השחקנים,איך נקבע הסדר?כל היכולות של השחקן הפעיל עולות קודם לפי הסדר שהוא בוחר ואז עולות היכולות של השחקן הלא פעיל לפי הסדר שהוא(השחקן הלא-פעיל) בוחר?

Soul
Aether Blaster
הודעות: 1732
הצטרף: 21/6/2007 , 11:57

שליחה על ידי Soul » 18/5/2012 , 13:57

כן,
זו המשמעות של "each player, in APNAP order" בציטוט שהבאתי. בכל פעם רק שחקן אחד שם את היכולות שלו ואז עוברים לשחקן הבא בסדר שישים את היכולות שלו. לפי זה, היכולות של השחקן הפעיל תמיד תהיינה מתחת ליכולות של השחקן הלא-פעיל.

APNAP = active player nonactive player

tnvsh
מארגן טורנירים
הודעות: 755
הצטרף: 19/1/2005 , 15:41
מיקום: אפרת

שליחה על ידי tnvsh » 18/5/2012 , 14:05

אופס.לא ראיתי את הציטוט..זה היה נראה לי כמו חתימה..
חחח
תודה:-)

sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02

שליחה על ידי sinithar » 24/5/2012 , 23:50

שאלת המשך בנושא - במקרה הספציפי הזה באמת ישנה הסדר?
היכולת של sigil captain לא בכל מקרה תעבוד אחרי שהיא הועלת ל-stack (כי היה לה כבר את ה-Trigger שלה)?
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11

שליחה על ידי ryoga » 25/5/2012 , 0:05

ליכולת יש תנאי, הוא אומר If the creature is 1/1.
התנאי נבדק גם כשהיצור נכנס, וגם כשהיכולת נפתרת, אם באחד מהם התנאי לא מתקיים היכולת מתבטלת. (ת'אמת שאם הוא לא 1\1 היכולת לא עולה על הסטאק אפילו)
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

שלח תגובה