Tectonic Edge

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

Tectonic Edge

שליחה על ידי sinithar » 22/7/2011 , 22:50

אם יש לי 4 לנדים, מפעילים את היכולת ואז אני מקריב לנד (למשל פצ'ט ולא מביא לנד), היכולת תיפתר?
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 22/7/2011 , 23:02

כן, ברגע שהתנאי להפעלת היכולת (4 אדמות) התקיים והיכולת על ה-stack לא אכפת לה יותר ממספר האדמות.

sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי sinithar » 22/7/2011 , 23:05

תודה
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

שלח תגובה