spellskite + aura

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

spellskite + aura

שליחה על ידי sinithar » 09/6/2011 , 21:47

spellskite יכול לגנוב Aura?
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

leeron
MTGil Apprentice
הודעות: 112
הצטרף: 04/4/2010 , 15:14
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי leeron » 09/6/2011 , 22:11

כן

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 09/6/2011 , 23:20

Only when it's on the stack.

sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי sinithar » 10/6/2011 , 22:14

ועל Equip זה לא יעבוד נכון?
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 10/6/2011 , 22:27

לא. ל-equipment אין מטרה כשהוא על ה-stack.

Ekeross Dragon
MTGil Wizard
הודעות: 189
הצטרף: 10/11/2008 , 20:55
מיקום: רעות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Ekeross Dragon » 10/6/2011 , 22:29

אבל אפשר לשנות את המטרה של היכולת Equip עצמה אם אתה שולט בה (כי אם היכולת של היריב אז ספלסקייט הוא מטרה לא חוקית).

jooleeboolee
MTGil Wizard
הודעות: 915
הצטרף: 13/1/2011 , 15:44
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי jooleeboolee » 10/6/2011 , 22:33

עריכה: טעות שלי, סליחה
נערך לאחרונה על ידי jooleeboolee ב 11/6/2011 , 8:12, נערך פעם 1 בסך הכל.

sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי sinithar » 10/6/2011 , 22:41

הכוונה הייתה ל-Equip, לא Equipment.
Spellslkite דווקא עובד על יכולות.

תודה.
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

ryoga
MTGil Wizard
הודעות: 5191
הצטרף: 18/9/2006 , 16:11
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי ryoga » 10/6/2011 , 23:09

רק כדי להסביר לכולם למה הוא התכוון (נראה לי)
יש לי ספלסקייט ויצור אחר במשחק (זה סטונפורג' מיסטיק כמובן חח), אני עושה אקויפ ליצור, בתגובה הורגים אותו, האם אני יכול להשתמש ביכולת של ספלסקייט כדי להעביר את אותה יכולת Equip לספלסקייט עצמו?
התשובה, כן.
תמונה
On the Play/On the Draw
https://www.facebook.com/pages/MTG-MADN" target="_blank ... 5548217210

sinithar
MTGil Wizard
הודעות: 1578
הצטרף: 04/5/2009 , 21:02
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי sinithar » 10/6/2011 , 23:10

האמת שזה לא בדיוק מה השתכוונתי, אני בד"כ מוצא את עצמי בצד השני של המגרש. רק רציתי לוודא שאני לא מפספס איזה משהו שם.
There is an art, or rather a knack to flying. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss.

Navidshi
Judgmental Bastard
הודעות: 16994
הצטרף: 06/9/2004 , 11:52
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Navidshi » 11/6/2011 , 1:34

You can't use Spellskite to steal the equipment of other people by changing the ability's target to Spellskite because equip only targets creatures controlled by the controller of the equipment. Hence a Spellskite on the other side of the battlefield would make an illegal target.

שלח תגובה