שאלה לגבי dragonstorm ו Seht's Tiger

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

נעול
mrbig1479
MTGil Wizard
הודעות: 310
הצטרף: 22/11/2006 , 15:27
מיקום: באר שבע

שאלה לגבי dragonstorm ו Seht's Tiger

שליחה על ידי mrbig1479 » 03/6/2007 , 9:50

אם אני משחק נגד שחקן dragonstorm
והוא משחק DSTORM ואח"כ אני שולף Seht's Tiger
הוא חייב לעשות נזק לעצמו אם הוא שולף HELLKITE ?

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 03/6/2007 , 10:26

אני מניח שהתכוונת שהוא משחק את ה dragonstorm, ואתה בתגובה משחק את Seht's Tiger לפני שהוא מתחיל להביא את הדרקונים?
התשובה החוקית היא שכשאתה מקבל הגנה מצבע (מן הסתם תבחר באדום) אתה לא יכול להיות מטורגט ע"י דברים מאותו הצבע, לדוגמא Bogardan Hellkite, ונזק שנגרם ע"י דברים מאותו הצבע נמנע, לדוגמא Hunted Dragon.
אבל השאלה שלך היא בעצם אסטרטגית, וככזאת לא ממש מתאימה לכאן. האם הוא חייב לעשות לעצמו נזק עם ה Hellkite? ובכן, לא. הוא יכול לחלק את 5 הנזק של הדרקון איך שהוא רוצה, ואפילו אם אין יצורים אחרים הוא יכול לעשות 4 נזק לדרקון ורק 1 עליו, או להביא קודם Hunted Dragon ולעשות את 5 הנזק מה Hellkite עליו. הוא גם יכול להחליט שכל הנזק מה Hellkite הולך על הדרקון.
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

mrbig1479
MTGil Wizard
הודעות: 310
הצטרף: 22/11/2006 , 15:27
מיקום: באר שבע

שליחה על ידי mrbig1479 » 03/6/2007 , 10:39

אוקיי תודה..

SaintDevilS
MTGil Wizard
הודעות: 829
הצטרף: 16/6/2006 , 18:46

שליחה על ידי SaintDevilS » 03/6/2007 , 11:26

sliver כתב:או להביא קודם Hunted Dragon ולעשות את 5 הנזק מה Hellkite עליו.
האם רק אם הוא מביא את hunted dragon קודם הוא יכול לעשות 5 נזק לו? השאלה בעצם היא מתי בוחרים מטרות לקסם - באמצע פתירה של קסם אחר, או רק לאחריו?
LunaTic כתב:אדמין רשע וחסר רחמים: זה לא נכון בכמה רמות. סתם שתדע, אנחנו בפורום לא עושים טעויות. כנראה שאתה טמבל.

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה

שליחה על ידי Shefer » 03/6/2007 , 11:33

Hellkite נכנס למשחק. המטרות נבחרות עם הכניסה למשחק. אם ליריב עצמו יש pro-red, רק יצורים אחרים והשחקן ששיחק את Hellkite הם בעצם המטרות החוקיות.
ב-resolution בודקים אם המטרות חוקיות.
למשל - Hellkite נכנס למשחק והנזק מחולק 3 לשחקן ו-2 לשני יצורים 1/1. היריב משחק, בזמן שהיכולת על ה-stack, משוחק Seht's Tiger. היריב אינו מטרה חוקית ולכן היכולת לא תגרום לו נזק. שני היצורים האחרים ימותו.

שפר :}

נ.ב.
אם אתם רוצים לשאול מתי מבוצע משהו ואיך האינטרקציה במשחק - פורום חוקים;
אם אתם רוצים לשאול מתי -כ-ד-א-י- לבצע משהו, ללא קשר לחוקים עצמם, אלא לסיכונים הנובעים מהמשחק - פורום אסטרטגיה.

mrbig1479
MTGil Wizard
הודעות: 310
הצטרף: 22/11/2006 , 15:27
מיקום: באר שבע

שליחה על ידי mrbig1479 » 03/6/2007 , 16:08

לכן יהיה אידיאלי לשחק בדיוק שהדרגונסטורם על הסטאק לפני שהוא מוציא את הדרקונים

שחקן DSTORM שמפסיד לנזק שהוא גורם לעצמו יכול להיות משעשע...

אילון
MTGil Wizard
הודעות: 1171
הצטרף: 10/4/2005 , 21:02
מיקום: ירושלים

שליחה על ידי אילון » 03/6/2007 , 16:14

זה לעולם לא יקרה וכבר הסבירו לך למה.
"I feel like I just attacked with everything, and it's too late to take it back."
- Chris Pikula, shortly after getting married on December 29th, 2001.

mrbig1479
MTGil Wizard
הודעות: 310
הצטרף: 22/11/2006 , 15:27
מיקום: באר שבע

שליחה על ידי mrbig1479 » 03/6/2007 , 17:10

אילון כתב:זה לעולם לא יקרה וכבר הסבירו לך למה.
באופן עקרוני (למיטב הבנתי המוגבלת) זה יכול לקרות בתיאוריה.

אם כאשר יש לי הגנה מאדום, הטריגר של הסטורם נפתר והשחקן בוחר במקום נזק לדרקון נזק לעצמו
אני מניח ששחקן חכם לא יעשה כזו שטות (אולי 1 לעצמו ו 4 לדרקון)
כדי לא לאבד את הדרקון. (ובמידה ויש לו יותר מ 1 חיים כשזה קורה)
אם טעיתי (בגלל הבנתי המוגבלת כפי שרשמתי למעלה :lol: ) שלי אשמח אם תתקן אותי.
ועוד שאלה אם אפשר
מה קורה כאשר הוא משחק Ignite Memories (אני שיחקתי את הנמר אחרי הטריגר של הסטורם)

maverick42
MTGil Wizard
הודעות: 342
הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
מיקום: Tel-Aviv

שליחה על ידי maverick42 » 03/6/2007 , 17:36

אני לא מבין משהו - למה שהוא פשוט לא יהרוג את הנמר? זה לא כאילו לנמר יש הגנה מאדום...

ziv
MTGil Wizard
הודעות: 2289
הצטרף: 15/6/2005 , 21:17
מיקום: נתניה

שליחה על ידי ziv » 03/6/2007 , 17:38

פשוט כי הוא עושה לך Gigadrowse בתור לפני
ושולח אותך לערבב למשחק הבא

אילון
MTGil Wizard
הודעות: 1171
הצטרף: 10/4/2005 , 21:02
מיקום: ירושלים

שליחה על ידי אילון » 03/6/2007 , 17:45

mrbig1479 כתב:
אילון כתב:זה לעולם לא יקרה וכבר הסבירו לך למה.
באופן עקרוני (למיטב הבנתי המוגבלת) זה יכול לקרות בתיאוריה.

אם כאשר יש לי הגנה מאדום, הטריגר של הסטורם נפתר והשחקן בוחר במקום נזק לדרקון נזק לעצמו
אני מניח ששחקן חכם לא יעשה כזו שטות (אולי 1 לעצמו ו 4 לדרקון)
כדי לא לאבד את הדרקון. (ובמידה ויש לו יותר מ 1 חיים כשזה קורה)
אם טעיתי (בגלל הבנתי המוגבלת כפי שרשמתי למעלה :lol: ) שלי אשמח אם תתקן אותי.
ועוד שאלה אם אפשר
מה קורה כאשר הוא משחק Ignite Memories (אני שיחקתי את הנמר אחרי הטריגר של הסטורם)
כן...זה יכול לקרות בתאוריה, זה יכול לקרות גם ללא שום קשר לנמר, שחקן יכול להחליט להרוג את עצמו עם הhellkites שלו ללא קשר לנמר, אז שוב איני מבין מה הנקודה שלך בכלל, הנקודה שלך היא משהו בסגנון: ואוו איזה מגניב, היריב שלי יכול להטיל demonfire על עצמו ולמות.
"I feel like I just attacked with everything, and it's too late to take it back."
- Chris Pikula, shortly after getting married on December 29th, 2001.

maverick42
MTGil Wizard
הודעות: 342
הצטרף: 12/2/2007 , 19:10
מיקום: Tel-Aviv

שליחה על ידי maverick42 » 03/6/2007 , 18:04

זיו - אם ענית לי, אז לא הבנתי - מה הקשר ל gigadrowse?

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 03/6/2007 , 18:15

למה כתבתם את כל זה בפורום חוקים?

נעול