קלפים שמכניסים לך וליריב יצורים

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

קלפים שמכניסים לך וליריב יצורים

שליחה על ידי sliver » 15/9/2004 , 1:26

מקרה היפותטי קיצוני כדי להבין איך זה יעבוד...
אני משחק Patriarch's Bidding ומחזיר Tornado Elemental למשחק, שגורם 6 נזק לכל יצור מעופף. היריב שלי בוחר להחזיר Reiver Demon שהוא יצור 6/6 מעופף שהורס את כל היצורים שהם לא ארטיפקטים ולא שחורים.
שני היצורים האלה יכולים לחסל אחד את השני רק מעצם החזרה שלהם למשחק והיות שהקלף פטרישה לא מסביר מה הסדר של הכנסת היצורים אני רוצה לדעת אם יש בכלל סדר להכנסה שלהם למשחק, אם יש איך הוא נקבע, ואם אין אז מה קורה?
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Trooper
MTGil Wizard
הודעות: 484
הצטרף: 17/11/2003 , 16:14
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Trooper » 15/9/2004 , 6:53

קודם כל, היכולת של reiver demon לא תופעל במקרה הזה, כי היא מופעלת רק אם הוא שוחק מהיד.

בכל מקרה, כל היצורים יכנסו למשחק בו זמנית.

אם יש מספר triggered abilities שאמורים לעלות על הסטק בו-זמנית, אז קודם כל האפקטים של השחקן הפעיל (במקרה הזה, מי ששיחק את הבידינג) עולים על הסטק (אם יש כמה, אז השחקן בוחר באיזה סדר), ואז כל האפקטים של השחקן הלא-פעיל עולים על הסטק.
And there was nothing finer than a wizard dressed up formally, until someone could find a way of inflating a Bird of Paradise, possibly by using an elastic band and some kind of gas.
Terry Pratchett

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 15/9/2004 , 12:48

יפה מאד. הסבר מדויק.

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 16/9/2004 , 15:58

רק כדי שאני אבין סופית (ובוא נניח שהשד היה גורם את הנזק לצורך העניין).
דבר ראשון ההשפעה של הטורנדו עולה על הסטאק ואז ההשפעה של השד.
השד הורג הרבה דברים וגם את הטורנדו, אבל אחרי זה ההשפעה של הטורנדו מתרחשת אפילו שהוא כבר מת כי היא עלתה על הסטאק. נכון?
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Arie
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 4472
הצטרף: 20/3/2003 , 21:46
מיקום: באר שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Arie » 16/9/2004 , 16:47

נכון.
אפ אפקט עולה על הסטאק, אז היכולת נפתרת גם אם הוא לא חי אז...
(אם בעת הפצירה המשחק צריך לבדוק את הכח שלו או משהו כזה..אז הוא משתמש בדבר שהוא זוכר אחרון...כלומר בדוגמא שלי את הכח של היצור לפני שהוא מת..)

שלח תגובה