איך עובד Regenerate?

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
B_E_N
MTGil Wizard
הודעות: 512
הצטרף: 09/8/2004 , 1:13
מיקום: תל אביב אם אתם מכירים
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

איך עובד Regenerate?

שליחה על ידי B_E_N » 26/8/2004 , 16:07

התערבתי עם חבר שלי על איך ריג'נרייט עובד...
נכון כשעושים ריג'נרייט לקלף מסויים... אם זה יצור אז הוא נכנס בטאפ?
הוא אומר שזה רק אם היצור היה בטאפ לפני הריג'נרייט ואני אומר שלא משנה מה, כשעושים ריג'נרייט זה נכנס בטאפ... תגידו אתם..

**עריכת כותרת**

Psibeast
Administrator
הודעות: 2944
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
מיקום: קריות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Psibeast » 26/8/2004 , 16:13

ראשית, יש חוקי כותרות בפורום. תיקנתי לך הפעם, אבל שים לב להבא.

שנית, כשעושים ליצור ריגנרציה זה עדיין לא עושה לו שום דבר. רק אם היצור *אמור* למות אחרי שעשו לו ריגנרציה, הריגנרציה *תמנע* ממנו למות (לא תחזיר אותו למשחק, כי הוא בכלל לא יצא מהמשחק), ובמקרה הזה, הוא יהפוך להיות tapped.
Psionic Beasts. Top of the food chain and climbing.

נועם המלך!!!
MTGil Wizard
הודעות: 865
הצטרף: 23/3/2004 , 18:56
מיקום: אני חי בסרט
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי נועם המלך!!! » 27/8/2004 , 20:05

אם עושים regenrate ליצור ועל היצור היה אקוויפמנט או אנצ'נט קריצ'ר אז הם יורדים?
אל תסכתל בקנקן, לך תזיין כוסיות...
:lol: :lol: :lol: :lol:

dont_worry_be_happy
An Optimist
הודעות: 1255
הצטרף: 10/2/2004 , 22:21
מיקום: Haifa
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי dont_worry_be_happy » 27/8/2004 , 20:08

לא. כרגע הסבירו לך למה - היצור בכלל לא מת. במקום למות הנזק יורד ממנו, הוא עובר לטאפ, ויוצא מהקרב.
כל פעם שילד אומר שהוא לא מאמין בפיות, פיה אחת מתה.
כל פעם שילד אומר שהוא מאמין בפיות, קוראים לו הומו ומביאים לו מכות.

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 15/9/2004 , 1:50

נצל"ש שאלה על הנושא:
אם נכנס למשחק יצור שיכול לעשות לעצמו ריג'נרייט ב :tap: אפשר להשתמש ביכולת הזאת בתור שהוא נכנס (נגיד אם הוא חוטף שוק)? ואם לא אז אפשר להשתמש ביכולת הזאת בתור אחרי זה של היריב (נגיד אם הוא חוסם)?
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y » 15/9/2004 , 9:46

זאת כבר לא שאלה של ריג'נרייט, אלא של Summoning Sicknes. אבל לא נורא.

יצור לא יכול לתקוף או להפעיל יכולות שעלותן כוללת טאפ, אם לא שלטת בו בתחילת תורך האחרון.
כלומר, אם הכנסת אותו למשחק בתור הזה, אתה לא יכול (במקרה הזה, ריג'נרייט). בתור של היריב, אתה עדיין לא יכול, כי בתורך האחרון לא יכולת. רק כשיהיה תורך שוב, והיצור כבר במשחק, תוכל לעשות לו ריג'נרייט.

Y.

dark_1
MTGil Wizard
הודעות: 559
הצטרף: 21/5/2004 , 19:04
מיקום: אלון הגליל
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי dark_1 » 17/9/2004 , 12:26

אם עושים על יצור shock בזמן שהוא בטאפ. אז אפשר לעשות בתגובה רג'נרייט, נכון?

השאלה כאן האם אפשר לעשות ליצור בטאפ רג'נרייט..

אני סתם רוצה להיות בטוח...

Banuni
TimeShifted Banana
הודעות: 3479
הצטרף: 17/1/2004 , 20:48
מיקום: אביחיל(עמק חפר)
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Banuni » 17/9/2004 , 12:32

אתה יכול לעשות לייצור רג'נרייט תמיד,כל עוד אתה יכול לשלם את העלות,במידה והיצור בטאפ והיכולת דורשת ממנו לעשות טאפ משמע אתה לא יכול לשלם את העלות משמע אתה לא יכול להפעיל את יכולת ההתחדשות...מובן?
Sir Psycho Sexy כתב: אני ממליץ לך לטוס להודו, בטוח גדל שם משהו שיכול להפוך אותך בחזרה לילד נורמלי.

dark_1
MTGil Wizard
הודעות: 559
הצטרף: 21/5/2004 , 19:04
מיקום: אלון הגליל
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי dark_1 » 17/9/2004 , 15:33

BaNuNi! כתב:אתה יכול לעשות לייצור רג'נרייט תמיד,כל עוד אתה יכול לשלם את העלות,במידה והיצור בטאפ והיכולת דורשת ממנו לעשות טאפ משמע אתה לא יכול לשלם את העלות משמע אתה לא יכול להפעיל את יכולת ההתחדשות...מובן?
לא אתה לא הבנת אותי....

היכולת רג'נרייט אומרת למנוע מהיצור לההרס ולהעביר אותו לטאפ בגלל זה השאלה שלי.

וגם רציתי לדעת מה קורה במצב הבא:

שחקן א' משחק ארטיפקט. שחקן ב' מקנטר אותו.
האם אפשר לעשות רג'נרייט?

Canopy Crawler
מארגן טורנירים בדרום
הודעות: 5493
הצטרף: 25/3/2003 , 21:52
מיקום: באר-שבע
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Canopy Crawler » 17/9/2004 , 15:39

לא, רג'נרייט פועל רק כאשר הקלף במשחק, וחוץ מזה רג'נרייט מציל אותו מהריסה, קינטור זה לא הריסה.

דני.

Scrat
Keeper of the Nut
הודעות: 222
הצטרף: 07/7/2004 , 22:43
מיקום: Haifa
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Scrat » 17/9/2004 , 15:39

אי אפשר לעשות ריג'נרייט כתגובה לקינטור.
ואפשר לעשות ליצור בטאפ ריג'נרייט כל עוד היכולת לא דורשת טאפ
On every street in every city, there's a nobody who dreams of being a somebody

Mirkwood
MTGil Apprentice
הודעות: 35
הצטרף: 14/6/2004 , 18:35
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Mirkwood » 21/9/2004 , 12:42

האם יכולת הריג'נרייט מונעת מוות רק במקרה של קומבאט דמג', או כל דמג'?

תודה
מירקווד

Master_Blaster
Guardian of Law
הודעות: 957
הצטרף: 25/7/2004 , 23:13
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Master_Blaster » 21/9/2004 , 12:54

Mirkwood כתב:האם יכולת הריג'נרייט מונעת מוות רק במקרה של קומבאט דמג', או כל דמג'?

תודה
מירקווד
כל דמאג', אלא אם כן מפורט אחרת (ראה דוגמה: Flamebreak וגם Carbonize).
Navidshi כתב: חלק מהילדים הטיפשים של היום יהיו המבוגרים החכמים של מחר ואלו מאיתנו שכבר הספיקו להחכים חייבים להם את ההזדמנות.

Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y » 21/9/2004 , 17:59

היכולת מונעת ממנו למות כאשר מחולק לו נזק קטלני (Letal damage - יותר נזק מקשיחות), מקור הנזק אינו משנה, או כאשר הוא אמור לההרס (כל אפקט שכתוב עליו Destroy). אלא אם נאמר אחרת, כמו בדוגמאות של Master_Blaster.

Y.

שלח תגובה