שאלות על קלף שמונע ממני להטיל קסמים התור

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שאלות על קלף שמונע ממני להטיל קסמים התור

שליחה על ידי sliver » 23/8/2004 , 10:26

אני עושה טאפ לכמה לנדים שלי ומטיל קסם. בתגובה היריב משחק קלף Instant שאומר שאני לא יכול להטיל כישופים התור הזה (לא זוכר את שם הקלף).
האם אני חוטף mana-burn?
האם אני יכול בתגובה כן לשחק אינסטנטים שלי?
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

S_C_epter
The ScepterChant
הודעות: 2871
הצטרף: 16/7/2003 , 21:38
מיקום: פתח תקוה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי S_C_epter » 23/8/2004 , 10:30

מה שהיריב שלך עשה לא חוקי. אי אפשר לשחק Orim's Chant מתי שקסם על הסטאק, כי כבר שיחקת אותו.
Master of Puppets כתב:גיחצי.
Orb כתב:"יאללה, דראפט".
Orb כתב: חארטה

Master of Puppets
The Vault Dweller
הודעות: 2043
הצטרף: 07/1/2004 , 13:20
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Master of Puppets » 23/8/2004 , 10:34

מה פתאום אי אפשר לשחק צ'נט?
אפשר ,אבל קסמים שכבר נמצאים במחסנית לא יבוטלו.
רק אחרי שהצ'נט עצמו מתממש ,האפקט שלו נכנס לתוקף.

עריכה :המחסנית לא צריכה להתרוקן כדי שלא תוכל להטיל יותר קסמים.
לעזאזל העייפות הזו ,ולעזאזל עם מדור עתודה שגרמו לי לקום מוקדם :(
נערך לאחרונה על ידי Master of Puppets ב 23/8/2004 , 10:41, נערך פעם 1 בסך הכל.
RoBoT-ChIcKeN כתב:ניסית פעם לישון והתעוררת בתוך מבוך שהאחים שלך בנו כדי להכריח אותך לאכול חימר כדי לצאת ממנו? לא נראה לי....

רובוט-צ'יקן.

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 23/8/2004 , 10:38

אז זה עובד על כישופים שיוטלו מאוחר יותר ולא על כאלו שהוטלו קודם?
זה הפוך מכל רעיון ה stack
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

MasterYoda
Jedi Master
הודעות: 1234
הצטרף: 11/4/2003 , 10:52
מיקום: אשקלון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי MasterYoda » 23/8/2004 , 10:38

לא זה לא.
LIFO-LAST IN FIRST OUT
סלחו על אותיות גדולות פשוט אין לי כח להעביר עברית-אנגלית כל הזמן
What does a gnome/kender/halfling say to a minotaur? Moo!

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 23/8/2004 , 10:40

זה עובד ככה. אתה מכריז על קסם. בוחר מטרות, משלם עלויות, הקסם עולה על הסטאק. אתה שוב מקבל קדימות. אתה מעביר קדימות. הקדימות עוברת ליריב שלך. הוא מטיל קסם שאומר "אסור לך לשחק יותר קסמים התור". הקדימות נשארת אצלו. הוא מעביר. כרגע יש על הסטאק את הקסם שלך, ומעליו את הקסם שלו, שאומר שאסור לך לשחק יותר קסמים התור. עכשיו יש לך שוב קדימות (כי היריב העביר). בינתיים עוד לא קרה כלום, כי הקסם שמונע ממך לשחק קסמים עוד לא נפתר, אז ברור שאתה יכול לשחק מה שבא לך בינתיים. עכשיו, בוא נניח שאתה מעביר קדימות, והקסם של היריב נפתר. זה אומר שמרגע זה, אסור לך *לשחק* קסמים. כלומר, לעשות את התהליך של "להכריז על קסם, לבחור מטרות, לשלם עלויות". זה לא אומר שמה שכבר שיחקת מבוטל.
אנטרקס

Master of Puppets
The Vault Dweller
הודעות: 2043
הצטרף: 07/1/2004 , 13:20
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Master of Puppets » 23/8/2004 , 10:40

אתה מטיל קסם כלשהו.
אחרי שהיריב מקבל קדימות ,הוא מטיל את הצ'נט.
נניח שאף אחד מכם לא מטיל אף קסם אחר ,הקדימות עוברת והקסמים מתחילים להתממש.
הצ'נט מתממשת ראשונה .אתה לא יכול להטיל יותר קסמים בתור הזה.
הקסם שלך מתממש.
ו ...זהו ,פחות או יותר.
:)
RoBoT-ChIcKeN כתב:ניסית פעם לישון והתעוררת בתוך מבוך שהאחים שלך בנו כדי להכריח אותך לאכול חימר כדי לצאת ממנו? לא נראה לי....

רובוט-צ'יקן.

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 23/8/2004 , 10:41

וואו, כמה תגובות בזמן שכתבתי. זה ילמד אותי לענות לטלפון בזמן כתיבת פוסט. בכל מקרה, כולם בולי עץ ורק אני צודק.

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 23/8/2004 , 10:43

תנו לי לראות אם הבנתי את זה: מקרה לדוגמא
אני משחק יצור, היריב משחק את הצאנט, אני בתגובה משחק אינטנט שמנצל את שאר המאנה שלי. עד כאן הכל בסדר?
האינסטנט שלי מתרחש כי הוא קורה ראשון בסטאק
הצאנט מתרחש ואסור לי יותר להטיל כישופים
היצור מתממש כי הוא כבר בסטאק

אוקיי. מה אם אני נגיד עושה טאפ לכמה מאנות ואז היריב משחק את הצאנט, לפני שאני מטיל קסם. האם אז אני אספוג מאנה ברן?
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Master of Puppets
The Vault Dweller
הודעות: 2043
הצטרף: 07/1/2004 , 13:20
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Master of Puppets » 23/8/2004 , 10:44

Antrax כתב:וואו, כמה תגובות בזמן שכתבתי. זה ילמד אותי לענות לטלפון בזמן כתיבת פוסט. בכל מקרה, כולם בולי עץ ורק אני צודק.
מה לא בסדר במה שכתבתי ,הו דורון הגדול שלעולם אינו טועה?
)חוץ מבתחרויות רשמיות בהן הוא בוחר לשחק(
:)

תשובה לסליבר :לאו דווקא ,כי עדיין תוכל לשחק אינסטנטים כשהקדימות תעבור אלייך ,לפני שהצ'נט יתממש.
RoBoT-ChIcKeN כתב:ניסית פעם לישון והתעוררת בתוך מבוך שהאחים שלך בנו כדי להכריח אותך לאכול חימר כדי לצאת ממנו? לא נראה לי....

רובוט-צ'יקן.

שלח תגובה