קלפים שמשתנים תוך כדי

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

קלפים שמשתנים תוך כדי

שליחה על ידי sliver » 05/7/2004 , 18:46

השאלה שלי היא איך הולך הסדר של אירועים עם קלפים שהמאפיינים שלהם משתנים לפי השפעה של קלפים אחרים. אני אתן כמה דוגמאות:
הכוח וההגנה של Heedless One שווים למספר האלפים במשחק. נגיד שמלבדו יש לי עוד 2 אלפים שהם 1/1, ככה שהכוח וההגנה של ההד-לס הם 3/3 (הוא ועוד 2). היריב שלי משחק Tremor, מה שהורג לי את שני האלפים של ה1/1 ועכשיו הכוח וההגנה של ההד-לס הם גם 1/1. האם האפקט של ה Tremor יהרוג עכשיו אותו, או שהוא השפיע רק כשהוא היה 3/3 ולכן הוא ישרוד?
מקרה נוסף - יש לי Ageless Entity, יצור נוסף, ו Loxodon Warhammer. אני מצייד את האייג-לס בפטיש ותוקף. במקרה כזה אני מניח שהנזק נגרם קודם ורק אחרי זה אני מקבל חיים והאייג-לס גדל. אני מצייד את היצור בפטיש ותוקף. האם עכשיו יש הבדל, או שעדיין אני מקבל את החיים רק בסוף הקרב ואז האייג-לס גדל? ואם ליצור יש First-strike? ואם יש לו Double-strike?
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Y
מנהל טכני
הודעות: 10415
הצטרף: 27/5/2003 , 10:58
מיקום: רמת גן
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Y » 05/7/2004 , 19:01

מקרה ראשון:
Tremor עושה נזק אחד לכל היצורים עד סוף התור. נבדקים State based effects, שני אלפים 1/1 עם נזק אחד ו-Heedless One שהוא 3/3 עם נזק אחד. שני האלפים הקטנים מתים, שוב State based effect, ה-Heedless One היא 1/1 עם נזק אחד - היא מתה.
סתם תיקון, לא קוראים לה הד-לס אלא היד-לס, חסרת פחד/מורא.

מקרה 2:
אני מקווה שאתה לא מתכוון לתקוף, להעביר את הפטיש ולתקוף שוב כי זה בלתי אפשרי.
הסדר הוא כזה:
יצור רגיל:
תוקף/מגן, עושה נזק, אתה מקבל חיים, Ageless Entity מקבל קאונטרים.
יצור עם First strike:
תוקף/מגן, עושה נזק בשלב ה-First strike, אתה מקבל חיים, Ageless Entity מקבל קאונטרים, עוברים לשלב נזק רגיל.
יצור עם Double strike:
תוקף/מגן, עושה נזק בשלב ה-First strike, אתה מקבל חיים, Ageless Entity מקבל קאונטרים, עושה נזק רגיל, אתה מקבל חיים, Ageless Entity מקבל קאונטרים.

Y.

dont_worry_be_happy
An Optimist
הודעות: 1255
הצטרף: 10/2/2004 , 22:21
מיקום: Haifa
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי dont_worry_be_happy » 06/7/2004 , 12:59

להבהרת התשובה של Y למקרה השני:
קבלת הקאונטרים תשפיע רק אם היא נעשתה לפני שה-ageless entity עשה נזק, ולא עם היא נעשתה באותו זמן.
כל פעם שילד אומר שהוא לא מאמין בפיות, פיה אחת מתה.
כל פעם שילד אומר שהוא מאמין בפיות, קוראים לו הומו ומביאים לו מכות.

legolas11
MTGil Wizard
הודעות: 279
הצטרף: 06/7/2004 , 11:32
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

מקרה 1

שליחה על ידי legolas11 » 08/7/2004 , 18:57

ה - heedless one לא תמות, הנזק נגרם תוך כדי לכל היצורים
במקרה הזה heedless one היא 3\3 אז היא לא תמות

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 08/7/2004 , 19:03

לא נכון בעליל. אם אתה לא בטוח, אל תענה.
אנטרקס

legolas11
MTGil Wizard
הודעות: 279
הצטרף: 06/7/2004 , 11:32
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

?

שליחה על ידי legolas11 » 09/7/2004 , 8:45

אתה מדבר אלי?
כי אם כן אז אני מצטער אבל עשו לי אתו הדבר עם reckless one וככה זה פעל

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 09/7/2004 , 8:50

כן, אני מדבר אלייך. אתה טועה. אולי יש לך סיבה מוצדקת לטעות, אבל אין לך סיבה מוצדקת לענות. היות שאתה לא מכיר את החוקים הרלוונטיים, כל מה שיש לך להסתמך עליו זה מה חבר שלך אמר לך. חבר שלך טעה, ואתה טעית, ומה שיותר גרוע, עכשיו היית יכול להטעות מישהו אחר. תקרא את ההסבר שY נתן, הוא מדויק.
אנטרקס

שלח תגובה