קלפים סותרים?

פורום זה הוא הכתובת לכל השאלות על חוקי המשחק ועל חוקי הטורנירים של ה-DCI.

מנהלים: sliver, Navidshi

שלח תגובה
sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

קלפים סותרים?

שליחה על ידי sliver » 31/5/2004 , 2:19

מה קורה אם בשני קלפים שבמשחק רשומים שני דברים שונים?
לדוגמא, מה אם יש ליריב Platinum Angel ואני מפעיל עליו קלף שאומר שהוא מפסיד את המשחק כמו door to nothingness :roll:
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

GothDude
Squirrley Wrath
הודעות: 2402
הצטרף: 16/1/2003 , 22:49
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי GothDude » 31/5/2004 , 2:46

הם לא ממש סוטרים. ה Door אומר שהשחקן מפסיד, אבל המלאכית אומרת שהוא לא, ולכן הוא לא.

שים לב שאם האפקט היה סטטי, כמו ב Darksteel Reactor , אז המשחק היה נגמר בתיקו.
You light a man a fire, and he's warm for a night.

You light a man ON fire...and he's warm for the rest of his life

Duke Doom
MTGil Wizard
הודעות: 333
הצטרף: 18/9/2002 , 2:00
מיקום: גן שמואל
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Duke Doom » 31/5/2004 , 8:33

בכל מקרה שקלף אחד אומר שמשהו קורה וקלף אחר אומר שהוא לא קורה אז אפקט הלא מנצח.
I will fight only the way nature intended- and nature intended us to win.
Fallen Sword - Great web-based RPG

dont_worry_be_happy
An Optimist
הודעות: 1255
הצטרף: 10/2/2004 , 22:21
מיקום: Haifa
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי dont_worry_be_happy » 31/5/2004 , 8:44

GothDude כתב:הם לא ממש סוטרים. ה Door אומר שהשחקן מפסיד, אבל המלאכית אומרת שהוא לא, ולכן הוא לא.

שים לב שאם האפקט היה סטטי, כמו ב Darksteel Reactor , אז המשחק היה נגמר בתיקו.
אני חושב שלא, כי האפקט של המלאכית שאומר "לא" מנצח.
כל פעם שילד אומר שהוא לא מאמין בפיות, פיה אחת מתה.
כל פעם שילד אומר שהוא מאמין בפיות, קוראים לו הומו ומביאים לו מכות.

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 31/5/2004 , 8:45

כן, האפקט של המלאכית היה מנצח. ואז הReactor שוב היה מנסה לגרום ליריב לנצח. ושוב המלאכית עוצרת. שוב ושוב עד אינסוף, בלי שאף אחד יכול לעצור את זה. לכן, המשחק היה נגמר בתיקו.
אנטרקס

sliver
Sliver Overlod
הודעות: 5941
הצטרף: 30/5/2004 , 0:11
מיקום: רחובות
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי sliver » 31/5/2004 , 18:37

Antrax כתב:כן, האפקט של המלאכית היה מנצח. ואז הReactor שוב היה מנסה לגרום ליריב לנצח. ושוב המלאכית עוצרת. שוב ושוב עד אינסוף, בלי שאף אחד יכול לעצור את זה. לכן, המשחק היה נגמר בתיקו.
אנטרקס
אז פרדוקסים כאלו נגמרים בתיקו? מעניין... :-:
Slivers don't learn. They just know
שופט לבל 8 ומארגן הבין גלאקטי של ויזארדס.

Antrax
MTGil Wizard
הודעות: 6939
הצטרף: 20/10/2001 , 2:00
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Antrax » 31/5/2004 , 20:54

אלה לא פרדוקסים. אין כאן סתירה. מה שיש כאן זו לולאה אינסופית, והחוקים אומרים שאם יש לך לולאה, שכל הפעולות שמרכיבות אותה הן חובה (אתה לא יכול לבחור לא לנצח עם הreactor, לדוגמה), אז המשחק נגמר בתיקו.
אנטרקס

GothDude
Squirrley Wrath
הודעות: 2402
הצטרף: 16/1/2003 , 22:49
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי GothDude » 31/5/2004 , 20:56

Antrax כתב:אלה לא פרדוקסים. אין כאן סתירה. מה שיש כאן זו לולאה אינסופית, והחוקים אומרים שאם יש לך לולאה, שכל הפעולות שמרכיבות אותה הן חובה (אתה לא יכול לבחור לא לנצח עם הreactor, לדוגמה), אז המשחק נגמר בתיקו.
אנטרקס
אלא אם כן יש לשחקנים, או לאחד מהם דרך לעצור את הלולאה(כמו נגיד Shatter על המלאכית)
You light a man a fire, and he's warm for a night.

You light a man ON fire...and he's warm for the rest of his life

Shefer
Loco de la Cabesa :}
הודעות: 4923
הצטרף: 29/9/2001 , 2:00
מיקום: חיפה
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Shefer » 01/6/2004 , 14:36

אבל אל תשכח, הוא לא ח-י-י-ב להשתמש ב-shatter על המלאכית, אם הוא לא רוצה לנצח או שבעל ה-shatter הוא בעל ה-angel והוא לא רוצה להפסיד. אתה לא יכול להכריח מישהו להטיל משהו.

Duke Doom
MTGil Wizard
הודעות: 333
הצטרף: 18/9/2002 , 2:00
מיקום: גן שמואל
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Duke Doom » 01/6/2004 , 16:46

נכון, אבל אם הוא הטיל Animate Dead על Worldgorger Dragon וגם יש לו בבית הקברות Squee, Goblin Nabob הוא יצטרך לבחור אותו בסופו של דבר, אם אני לא טועה. אני די בטוח ששמעתי רולינג על זה.
I will fight only the way nature intended- and nature intended us to win.
Fallen Sword - Great web-based RPG

Efrit
Angel of Wrath
הודעות: 802
הצטרף: 11/4/2003 , 10:57
מיקום: אשקלון
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Efrit » 01/6/2004 , 17:03

זה רולינג טיפשי (לדעתי)

אם אני רוצה דק שעושה תקו בתור הראשון בשיטה הזאתי, למה שמישהו יוכל לעצור אותי??
Sticks and stones may hurt my bones but words will never hurt me.

Duke Doom
MTGil Wizard
הודעות: 333
הצטרף: 18/9/2002 , 2:00
מיקום: גן שמואל
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Duke Doom » 01/6/2004 , 17:27

כי הם לא רוצים תיקוים, או לפחות רוצים כמה שפחות
I will fight only the way nature intended- and nature intended us to win.
Fallen Sword - Great web-based RPG

Banuni
TimeShifted Banana
הודעות: 3479
הצטרף: 17/1/2004 , 20:48
מיקום: אביחיל(עמק חפר)
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0
יצירת קשר:

שליחה על ידי Banuni » 02/6/2004 , 19:11

לפי דעתי אפקט ה"לא" מנצח
Sir Psycho Sexy כתב: אני ממליץ לך לטוס להודו, בטוח גדל שם משהו שיכול להפוך אותך בחזרה לילד נורמלי.

Sir Psycho Sexy
Moderator
הודעות: 4093
הצטרף: 08/9/2002 , 2:00
מיקום: קריית מוצקין
אמר/ה תודה: 0
קיבל תודה: 0

שליחה על ידי Sir Psycho Sexy » 02/6/2004 , 19:26

Duke Doom- אתה לא יכול לגרום לשחקן לבצע מהלך. אסור לשופט להתערב בהחלטות של שחקן (כמו שאם שחקן משחק גרוע בכוונה, אסור לשופט לעשות שום דבר בנידון).

Efrit- לא שמעתי על כזה Ruling, והוא נובע מכך שהשופט לא מתערב בבחירות במשחק.

Banuni!- חוק הזהב בMagic אומר שאם יש אפקט של "כן" ואפקט של "לא", אז אפקט ה"לא" תמיד ינצח (החלק השני של החוק אומר שאם קלף אומר משהו וחוק אומר משהו אחר, הקלף תמיד מנצח).

SPS

שלח תגובה