החיפוש הניב 2065 תוצאות

על ידי Psibeast
21/10/2001 , 4:01
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: multani, maro-sorcerer
תגובות: 36
צפיות: 11761

פוקס, ישנה עוד בעיה קטנה מלבד קאונטר למולטני... שמעת על קלף שנקרא Bribery?
על ידי Psibeast
21/10/2001 , 2:33
פורום: אסטרטגיה ובניית חבילות
נושא: חבילה ללא יצורים
תגובות: 12
צפיות: 5435

להרבה חבילות Draw-Go אין אף יצור, רק קלפים שמשתלטים על יצורים. אגב ישנן גם גרסאות מצליחות של Pox ללא אף יצור.
על ידי Psibeast
21/10/2001 , 2:29
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: multani, maro-sorcerer
תגובות: 36
צפיות: 11761

טעות ניתן לקנטר מולטני. שימו לב, כל היצורים עדיין אינם יצורים כאשר הם קלף ביד אלא קסם ש*מזמן* את היצורים הללו. לאותו קסם אין התכונות של היצור (למשל זימון של יצור עם הגנה מכחול גם ניתן לקנטר). ההבדל בין זה לבין קלפים שרשום עליהם שלא ניתן לקנטר אותם הוא שאי יכולת קינטור היא תכונה של קלף, לא של יצור. ל...
על ידי Psibeast
21/10/2001 , 2:15
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: A few questions regaring play
תגובות: 6
צפיות: 2893

אם אתה מתכוון ליצור שיש לו יכולת ריגנרציה טבעית, אז אתה משתמש בה כרגיל
אבל אם אתה מתכוון ל Enchantment ריגנרציה שהאויב שלך הטיל על יצור שגנבת, אתה לא יכול להשתמש בה, כי היא עדיין בשליטתו. הוא כמובן יכול מסיבותיו שלו להשתמש בה על היצור שבשליטתך
על ידי Psibeast
20/10/2001 , 18:21
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: A few questions regaring play
תגובות: 6
צפיות: 2893

An important comment to the last question: Yes, you DO get the creature with all of the enchantments still on him, but you are not the CONTROLLER of the enchantments, only the creature. So if for example you stole a creature with Armadillo Cloak on him, the original controller of the enchantment wil...