החיפוש הניב 4733 תוצאות

על ידי sliver
15/10/2004 , 1:55
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Targeting an Empty GY with Nezumi Graverobber
תגובות: 2
צפיות: 634

אתה צודק The “heroes” (aka flip cards) all have activated or triggered abilities. Nezumi Graverobber can't even be activated until there is a “target card in an opponent's graveyard” (because it's a targeted ability). When the ability resolves, the last part of Nezumi's activated ability checks for ...
על ידי sliver
14/10/2004 , 17:17
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Walls
תגובות: 6
צפיות: 921

tamiror כתב:חשבתי שהיכולת היא defender לא?
נכון

Defender
Defender is a static ability. Creatures with defender can't attack.

בלוקר זה שם כללי לכל יצור שחוסם התקפה
על ידי sliver
13/10/2004 , 17:24
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה בנושא death cloud
תגובות: 3
צפיות: 772

אם הוא גם לנד וגם יצור אתה לא יכול לבחור לא להקריב אותו פעם אחת בתור לנד כי הוא גם יצור ופעם שניה בתור יצור כי הוא גם לנד. הקלף אומר להקריב דברים לפני הסדר. תקריב X יצורים, כלומר אתה חייב להקריב אותו אם אין לך מספיק יצורים להקריב מלבדו, ואם הוא ישרוד את זה אז תקריב X אדמות ואז אתה חייב להקריב אותו א...
על ידי sliver
11/10/2004 , 16:53
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה לגבי cage of hands
תגובות: 3
צפיות: 844

טוב לדעת. חבל שלא ידעתי את זה כשליריב ששיחקתי נגדו היה אחד והוא כל הזמן החזיר אותו ככה ליד :-: אז זה הופך את הקלף להרבה פחות טוב משחשבתי
על ידי sliver
10/10/2004 , 10:16
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: מיינד סלייבר
תגובות: 8
צפיות: 1316

Mindslaver
Legendary Artifact
rare

:4: , :tap: ,Sacrifice Mindslaver: You control target player's next turn. (You see all cards that player could see and make all decisions for the player. He or she doesn't lose life because of mana burn.)
על ידי sliver
07/10/2004 , 12:48
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Autumn-Tail, Kitsune Sage והזזת enchantments
תגובות: 1
צפיות: 491

Autumn-Tail, Kitsune Sage והזזת enchantments

יש לי במשחק Autumn-Tail, Kitsune Sage וליריב יש 2 יצורים שעל אחד מהם שמתי cage of hands . הוא מכריז על התקפה עם היצור השני. אני משתמש ביכולת של הsage ובתשלום של 1 מאנה מעביר את הcage ליצור השני. עולות לי כאן כמה שאלות: האם זה חוקי לעשות את זה על יצור שתוקף? ומה קורה איתו ועם היצור השני? זה משנה באיז...
על ידי sliver
06/10/2004 , 20:16
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: האם אפשר לקנטר את אותו הקסם פעמיים?
תגובות: 4
צפיות: 1061

כן, הוא יכול ה condescend אומר: :x: Counter target spell unless its controller pays במקרה הזה אתה משלם 2 והקינטור מתבטל הקסם היחידי שעל הסטאק כרגע הוא היצור והיריב יכול להטיל עוד condescend עוד משהו ששכחתי: הscry של הcondescend הראשון כן יעלה על הסטאק ואם היריב יטיל עוד condescend הוא יוכל לעשות scr...
על ידי sliver
05/10/2004 , 1:06
פורום: מידע על טורנירים וליגות
נושא: אני מקיים דראפט CHK ביום שלישי הקרוב ליד הסינימטק. 5/9.
תגובות: 8
צפיות: 1065

אנשים באייקון הולכים לאירועים. תגיד גם באיזה שעה זה מתחיל..
על ידי sliver
29/9/2004 , 21:05
פורום: מידע על טורנירים וליגות
נושא: דיווח פרי רחובות...(פרי ראשון שלי)
תגובות: 21
צפיות: 2392

הלך לי נהדר!
יצאו לי קלפים טובים ושיחקתי בשילוב שהופך להיות מאד אהוב עלי בקמיגאווה - לבן ושחור. כן, רק 2 צבעים!
היו לי רימובלים, מתנפחים, מעופפים ומפחידים.
על ידי sliver
28/9/2004 , 11:45
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: פרוטקשן ושיוך לצבע מסוים
תגובות: 3
צפיות: 827

הצבע של הקלף נקבע לפי עלות המאנה שלו (אלא אם רשום עליו אחרת)
משהו שעולה יותר מצבע אחר הוא בעל כל הצבעים שהוא עולה
יצור שעולה אחד מכל צבע הוא גם שחור ולכן מה שעובד על בלאק יעבוד עליו ומה שעובד על נונ-בלאק לא יעבוד עליו (אפילו שיש לו צבעים אחרים)
על ידי sliver
25/9/2004 , 16:53
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Sensei Golden-Tail- האם אפשר להשתמש ביכולת שלו יותר מפעם אחת
תגובות: 6
צפיות: 833

בחוקים של הסט כתוב בפירוש שאם יש על יצור יותר מיכולת בושידו אחת כולן מופעלות ובפועל מתקבל האפקט המצטבר שלהם, כמו שEfrit אמר If a creature ends up with the bushido ability multiple times, they all apply. The different instances will trigger separately, but the overall effect will be cumulative. So a ...
על ידי sliver
24/9/2004 , 15:00
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: mana cost
תגובות: 15
צפיות: 1737

לגבי החלק הראשון לדעתי לא, כי לsplice יש עלות שונה משל arcane והקלף מתייחס רק לarcane
על ידי sliver
24/9/2004 , 0:00
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא:  Barter in Blood
תגובות: 4
צפיות: 1105

כן
על ידי sliver
23/9/2004 , 23:59
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא:  Barter in Blood
תגובות: 4
צפיות: 1105

כן
על ידי sliver
23/9/2004 , 17:38
פורום: אסטרטגיה ובניית חבילות
נושא: ה"Chimney Imp" של קמיגאווה?
תגובות: 38
צפיות: 3190

ה"Chimney Imp" של קמיגאווה?

Numai Outcast
יצור שחור 1/1 שעולה :manab::3: עם בושידו 2 והיכולת המדהימה שאפשר לשלם :manab: ו5 חיים (!) ולעשות לו ריג'נרייט.
שמישהו יסביר לי איך הוא נהיה אנקומון?
על ידי sliver
23/9/2004 , 11:44
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: march and artifact lands what happens
תגובות: 3
צפיות: 837

You can tap them for the appropriate mana before the March resolves
Same with ironworks
על ידי sliver
19/9/2004 , 22:47
פורום: מידע על טורנירים וליגות
נושא: פריריליס רחובות. הודעה רשמית.
תגובות: 45
צפיות: 4733

אני, ואלון יודע מי עוד...
צריך לכפר על הפיריליס הזוועתי שהיה לי בת"א :roll:
על ידי sliver
19/9/2004 , 14:47
פורום: אסטרטגיה ובניית חבילות
נושא: איזה קלפים תבחרו בדראפט קמיגוואה?
תגובות: 17
צפיות: 2485

איזה קלפים תבחרו בדראפט קמיגוואה?

אני לא מדבר על הררים, אבל מה דעתכם לדוגמא על השריינים? על היצורים הללו שמקבלים בונוסים אם הקלף הבא הוא לנד? לבן שמסלק יצור שגרם לך נזק מהמשחק? לבן שכל היצורים שלך עושים אנטפ? שחור שיצור עליו הוא מוטל גורם ליריב לאבד חיים לפי הנזק שנגרם ליצור? כל אלו נראים לי נחמדים ושחיקים. השאלה מה יהיו הפיקים הראש...
על ידי sliver
16/9/2004 , 15:58
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: קלפים שמכניסים לך וליריב יצורים
תגובות: 4
צפיות: 901

רק כדי שאני אבין סופית (ובוא נניח שהשד היה גורם את הנזק לצורך העניין).
דבר ראשון ההשפעה של הטורנדו עולה על הסטאק ואז ההשפעה של השד.
השד הורג הרבה דברים וגם את הטורנדו, אבל אחרי זה ההשפעה של הטורנדו מתרחשת אפילו שהוא כבר מת כי היא עלתה על הסטאק. נכון?