החיפוש הניב 4733 תוצאות

על ידי sliver
28/10/2004 , 15:55
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: הכרזת מגנים...
תגובות: 23
צפיות: 3319

אני די בטוח במה שאני אומר - הטוקן גורם 4 נזק. התנאי על הפטיש הוא כשהנזק נגרם, לא כשהוא מתשקלל בסוף הקרב. אם הסאקורה חוסם ומוקרב הוא עדיין ספג את הנזק וזה כן יחשב לחיים שהיריב מרוויח.

אפשר תשובה של שופט?
על ידי sliver
27/10/2004 , 22:39
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Q:about alarm
תגובות: 15
צפיות: 1924

דולב כתב:היא לא תעשה אן טאפ כי הלנד מכניסה יצור טוקן.
כתוב:
Whenever a creature comes into play, untap all creatures
ולא a non-token creature
על ידי sliver
27/10/2004 , 22:37
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: הכרזת מגנים...
תגובות: 23
צפיות: 3319

Limax כתב:תיקון קטן, הטוקן יגרום רק 3 נזק ולכן היריב יקבל רק 3 חיים.
ואיך הגעת לזה שרק 3?
על ידי sliver
27/10/2004 , 22:35
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Q:about alarm
תגובות: 15
צפיות: 1924

אפשר לצבור מספיק מאנה בשביל לעשות את מה שרוצים, נגיד להכניס קולוסוס, ואז עוד קצת ולהרוג את כל הרוחות בעזרת השמדה המונית, נגיד שכולם יקבלו 2-/2-.
על ידי sliver
27/10/2004 , 17:28
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Converted mana cost ליצורים מתהפכים
תגובות: 3
צפיות: 885

באמת כדאי לעדכן במילון. לתשומת לב האחראים על זה...
על ידי sliver
27/10/2004 , 17:11
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: הכרזת מגנים...
תגובות: 23
צפיות: 3319

תשובה: אתה מותקף עם טוקן שהוא 4/1, עם טרמפל, וכל פעם שהוא גורם נזק היריב מרוויח ככה חיים. אתה חוסם סאקורה 1/1. נזק על הסטאק. הטוקן גורם 4 נזק והיריב מרוויח 4 חיים על זה. 3 נזק עוברים אליך בגלל הטרמפל. שני היצורים ספגו מספיק נזק כדי להרוג אותם. אתה מקריב את הסאקורה לפני שהוא מת בשביל לחפש לנד ומכניס ...
על ידי sliver
27/10/2004 , 12:17
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: הקרבה ל blood rights
תגובות: 3
צפיות: 893

זה גם מה שאני חושב. עוד אנשים?
על ידי sliver
26/10/2004 , 23:35
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: הקרבה ל blood rights
תגובות: 3
צפיות: 893

הקרבה ל blood rights

יש לי blood rites במשחק עם יצור שיש עליו cage of hands ההקרבה של היצור היא חלק מהתשלום להפעיל את היכולת של האנצנטמנט. האם כשאני מקריב את היצור לblood rites היריב יכול בתגובה להחזיר את הcage ליד? ואם הוא יכול, האם אני יכול בתגובה שוב לשלם את העלות ולהקריב את היצור כדי למנוע ממנו להחזיר את הcage ליד, ...
על ידי sliver
24/10/2004 , 23:39
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: מיינדסליבר
תגובות: 4
צפיות: 727

הוא שולט לך על התור ככה שאתה לא במצב להחליט כלום.
מה שכן, הוא יכול להקריב הכל ולהחליט שהוא לא יאבד מזה אף חיים כי זאת לא חובה שהיריב יאבד חיים.
על ידי sliver
24/10/2004 , 14:48
פורום: אסטרטגיה ובניית חבילות
נושא: צריך עזרה בחיפוש יצורים
תגובות: 3
צפיות: 591

היה לי מתחת לאף כל הזמן הזה? :roll:
טוב, תודה. אפשר לנעול.
על ידי sliver
24/10/2004 , 14:37
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Violent Eruption+Radiate
תגובות: 9
צפיות: 1040

*נובר בחוקים* 310.2a Each attacking creature and each blocking creature will assign combat damage equal to its power. Creatures with 0 or less power don't assign combat damage. (מה שאמרתי מקודם) 419.5a If a source would deal 0 damage, it does not deal damage at all. That means abilities that trigger...
על ידי sliver
24/10/2004 , 12:31
פורום: אסטרטגיה ובניית חבילות
נושא: צריך עזרה בחיפוש יצורים
תגובות: 3
צפיות: 591

צריך עזרה בחיפוש יצורים

אני לא חושב שהשאלה הזאת מתאימה לאף פורום, אבל זה נראה לי הכי מתאים.
יש איזה מאגר נתונים של קלפי מג'יק שמאפשר לחפש יצורים לפי הסוג שלהם? לדוגמא אם אני רוצה למצוא נחשים ישנים לדק נחשים.
על ידי sliver
23/10/2004 , 22:29
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: Violent Eruption+Radiate
תגובות: 9
צפיות: 1040

אם משהו סופג 0 נזק אז הוא בעצם לא סופג נזק. למה זה משנה?
נגיד Mephitic Ooze - יצור 0/5 (שמקבל 1+ על ארטיפקטס) שאם הוא גורם נזק ליצור הוא הורס אותו. אם הוא יחסום עם 0/5 זה לא יחשב שהוא גרם לו 0 נזק והיצור לא יהרס.
על ידי sliver
23/10/2004 , 22:26
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שתי שאלות לגבי march of the machines
תגובות: 4
צפיות: 853

זה משנה באמת אם זה יהרס או סתם ילך לגרייביארד? Destroy להרוס Permanent זה להעביר אותו מאזור ה In Play לאזור ה Graveyard Indestructible בלתי ניתן להריסה. קלף שהוא בלתי ניתן להריסה אינו ניתן להריסה באמצעות נזק, או בעזרת אפקטים שכתוב עליהם destroy. אפקטים שמוציאים מהמשחק (remove from game), מחזירים ליד...
על ידי sliver
22/10/2004 , 19:29
פורום: מידע על טורנירים וליגות
נושא: פריריליס UNHINGED בחיפה (ככל הנראה בקניון לב המפרץ)
תגובות: 190
צפיות: 27357

steelmanx כתב:יש לי רעיון תתחפשו לחמורים או ללנדים מיוחדים מהסט (אם יש).
וכל הטופ 8 ירכבו על גבי השופטים.
לזברות!
על ידי sliver
22/10/2004 , 18:03
פורום: מידע על טורנירים וליגות
נושא: טורניר רחובות...
תגובות: 3
צפיות: 669

לא יכול שלישי :cry:
קמיג'אווה כבר נכנס לטייפ 2?
על ידי sliver
21/10/2004 , 23:24
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה בקשר להגנה מצבע
תגובות: 5
צפיות: 947

Y כתב:sliver, אני מאמין שאתה יודע ושכחת, אבל גם לנד היא פרמננט.
כן, אבל לא הזכרתי לנדים כי אי אפשר לקנטר אותם
על ידי sliver
21/10/2004 , 19:35
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה בקשר להגנה מצבע
תגובות: 5
צפיות: 947

בוא נעשה הפרדה בין שני המושגים האלה: כישוף - יכול להיות מקונטר אלא אם כתוב עליו שלא פרמננט - קלף שהגיע למשחק וקיים שם. יש לו הגנה ממשהו אם רשום את זה עליו או שאתה נותן לו הגנה באמצעי אחר. כשאתה מטיל כישוף שאמור להפוך לפרמננט (שזה אומר יצור, אנצ'נטמנט או ארטיפקט) הוא עולה על הסטאק. היריב יכול בתגובה ...
על ידי sliver
20/10/2004 , 12:27
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: שאלה על שני קלפים מסוימים
תגובות: 4
צפיות: 1020

אז ככה: הוא בטאפ, אתה משחק Otherworldly Journey שעולה על הסטאק. הטקסט שעל המלאך אומר Whenever you play a spell, you may untap Pristine Angel כלומר או שתשאיר אותו ככה, או שתעשה לו אן-טאפ ואז הוא יקבל הגנה מלבן והכישוף שהטלת לא יוכל לטרגט אותו. לצורך העניין אתה משאיר אותו בטאפ, הוא עוזב וחוזר כמו שהוא...
על ידי sliver
17/10/2004 , 21:48
פורום: חוקי מג'יק וחוקי טורנירים
נושא: A question about the last sturday school
תגובות: 20
צפיות: 2214

אני רק רוצה להתייחס לאלו שאמרו שהמיר יהפוך ל 10/7 לפי ההיגיון הזה (שהוא לא נכון למרבית המזל) המיר ישאר 10/1 גם אחרי שתורידו לו את השיריון וכשתחברו אותו מחדש הוא יתן למיר את הבונוס. אם תחשבו על זה עוד קצת מה שהיה קורה זה שכשמורידים למיר את השיריון הוא הופך ל5-/10 כי הוא מאבד 6 הגנה שהשיריון נותן לו, ...